جنجال سازی شفر علیه برانکو
کد خبر: ۹۷۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 11    -    ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
سرمربی استقلال علیه سرمربی پرسپولیس صحبت کرد و باعث شلعه ور تر شدن حاشیه های این دو باشگاه شد.

وینفرد شفر امروز در نشست خبری خود برای بازی فردای تیمش مقابل سایپا از مصاحبه برانکو درباره جپاروف انتقاد کرد. بخش‌های مهم صحبت‌های شفر را بخوانید.

فردا بازی راحتی نداریم و این دیدار برای ما سخت است. همه تیم‌ها می‌خواهند برابر ما برنده باشند. هر تیمی که برابر ما قرار می‌گیرد می‌خواهد اولین تیمی باشد که به ما گل بزند. به بازیکنان گفته‌ام این موضوع طبیعی است و باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم. نمی‌خواهم هیچ بازیکنی با غرور به میدان بیاید و با غرور بازی و بخواهد برای هواداران و رسانه‌ها خودنمایی کند. سایپا تیم قدرتمندی است و از آمادگی خوبی برخوردار است. آنها تیم خوبی دارند و محکم بازی می‌کنند. باید همانند بازی خانگی آخرمان با صبر، حوصله و با تکنیک بازی کنیم و در ذهنمان به دنبال پیروزی باشیم.

پس از اینکه کنفرانس شفر به پایان رسید او با اشاره به عکس برانکو روی جلد یکی از رسانه‌ها گفت: چرا وقتی بازیکن پرسپولیس با لگد روی مچ پای حریف زد او در این باره صحبت نکرد؟ آیا شغل او مربیگری نیست؟ به من گفته‌اند در تلویزیون اینطور نشان داده‌اند که برانکو پس از پایان بازی با نفت تهران به این دلیل داور را هل داده است که نشان دهد بازیکن او را هل داده‌اند. اگر کسی به بازیکنی مشت بزند برای اینکه نشان دهد که به او مشت زده‌اند باید مشت بزند؟

 
اقتصاد نیوز
برچسب ها: برانکو ، شفر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
حرف درستی زدن اقای شفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار