خالکوبی‌هایی که قاتل را پس از ۱۵ سال به دام انداخت +تصاویر
کد خبر: ۹۷۲۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 11    -    ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
پلیس تایلند از طریق انتشار عکس‌های خالکوبی‌های یک قاتل ژاپنی در فضای مجازی او را بازداشت کرد.

به گزارش رویترز، پلیس تایلند پنجشنبه اعلام کرد یک مرد 74 ساله ژاپنی را که 15 سال پیش به ارتکاب قتل متهم شده بود با استفاده از عکس خالکوبی‌هایش که در فضای مجازی منتشر شد، بازداشت کرد. این مرد که «شیگهارو شیرایی» نام دارد عصر روز چهارشنبه در استان «لوپبوری» در 150 کیلومتری شمال بانکوک بازداشت شد. پلیس گفت این مرد به عضویت در یک باند اعتراف کرده است اما اتهام قتل را رد کرد.

خالکوبی‌هایی که قاتل را پس از ۱۵ سال به دام انداخت +تصاویر 
 خالکوبی‌هایی که قاتل را پس از ۱۵ سال به دام انداخت +تصاویر
 
 
این مرد و 7 نفر از اعضای باندش به قتل رئیس یک باند دیگر در سال 2003 متهم شده‌اند. این 7 نفر پیشتر بازداشت شدند اما شیرایی در سال 2005 به تایلند فرار کرد.

پلیس می‌گوید خالکوبی باند «یاکوزا» که روی بدن شیرایی بود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و توجه پلیس را جلب کرد. شیرایی به ورود غیرقانونی به تایلند محکوم می‌شود و سپس به ژاپن فرستاده می‌شود تا به اتهام قتلی که به او زده شده، رسیدگی شود. پلیس تایلند همچنین اعلام کرد بدون نیاز به حکم جلب دیگر کسانی را که به عضویت در باند یاکوزا مظنون هستند، بازجویی می‌کند.

تایلند به دلیل اقامت اوباش خارجی در این کشور مشهور است. پلیس تایلند ماه گذشته 4 نفر از اعضای یک باند را که به قاچاق موادمخدر، خشونت و تهدید مردم متهم بودند، بازداشت کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گنزو اونایاشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
تمام افراد یک دسته در باندهای یاکوزا خالکوبیهای شبیه هم دارند این نمیتونه دلیل محکمی باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار