برخی برندها سعی میکنند یک رابطه رضایتبخش و
طولانی با مشتریانشان برقرار کنند و آنها را حفظ کنند و برخی دیگر سعی
میکنند آنها را گول بزنند و به طرز پلیدی جیبشان را خالی کنند. بنابراین
هم خریدارانی وجود دارند که از خریدشان کاملا راضی هستند و هم خریدارانی که
احساس میکنند مورد سوء استفاده قرار گرفته اند و ناراحت هستند. در این
مطلب بسته بندی هایی را مشاهده می کنید که توهین آمیزترین نمونههای سوء
استفاده طراحان از خریداران را نشان میدهند. احتمالا برای همه کسانی که در
این ایدههای بسته بندی مشارکت داشته اند جای مخصوصی در جهنم در نظر گرفته
شده است. تصاویر زیر را ببینید تا متوجه شوید چرا نباید به بسته بندی
محصولات اعتماد کنید.
بسته بندی ساندویچ
نمونه بی احترامی به مشتری
بسته بندی پاستیل
میگوی درشت!
بسته بندی گمراه کننده شکلات
روی بسته نوشته ۱۲ عدد، اما اگر که هر کدام به ۴ قسمت تقسیم شود! چون فقط سه ساندویچ در هر بسته وجود دارد.
شاهکار دیگری در بسته بندی
روغن زیتون حاوی ۹۰ % روغن آفتابگردان!
یک بسته بخرید، دو تا جایزه بگیرید. البته از همان بستهای که خریدید!
ساندویچ بزرگ!
دروغ آبنباتی
یک جعبه مداد
آبمیوه ۱۰۰ % طبیعی حاوی مواد دیگر
بسته بندی توهین آمیز و خلاقانه
بسته بندی قرمز پرتقالها برای نارنجیتر به نظر رسیدن
چرا؟
بسته بندی گول زننده
بسته بندی گمراه کننده کوکی
وقتی جلوی نور بگیرید مقدار واقعی محتویاتش مشخص میشود
اندازه واقعی محصول در مقابل بسته بندی
بقیه پنیرها کجا رفته اند؟
مدادشمعی ۶۴ رنگی که همه رنگها نارنجی از آب درآمدند!
مساله ریاضی را حل کنید تا بفهمید چند ژیلت در این بسته وجود دارد!
انتظار میرفت ۴ یا ۸ محصول در این بسته باشد اما...
تصور میکنید یک خمیردندان بزرگ خریدید ولی...
1- پنیرهایی که تا نصفه اب و نمکه
2- چیپس های پر از هوا
3- تن ماهی هایی که پر از روغن شده
4- و موارد دیگه....
اولي كه ١٢+٣+١=١٦
دومي هم كه روي بسته اش نوشته پنج تايي
چه جوریه؟؟؟ کانفیوز کردم...
یکی کمکم کنه...