کدام محصولات آرایشی در بازار بی‌خطر هستند؟
کد خبر: ۹۷۸۲۶
تاریخ انتشار: 2018 January 18    -    ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵
مصرف لوازم آرایشی به هزاران سال قبل بر می‌گردد. در هر دوره انسان نسبت به امکاناتش از لوازم آرایشی به عنوان زیبایی، محافظت از بدن و حفظ جایگاه خود در اجتمااع استفاده می‌کرده است. امروزه مصرف کنندگان بیش از پیش به سلامتی خود اهمیت می‌دهند. با کنجکاوی سعی بر آن دارند تا بهترین محصول را با بهترنی کیفیت به بهترین قیمت بخرند. در کشورمان خوشبختانه وزارت بهداشت زمان زیادی را برای تایید کردن کیفیت لوازم آرایشی، بهداشتی، عطریات، دارو‌ها و مواد غذایی می‌گذارند.
 
لیبل چیست؟

لیبل یک تکه کاغذ است که روی آنش رکت‌های واردکننده باید تمامی اطلاعات لازم را درج کرده تا در یک نگاه، مصرف کنندگان بتوانند مطمئن و بدون هیچ شک اجناس خود را انتخاب کنند.

پارابن چیست؟

پارابن یک ترکیب است که خواص ضد باکتری و ضد قارج دارد. اولین کاربرد پارابن برای از بین بردن باکتری‌ها و قارج‌ها است. از پارابن به عنوان نگه دارنده در ۹۹ درصد مواد غذایی ها، در دارو‌ها و در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده یم شود تا تاریخ مصرف با به حداکثر برساند.

فرق محصولات bio & natural چیست؟

امروزه بسیاری از برند‌های آرایشی و بهداشتی جملاتی مانند "فاقد نگهدارنده" یا "فاقد پارابن" را روی جعبه‌های خود استفاده می‌کنند. هدفشان جلب اطمینان مصرف کنندگان است. برند‌هایی که کلمه bio را استفاده می‌کنند بیشتر از مواد گیاهی استفاده می‌کنند و در حد امکلان مواد شیمیایی را به حداقل می‌رساند. تعداد بسیار معدودی از مصرف کنندگان از مصرف محصولات bio ناراضی هستند و گلایه درباره آلرژی‌های متفاوت دارند.

تغییرات در رفتارمان!

بیاییم همگی بیشتر به سلامتی مان توجه کرده، به همراه اجناس لیبل دار، تا بتوانیم خواستار محصولات طبیعی با کیفیت بالا و قیمت مناسب باشیم.
 
دیده بان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار