وام ازدواج 15 میلیون تومان شد
کد خبر: ۹۷۵۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 14    -    ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مهرداد لاهوتی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97 با اشاره به نشست امروز ( یکشنبه) کمیسیون متبوعش،‌ گفت: در جلسه عصر امروز میزان وام ازدواج در بودجه 97، 15 میلیون تومان تعیین شد و بانک‌ها مکلف شدند تا اعطای وام ازدواج را در اولویت اول اعطای تسهیلات قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه  اعضای کمیسیون تلفیق بانک مرکزی را مکلف کردند تا دو هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نظر بگیرد، ادامه داد: در این میان سهم کمیته امداد 1400 میلیارد تومان و سهم مددجویان سازمان بهزیستی 600 میلیارد تومان است.

به گفته لاهوتی کمیسیون تلفیق مقرر کرد تا صد میلیارد تومان اعتبار در اختیار ستاد دیه قرار گیرد تا برای کمک به نیازمندان و زندانیان معاصر هزینه کنند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت  ارتباطات مکلف شدند تا هر یک 5 هزار میلیارد تومان از اموال غیر منقول و مازاد خود را واگذار کنند و اعتبار بدست آمده را به ترتیب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون و وزارت ارتباطات نیز برای توسعه پست بانک هزینه کنند.  
تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
الان اگه کسی بخواد ازدواج کنه غیر از کار و خانه که حتما باید داشته باشه و از هر 10 نفر یک نفر شاید این شرایط رو داشته باشه باید کمه کم 150 میلیون کنار بزاره برای ازدواج و وسایل خونه و سرویس طلا تازه اگه نخواد مراسم بگیره.خود هزینه مراسم فقط حدود 30 میلیون میشه. اونوقت چطور محاسبه کردن میگن میخوان 15 تومن وام با 10 تا ظامن و سند بدن نمیدونم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
قطعا تا سال اینده قیمت لوازم خانگی و ملزومات زندگی و طلا و سکه و اجاره و رهن و...... هم ۵۰ درصد میره بالا
اگه هزار برابر هم افزایش بدن بازم تاثیری نداره چون هزینه ها هم کنارش افزایش پیدا میکنه
سید مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
مهم نیست چقدر میشه مهم اینه که پرداخت بشه
ازاول سال تا خرداد هنوز بودجه تصویب نشده از خرداد تا دی نوبت ها پر شده و خیلی ها جلو تر از ما هستن از دی به بعد هم پایان ساله دارن حسابها رو میبندن برو سال بعد
این پاسخ بانک هاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار