تغییر موضع بهاره رهنما در حمایت از عضو کومله +تصاویر
کد خبر: ۹۷۶۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 15    -    ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
پس از اینکه در هفته‌های گذشته اغتشاشاتی صورت گرفت، آشوبگران معدودی به سطح شهر آمدند و به آشوبگری و خرابکاری پرداختند؛ نحوه کشته‌شدن و هویت فردی در سنندج در اثنای این اغتشاشات به مسئله برخی رسانه‌های بیگانه تبدیل شد و این رسانه‌های معاند سعی کردند درباره این موضوع حاشیه‌سازی کنند.

از طرفی رسانه‌های معاند به دروغ مدعی شدند که " سارو قهرمانی " یک شهروند معمولی است که در اغتشاشات شهر سنندج بازداشت و کشته شده است و از طرفی حمایت برخی هنرمندان داخلی از سارو قهرمانی این موضوع را داغ‌تر و آتش این حاشیه‌ها را شعله‌ور کرد.

یکی از این هنرمندان بهاره رهنما بود که در ابتدا با انتشار تصویری در کنار سارو قهرمانی از این فرد حمایت کرد. همین امر باعث شد که رسانه‌های معاند از فرصت استفاده و سندی برای تایید دروغ‌های خود پیدا کنند.

اما پس از این اتفاقات تصاویری قدیمی از سارو قهرمانی منتشر شد که نشان می‌داد وی عضو گروهک تروریستی کومله بوده است. بهاره رهنما که پیش از این، از سارو قهرمانی عضو گروهک تروریستی کومله حمایت کرده بود، حالا پس از انتشار اسناد عضویت وی در این گروهک تروریستی، از حمایتش عقب نشینی کرد.

گفتنی است؛ رسانه‌های معاند چندی پیش خبر مرگ سارو قهرمانی را به این شکل منتشر کردند که وی در اغتشاشات دستگیر و در زندان کشته شده در حالی که سخنگوی قوه قضائیه این موضوع را رد کرده است و بر اساس گفتگویی که با پدر سارو قهرمانی انجام شده، وی می‌گوید: سارو به دلیل ارتباط با گروهک‌های ضد انقلاب دستگیر شد و مدت ۲ سال در زندان بود، پس از آزادی وی همچنان با گروهک تروریستی کومله ارتباط برقرار کرد تا اینکه در جریان درگیری مسلحانه با نیرو‌های امنیتی در سنندج کشته شد. پدر سارو همچنین اشاره کرد که هیچگونه مصاحبه‌ای با رسانه‌های خارجی زبان نکرده و مصاحبه‌ای که از قول او طی روز‌های اخیر منتشر شده دروغ بوده است.

در ادامه توییت‌های جدید بهاره رهنما و عقب‌نشینی وی از حمایت سارو قهرمانی عضو گروهک تروریستی کومله را مشاهده می‌کنید:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
4
2
امان از جو گیری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
2
3
اينقدر به اين بازيگرا ميدان ندهيد وهنرمند حساب نکنيد دلقک بازى رو خيليها ميتوونند انجام بدهند منتها دور از شأن خودشان ميدانند در ضمن اين افراد بهتر است نخود هر آش نشوند که بعد معذرت خواهى کنند شما هم بهتره هر کار اينارو تيتر خبر نکنيدو بزرگشون نکنيد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
2
3
خانم بازيگر مثلا مهربان بس كنيد لطفا اينقدر ترويج شايعات و چاپلوسي براي چيه همه جا پر شده از عكس ها و مطالب مسخره شما
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
3
2
بی تردید خانم رهنما هنرمند نیست چون اگر اقای قاسم خانی نبود ایشون هم نبود دوم اینکه فقط بدنبال دیده شدن هستن چون هنر ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار