فیوردلند خانه ی بزرگترین پارک ملی نیوزلند
کد خبر: ۹۷۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 15    -    ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
با این که فیوردلند منطقه ای دوردست است، این هجده ساکن خونگرم و مناظر دیدنی آن رقم بزرگی از بازدیدکنندگان بین‌المللی را سالانه به سمت آن می کشانند. در سال ۱۹۰۸ یک روزنامه ی انگلیسی به فیوردلند لقب «بهترین قدمگاه دنیا» را داد و...
فیوردلند خانه ی بزرگترین پارک ملی نیوزلنداختصاصی «تابناک باتو»؛ اگر اهل سفرهای خارجی هستید، احتمالا نیوزلند یکی از مکان هایی است که تحت نظر شماست. منظره های کوهستانی نفس گیر، حیات وحش و سواحلی بی نظیر شبیه به فیوردلند، مکانی که مجموعه ی ارباب حلقه ها در آنجا فیلمبرداری شده است.
 
فیوردلند در دورترین نقطه ی جنوب غرب نیوزلند، خانه ی بزرگترین پارک ملی این کشور است. این مکان معروف به هشتمین شگفتی جهان پس از عجایب هفتگانه است.

اگر حتی یکی از سه گانه ی ارباب حلقه ها را دیده باشید، می دانید که فیوردلند قله هایی پوشیده از برف و دریاچه ها و جنگل هایی کهن در دل خود دارد، همچنین آبدره هایی که به ساحل ختم می شوند.
اگر به فیوردلند سفر کنید می توانید  از کوه ها، دریاچه ها، دره ها و بزرگترین آبشار نیوزلند دیدن کنید.

جالب است بدانید که این مکان تنها هجده ساکن دائمی دارد.

با این که فیوردلند منطقه ای دوردست است، این هجده ساکن خونگرم و مناظر دیدنی آن رقم بزرگی از بازدیدکنندگان بین‌المللی را سالانه به سمت آن می کشانند. در سال ۱۹۰۸ یک روزنامه ی انگلیسی به فیوردلند لقب «بهترین قدمگاه دنیا» را داد و از وقتی که اولین قسمت از مجموعه ی ارباب حلقه ها (۲۰۰۱) به روی پرده ی سینماها رفت، بازدید از این منطقه دو برابر شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
5
تصویر بالا عین بهشته. کل ایران رو بگردی یک منظره اینجوری نمیتونی ببینی. تمام کشور های دنیا به جز ایران و چند کشور عقب افتاده دیگر در آفریقا و خاورمیانه به محیط زیست خود بسیار توجه می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار