۲۱ استان کشور زیر صفر درجه +عکس
کد خبر: ۹۷۷۸۲
تاریخ انتشار: 2018 January 17    -    ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه با عبور امواج ضعیفی از روی کشور در برخی ساعات ابرناکی افزایش می‌یابد.
 
بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی در روز‌های چهاشنبه و پنجشنبه با عبور امواج ضعیفی از روی کشور در برخی ساعات ابرناکی افزایش می‌یابد با این وجود بارش بر روی کشور پیش‌بینی نمی‌شود.

روز پنجشنبه به سبب وزش باد‌های گرم جنوبی بر روی استان گیلان از پنجشنبه بعدازظهر همراه با وزش باد شدید دما بطور قابل ملاحظه در این ناحیه افزایش می‌یابد و گرمای هوا بر روی این استان در روز جمعه نیز ادامه می‌یابد و مجددا از روز شنبه با کاهش دما به شرایط عادی باز می‌گردد.

در روز جمعه با نزدیک شدن یک سامانه فعال بارشی به کشور، وزش باد شدید و بارش پراکنده از جمعه صبح از جنوب غرب شروع شده و تا پایان روز بارش مناطق شمال غرب، غرب و ارتفاعات غربی زاگرس را در بر می‌گیرد.

از لحاظ تغییرات دما انتظار می‌رود در روز چهارشنبه در نوار شمالی کشور دما افزایش یابد و روز پنجشنبه نیز افزایش دما در نوار شمالی و شمال شرق، شرق و جنوب شرق ادامه یافته و سپس در روز جمعه در غالب مناطق کشور شاهد افزایش دما خواهیم بود.
 
 
 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار