جریمه سنگین برای لژیونر ایرانی
کد خبر: ۹۹۶۷۸
تاریخ انتشار: 2018 February 05    -    ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ هلند، تیم آلکمار به مصاف رودا رفت و این مسابقه در پایان به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی آلکمار در این بازی ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت، اما موفق به گلزنی یا دادن پاس گل نشد و در دقیقه ۵۶ زمانیکه تیمش ۲ بر یک پیش بود، در لب خط چند روپایی زد و سپس به هم تیمی اش پاس داد، اما این اتفاق، سرمربی آلکماری‌ها را به شدت عصبانی کرد و گفت: " در تمرین، تفریحات زیادی داریم و جهانبخش می‌تواند در تمرینات روپایی بزند و خوشحالی کند، اما در زمین مسابقه جای این حرکات نیست و باید به حریف احترام گذشت.

همچنین جهانبخش درباره اتفاقات اخیر در مصاحبه با noordhollandsdagblad بیان کرد: این کار را عمدی انجام ندادم و به صورت اتفاقی رخ داد که سبب ترغیب بازیکنان حریف شد. من این کار را به دلیل اعتماد به نفس بالایم انجام ندادم و به هیچ عنوان کار هوشمندانه‌ای نبود.

البته این اتفاق که سبب کری خواندن برای تیم رقیب و ضعیف جلوه دادن آن‌ها شده، قطعا از دید مالکان و کادرفنی تیم آلکمار دور نمی‌ماند و به احتمال زیاد او در دیدار مقابل توئنته جریمه می‌شود و در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت.

آلکمار با این تساوی ۴۳ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. تیم رودا هم با اندوخته ۱۶ امتیازی رتبه هفدهم را در اختیار دارد. 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار