جدیدترین وعده پاول درباره تلگرام و تلگرام x
کد خبر: ۹۹۳۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 03    -    ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
تلگرام و تلگرام X از اپ‌استور حذف شدند؛
در حالی این اتفاق برای کاربران iOS افتاده که همزمان، تلگرام به طور رسمی از نسخه کلاینت تلگرام X برای اندروید رونمایی کرد و آن را در گوگل‌پلی منتشر ساخت. چند روز پیش، خبری درباره تلگرام X زدیم و گفتیم احتمالا نسخه سریع‌تر و بهتر تلگرام است و در آینده به طور رسمی توسط خود تلگرام عرضه می‌شود.
جدیدترین وعده پاول درباره تلگرام و تلگرام x 
 جدیدترین وعده پاول درباره تلگرام و تلگرام x  به گزارش «تابناک باتو»؛ از دیروز، دسترسی به هر دو اپلیکیشن تلگرام و تلگرام X برای کاربران iOS میسر نیست و این نرم‌افزارها از روی اپ‌استور حذف شده‌اند.

هنوز هیچ‌کسی نمی‌داند دقیقا چرا چنین اتفاقی افتاده است و این اپلیکیشن‌ها برای کاربران دستگاه‌های اپل غیرفعال شدند در صورتی که روی گوگل‌پلی برای اندرویدی‌ها در دسترس هستند. خود تلگرام هنوز به طور رسمی درباره این موضوع اظهارنظر نکرده است و از آن سو؛ اپ‌استور و اپل هیچ حرفی نمی‌زنند.

در حالی این اتفاق برای کاربران iOS افتاده است که همزمان؛ تلگرام به طور رسمی از نسخه کلاینت تلگرام X برای اندروید رونمایی کرد و آن را در گوگل‌پلی منتشر ساخت. چند روز پیش؛ خبری درباره تلگرام X زدیم و گفتیم احتمالا نسخه سریع‌تر و بهتر تلگرام است و در آینده به طور رسمی توسط خود تلگرام عرضه می‌شود.
جدیدترین وعده پاول درباره تلگرام و تلگرام x
 
در این میان؛ مانند همیشه پاول دورف به میدان آمده و در جواب توییت یک کاربر می‌گوید: «اشکال جزیی است و به‌زودی رفع می‌شود.»
 
جدیدترین وعده پاول درباره تلگرام و تلگرام x
 
گفتنی است که دسترسی به هر دو اپلیکیشن تلگرام و تلگرام X نه تنها برای کاربران ایالات متحده، بلکه برای تمام کاربران جهان امکان‌پذیر نیست.

اشتباه عمدی یا سهوی تلگرام؟

برخی سایت‌ها گزارش دادند که این خطا از سوی خود شرکت تلگرام رخ داده است. آن‌ها در هنگام به‌روزرسانی این اپلیکیشن‌ها و افزودن نسخه رسمی تلگرام X به اپ‌استور، به طور اشتباهی آن‌ها را پاک کردند.

به هر حال، به نظر می‌رسد که تا چند ساعت یا چند روز آینده مشکل رفع شده و دوباره کاربران iOS بتوانند اپلیکیشن‌های تلگرام را از اپ‌استور دانلود کنند.

گفتنی است که تلگرام X یک نسخه از اپلیکیشن تلگرام اما با استفاده از توابع کتابخانه‌ای TDLib است که هم سرعت بیشتر دارد و هم از نظر رابط کاربری و چندین ویژگی دیگر بهتر از تلگرام اصلی ظاهر می‌شود.
 
جدیدترین وعده پاول درباره تلگرام و تلگرام x
 
برخی کارشناسان و منابع نزدیک به تلگرام می‌گویند در آینده‌ای نزدیک تلگرام X جایگزین تلگرام اصلی می‌شود و دیگر تلگرام اصلی به طور کامل از دسترس هر دو طیف کاربران اندرویدی و iOS خارج خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ahmad
|
United States
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
2
سرعت تلگرام ایکس فوق‌العادس
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
حداقل دو برابر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار