مدل‌های لباسی که در سال ۲۰۱۸ مد می‌شوند
کد خبر: ۹۷۸۷۲
تاریخ انتشار: 2018 January 18    -    ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
اگر کمی اهل مد باشید، می دانید که هر فصل سبک پوشش و رنگ های خاص خودش را دارد. در ادامه مدل های لباسی که در سال 2018 مد می شوند را برایتان آورده ایم تا اگر شما هم دوست داشتید با مد روز پیش روید، هر چه زودتر دست به کار شوید.
مدل‌های لباسی که در سال ۲۰۱۸ مد می‌شوند
اگر کمی اهل مد باشید، می دانید که هر فصل سبک پوشش و رنگ های خاص خودش را دارد. برای این که بدانید در فصل پیش رو چه چیزهایی مد است و بیشترین طرفدار را دارد، ما از مشهورترین طراحان مد خواسته ایم تا شما را راهنمایی کنند. در ادامه مدل های لباسی که در سال 2018 مد می شوند را برایتان آورده ایم تا اگر شما هم دوست داشتید با مد روز پیش روید، هر چه زودتر دست به کار شوید.
 
مدل‌های لباسی که در سال ۲۰۱۸ مد می‌شوند 
 
شاید در چند سال اخیر کت های زنانه جایی در صنعت مد و فشن خانوم ها نداشتند اما سال 2018 سالی است که بار دیگر این مدل لباس را در تن خانم های بسیاری خواهید دید. در واقع هر چه بیشتر پیش می رود، زنان اعتماد به نفس بیشتر و جایگاه بالاتری در جامعه پیدا می کنند، پوشیدن کت نیز نمادی از قدرت و اقتدار آنهاست.
 
بنابراین در سال 2018، کت را دیگر نه تنها در تن آقایان، بلکه در تن خانم ها نیز خواهید دید. اگر اخیرا به لباس ستاره ها در فرش قرمز نیز نگاهی بیاندازید، می بینید که ستاره های بسیاری مانند بلیک لایولی، کت و شلوار به تن کرده اند که بسیار هم شیک و زیباست.
 

 
2. مد دهه 70
 
 مدل‌های لباسی که در سال ۲۰۱۸ مد می‌شوند
 
اگر دقت کرده باشید، بسیاری از مدهایی که هر ساله متولد می شوند، متعلق به سالها قبل می باشند. به عنوان مثال در چند سال اخیر، برخی از مدهای دهه 90  میلادی، بار دیگر توجه طراحان مد را به خود جلب کرد و با استقبال زیاد مردم نیز رو به رو شد. اما سال 2018 از چه دهه ای الهام می گیرد؟ دهه 70 دهه ای است که بسیاری از مدهای آن سال را بار دیگر در سال 2018 خواهید دید. لباس های رنگی، لباس های یقه بلند، لباس های جین و... از مدل هایی است که امسال در صنعت مد و فشن می درخشند.
 

 
طرح های هندسی
 
مدل‌های لباسی که در سال ۲۰۱۸ مد می‌شوند 
 
در سال 2018، طرح های هندسی بر مد و فشن حکمرانی می کنند، به خصوص زمانی که صحبت از اکسسوری ها در میان باشد. هینا شا، یکی از طراحان مشهور جواهرات، گفته: «شما طرح های هندسی بسیاری را، به خصوص شش ضلعی، روی لباس، اکسسوری و تزیینات دکوراسیون خانه هایتان خواهید دید. کیف ها و عینک های آفتابی نیز بیش از همه به سمت این مد جذب شده اند.»
 

 
جین
 
 مدل‌های لباسی که در سال ۲۰۱۸ مد می‌شوند
 
لباس های جین را در کمد لباس هر فردی خواهید یافت. خوشبختانه این مدل لباس آنقدر طرفدار دارد که هیچگاه از مد نمی افتد. در واقع جین یکی از تاثیرگذارترین مدل های لباسی است که از صنعت مد و فشن آمریکا به ارث رسیده است. طرح های مختلفی از پارچه های جین وجود دارند که به آن تنوع داده اما سال 2018 چه مدل جینی مورد توجه است؟ اگر سالها قبل جین های آبی روشن را به وفور در بازار می دیدید، امسال بالعکس جین های تیره رنگ را خواهید دید. سال 2018 سال خلاقیت در طرح های جین است بنابراین از طرح های متنوع و هیجان انگیز آن نهایت لذت را ببرید. 
 

 
پارچه های مخملی
 
 مدل‌های لباسی که در سال ۲۰۱۸ مد می‌شوند
 
شاید تا به حال پارچه های مخملی را تنها برای میهمانی ها و مراسم خاص به تن می کردید اما سال 2018 این جنس پارچه را بیشتر خواهید دید. این باور که پارچه های مخملی را باید تنها در تابستان به تن کرد، دیگر در دنیای مد 2018 جایی ندارد، بلکه این جنس پارچه در زمستان هم حاکم است. به عنوان مثال در فشن شوهایی که برای بهار 2018 برگزار شده اند، پارچه های لوکس مخملی با رنگ های خنثی بر دفیله های مد می درخشند. اگر رنگ های خنثی این پارچه برایتان کسل کننده است، از رنگ های روشن استفاده کنید تا ظاهری مدرن تر به خود بگیرند.
 

 
رنگ بنفش 
 
 مدل‌های لباسی که در سال ۲۰۱۸ مد می‌شوند
 
هر سال رنگ مخصوص به خود را دارد، سال 2018 سال رنگ بنفش است. این رنگ که به رنگی لاکچری شهرت دارد، نه تنها در لباس و اکسسوری، بلکه در آرایش صورت هم به مراتب دیده شده است. شما می توانید از تن های مختلف این رنگ استفاده کنید. اگر دوست دارید به خوبی بدرخشید، بنفش تیره گزینه خوبی برایتان خواهد بود اما اگر رنگ های سبک تر را می پسندید، ما تونالیته های بنفش روشن را به شما پیشنهاد می دهیم.
 

 
طرح های گلدار درشت
 
مدل‌های لباسی که در سال ۲۰۱۸ مد می‌شوند
 
اگر فکر می کنید که لباس هایی با طرح های گل درشت از مد افتاده است، بهتر است تجدید نظر کنید زیرا سال 2018 این طرح را بر تن بسیاری از اطرافیان تان خواهید دید. گل های درشت با رنگ های جیغ و چشمگیر در راهند. با پوشیدن این مدل لباس ها ظاهری مدرن به خود می گیرید و متفاوت از جمع خواهید درخشید. 
 

 
سبک فرانسوی
 
 مدل‌های لباسی که در سال ۲۰۱۸ مد می‌شوند
 
یکی از سبک های لباس پوشیدن که در سال 2018 توجه طراحان را به خود جلب کرد، سبک فرانسوی است. طرح های مینیمالیستی، راه راه، جزییات ظریف و زنانه، کلاه، ترکیب رنگ های آبی کمرنگ و سفید و... از خصوصیات لباس های فرانسوی هاست که صنعت مد امسال را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.
 

 
اکسسوری
 
 مدل‌های لباسی که در سال ۲۰۱۸ مد می‌شوند
 
حتی اگر زیباترین لباس را به تن کرده باشید، باز هم بدون اکسسوری آنطور که باید به چشم نخواهید آمد. اکسسوری ها اگر درست انتخاب شوند، جذابیت ظاهر شما را دو چندان می کنند. البته سعی کنید که آنها را از سادگی در آورید. کیف، عینک آفتابی، گردنبند و غیره... که با طرح های گل، مروارید، پر و سنگ های زیبا تزیین شده اند، ظاهر شما را به بهترین شکل ممکن تکمیل خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار