زندگی مجردی در لوله‌های آب +تصاویر
کد خبر: ۹۷۷۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 17    -    ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
به تازگی با استفاده از لوله های سیمانی انتقال آۤب واحدهایی مسکونی ویژه مجردها در هنگ کنگ ساخته شده که هزینه هرکدام از آنها ۱۵ هزار دلار است.

این خانه از لوله سیمانی انتقال آب با قطر ۲.۵ متر ساخته شده که در ورودی خانه شیشه ای، و فضای کل آن نیز ۹.۲۹ متر مربع است. در تصاویر یکی از لوله‌ها تبدیل به سالن پذیرایی شده و دارای چند قفسه، طاقچه و یک کاناپه تخت خوابشو است. بخش دوم لوله سیمانی که به پشت سالن پذیرایی وصل می‌شود شامل یک آشپزخانه و حمام کوچک است.

این خانه‌های لوله‌ای را می‌توان در مناطق شهری نصب کرد که برای ساخت و ساز مناسب نیستند، مانند مناطقی با کوچه‌های باریک. جالب آنکه می‌توان چند واحد از این لوله‌ها را روی هم قرار داد و با پلکانی فلزی دسترسی ورود و خروج به آن‌ها را فراهم کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صفدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
3
0
هنگ کنگ و ژاپن اندازه کیش هستند با جمعیت 7 و 129 میلیون. به نظرم در ایران که مسئولین (هیات وزیران، نمایده های مجلس، خبرگان و شوراها ) مدام دم از اقتصاد مقاومتی میزنن به جای سکونت در نارمک و مناطق مرفه نشین تهران که هزینه آن (تا میلیارد ها تومن وام بلا عوض برای هر نفر) از بیت المال مصرف میشه بهتره برای فرهنگ سازی در خانه هایی به شکل بالا در نزدیکی محل کارشان ساخته و در آنها سکونت کنند. اینطوری هم هزینه محافظ، سکونت و خمل و نقل بسیار کاهش میابد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
1
چه فکر بکری
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
2
من سه بار کامنت صفدر رو خوندم هیچ چی نفهمیدم . شما چطور؟
بگذریم.
آقا اینا جون میده برا کرمانشاه و سر پل ذهاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار