ایده‌هایی برای چیدمان چوبی آشپزخانه
کد خبر: ۹۸۶۲۱
تاریخ انتشار: 2018 January 26    -    ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
... مواد جانبی و رنگ هایی که در پروسه‌های بعدی اضافه می‌شوند حتی این زیبایی را بیشتر نمایان می‌کند و در کنار آن دوام کابینت چوبی را هم بالا می‌برند. در آشپزخانه‌های امروزی که پر از کابینت‌های ام دی اف، استیل و هایگلاس هستند، داشتن بافت و دکوراسیونی چوبی، گرمای خاصی به محیط می‌بخشد و فضا را از حالت کسالت‌بار، خارج می‌سازد.
ایده‌هایی برای چیدمان چوبی آشپزخانه   اختصاصی تابناک باتو؛ زیباترین چیدمانی که مورد توجه طراحان چیدمان قرار می‌گیرد، استفاده از طرح چوب است. همانطور که هیچ دو دانه برفی شبیه به هم نیستند، بافت هیچ دو درختی هم شبیه به هم نیست، زیبایی منحصر بفرد چوب طبیعی در هر برشی که می‌خورد، متفاوت است.
 
این تفاوت در برش‌ها حفظ می‌شود تا یک شکل بخصوص را در هنگام قرار گیری قطعات در کنار یکدیگر به وجود بیاورند. مواد جانبی و رنگ هایی که در پروسه‌های بعدی اضافه می‌شوند حتی این زیبایی را بیشتر نمایان می‌کند و در کنار آن دوام کابینت چوبی را هم بالا می‌برند.
 
در آشپزخانه‌های امروزی که پر از کابینت‌های ام دی اف، استیل و هایگلاس هستند، داشتن بافت و دکوراسیونی چوبی، گرمای خاصی به محیط می‌بخشد و فضا را از حالت کسالت‌بار، خارج می‌سازد.

در ادامه تصاویری از چیدمان چوبی آشپزخانه را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

تهیه و تنظیم: تابناک باتو
منابع: otag ـ supercairo
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار