اسکان ۱۸۰۰ مسافر در فرودگاه امام در پی کولاک
کد خبر: ۹۸۸۹۳
تاریخ انتشار: 2018 January 28    -    ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
علی کاشانی حیدری در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) پس از لغو پرواز‌های این فرودگاه توضیح داد: در ابتدای بارش برف که از شب گذشته آغاز شد حدود ۳۰ پرواز به دلیل وضعیت جوی آب و هوا ابطال شد، در همین راستا ما مسافران این پرواز‌ها را در هتل‌ها و مکان‌های اقامتی خود مانند نمازخانه‌ها اسکان دادیم.


وی در ادامه عنوان کرد: پس از لغو پرواز‌ها حدود هزار و ۸۰۰ مسافر را اسکان و در بین مسافران بیش از ۷۰۰ تخته پتو توزیع کردیم.


مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه کترینگ‌های پروازی، آب معدنی و غذا بین مسافران توزیع کرده اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سطوح پروازی و سطوح دسترسی جاده‌های مواصلاتی فرودگاه امام خمینی (ره) باز است، اما سایر خطوط جاده‌های دسترسی مانند اتوبان قم و ساوه فعلا امکان بازگشایی ندارد.


کاشانی با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی در حال پاسخگویی به مردم هستند، گفت: با توجه به اینکه تعداد مسافران، مستقبلین و مراجعین حاضر در فرودگاه بیش از ۳ هزار نفر هستند و بعضاً هم دچار استرس بوده و اصرار دارند جلوی کانتر‌های پرواز خود بایستند تا در خصوص آخرین وضعیت پروازشان آگاه باشند به همین جهت ما در کنار کانترها، سالن‌ها و هرجایی که امکان پذیرایی وجود دارد برای مردم موکت جهت استراحت انداخته‌ایم.
وی از نظارت جدی بر غرف فرودگاه امام (ره) خبر داد و گفت: خوشبختانه ما تا به این لحظه گزارشی از گران فروشی در غرفه‌ها نداشته ایم. 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار