يك سوپ رضايت بخش از آشپزخانه ايتاليايي
کد خبر: ۹۹۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 01    -    ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
بعضی از سوپ ها سبک و باطراوت هستند، به عنوان پيش غذا سرو مي شوند، ساير غذاها مانند این سوپ، باطراوت و پرانرژي هستند. این دقیقا یک سوپ نیست، یک معجون سوپ مانند از سیب زمینی و ماکارونی است که در سراسر ایتالیا به عنوان pasta e patate شناخته می شود.
 يك سوپ رضايت بخش از آشپزخانه ايتاليايي
 
يك سوپ رضايت بخش از آشپزخانه ايتاليايي«اختصاصی تابناک باتو» بعضی از سوپ ها سبک و باطراوت هستند، به عنوان پيش غذا سرو مي شوند، ساير غذاها مانند این سوپ، باطراوت و پرانرژي هستند. این دقیقا یک سوپ نیست، یک معجون سوپ مانند از سیب زمینی و ماکارونی است که در سراسر ایتالیا به عنوان pasta e patate شناخته می شود.

این نمونه اي از غذای آشپزخانه ايتاليايي است، که در آن، مواد اوليه ارزان قیمت با تكه هاي کوچکي از پنیرهای سالم، فلفل چيلي خشک شده، چاشنی گیاهی و غیره تغيير مي كنند. اقتصادي اما مملو از طعم، هدف اصلي آن تامين نياز غذايي خانواده در زمان هایی است که بودجه به حداقل رسيده است. (اگر سیب زمینی در آشپزخانه نبود، شما می توانید یک سوپ مشابه با لوبیا یا عدس تهيه كنيد.)
 
يك سوپ رضايت بخش از آشپزخانه ايتاليايي
 
در اینجا، یک پیاز را با مقدار كافي روغن زیتون در ماهيتاپه گرم شده نرم سرخ می کنید، سپس سیب زمینی هاي خرد شده، نمک، یک حبه سیر، يك برگ رزماری و آب اضافه کنید. پس از پخت سيب زميني ها، مقداري از ماکارونی را مي پزيم، و هنگامي كه ماكاروني ها بطور كامل پخته شدند، این سوپ گرم و شگفت انگيز را در کاسه بريزيد. مقداري پنير پارمسان رنده شده، روغن، فلفل آسياب شده و فلفل قرمز خرد شده روي آن بريزيد.

این دستور اوليه آن است. البته، تغییرات منطقه ای گسترده اي وجود دارد، و هر آشپز آزاد است که با توجه به ذايقه خود آن را  تهيه نمايد. بعضی افراد ممکن است به عنوان مثال، سبزیجات بیشتری مانند کرفس و هویج اضافه کنند؛ برخی به مقدار كم يا زياد گوجه فرنگی؛ ژامبون،گوشت گاو یا آب مرغ؛ یا، مشابه دستور من، مقدار زیادی كلم بروكلي خرد شده.

اگر چه می توان بلافاصله پس از شروع به پخت تهيه فوري اين سوپ، آن را سرو كرد، اما می توانید آن را چند ساعت یا حتی یک روز جلوتر تهيه كنيد. اين كار باعث مي شود تا طعم ها با هم مخلوط شده و سيب زميني ها كمي خورد شوند. اما از آنجايي كه نمي خواهيم ماكاروني ها بيش از اندازه پخته شوند، آن ها را بصورت جداگانه مي پزيم و در مرحله آخر به مواد اضافه مي كنيم. با توجه به ماهیت كربوهيدارتي و نشاسته دار این سوپ، مي توان به عنوان يك برنده رضايت بخش از آن لذت برد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
1
رضایت بخش برای غذا اغلب استفاده نمیشه. تا حالا کسی رو دیدید که بگه یه سوپ رضایت بخش پختم؟ بنابراین شاذّ است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار