مردی در بیابان‌های ریگان یک زن را تیر باران کرد +عکس
کد خبر: ۹۷۳۶۳
تاریخ انتشار: 2018 January 13    -    ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
فردی که با همدستی یک نفر 6 ماه پیش زن جوانی را به دلیل اختلاف خانوادگی به بیابان های اطراف ریگان کشانده و در آنجا با با شلیک 5 گلوله وی را از پا درآورده بود، شناسایی و در تله پلیس گرفتار شد.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان در رابطه با پرونده پیچیده مفقودی یک دختر جوان در این شهرستان گفت: شامگاه گذشته پس از ۶ ماه تحقیق فنی مشخص شد یک زن جوان به ضرب گلوله به قتل رسیده است.

امین سلطانی زرندی درباره جزئیات قتل دختر جوان در بیابان‌های ریگان گفت: قاتل اختلافات خانوادگی را علت و انگیزه این قتل عنوان کرده است.
 
مردی در بیابان‌های ریگان یک زن را تیر باران کرد +عکس

در تاریخ ۱۲ تیر سال جاری پس از اعلام مفقودی یک زن جوان ۲۶ ساله بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت.

پس از تحقیقات اولیه توسط کارگاهان پلیس آگاهی احتمال به قتل رسیدن این زن جوان قوت گرفت و بلافاصله با دستور قضائی ۵ مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شدند.

به لحاظ پیچیدگی موضوع تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه یافت تا اینکه شامگاه گذشته راز این ماجرای پیچیده که شش ماه به طول انجامید رمزگشایی شد و قاتل دستگیر و به قتل اعتراف کرد.

زرندی با اشاره به اینکه قاتل از خویشاوندان مقتول است، افزود:اختلافات خانوادگی علت و انگیزه این حادثه دلخراش بوده است.

قاتل در اعترافات اولیه اقرار کرده است که با طرح نقشه قبلی توسط همدستش مقتول (الف. م) را به بیابان‌های اطراف ریگان منتقل می‌کند و با ۵ ضربه گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل می‌رساند و جنازه وی را به درون چاه می‌اندازد.

افراد بایستی در خصوص حل وفصل اختلافات خانوادگی خود با طرح دعوی در سیستم قضائی پیگیر امور باشند و یا اینکه از مراکز مشاوره خانواده، نهاد‌های فرهنگی ودینی کمک بگیرند.

تجربه نشان داده است در بسیاری از پرونده‌ها افراد بدلیل سوء تفاهم دست به اقداماتی می‌زنند که خسارت‌های غیرقابل جبرانی برای خود و اطرافیانشان بوجود می‌آورند که دیگر جای جبران وجود ندارد. 
میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار