پست کوثری در واکنش به اقدام مانی حقیقی+عکس
کد خبر: ۹۷۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 16    -    ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
باران کوثری با اشاره به دادگاه شکایت مانی حقیقی از روزنامه یالثارات، متنی را در واکنش به انتقادهایی که اخیرا از سلبریتی ها می شود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

این بازیگر نوشت: «در پی شکایت مانی حقیقی مدیر مسئول نشریه یالثارات به افترا و نشر مطالب غیرواقع ، نشر مطالب خلاف عفت عمومی و ایجاد اختلاف بین اقشار جامعه متهم شد. دم مانی گرم که پیگیر شد و شکایت کرد . شاید بد نیست همه‌مون پیگیر شکایت از این نشریات و صفحه‌ها و اشخاص بشیم تا شاید کمی جلوی ادبیات سخیف و تهمت‌ها و فحاشی‌ها گرفته بشه. این تلاش مذبوحانه‌شون برای تخریب چهره به قول خودشون سلبریتی‌ها جلوی مردم دیگه مضحک شده.

کاش بفهمید مردم عقل و درایت دارن ، احتیاجی به تهمت و فحاشی نیست ، شما مودبانه و باصداقت نقدتون و کنید و بذارید مردم قضاوت کنن ، هم درباره ما هم درباره شما. مد شده اصلا ! نه فقط در نشریات و صفحه‌های معلوم حال. شغل عده‌ای شده معروف شدن با کوبیدن سلبریتی‌ها خودش شده یه راه سلبریتی شدند.»
 
پست کوثری در واکنش اقدام مانی حقیقی 
سینما سینما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
1
0
وقتی خانم کوثری شما حجابت رعایت نمی کنی یعنی بی قانونی کردی چون حجاب تو ایران قانونه.فحاشی کردنم بی قانونیه و هر دو، هم بی حجابی هم فحاشی مجازاتشون مشخصه. مشکل اصلی همه ماها نهادینه شدن بی قانونی در وجودمونه.قانون حجاب خوب یا بدش اصلا مهم نیست مهم اینه قانونه و باید رعایت بشه. وقتی شما و امثال شما رعایتش نمی کنید به خودی خود مجوز بی قانونی یا لثارات را صادر کردید گرچه این روزنامه کارهای بی قانونیش سر دراز داره و کلا خودش نماد بی قانونی هستش اما این چیزی از وظیفه ما برای رعایت قانون کم نمیکنه. مملکت هرکی به هر کی که می گن همینه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار