سوپ سیر به سبک فرانسوی
کد خبر: ۹۷۰۹۳
تاریخ انتشار: 2018 January 11    -    ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
سیر سرشار از فولیک اسید، ویتامین C، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم و مقدار کمی روی و ویتامین‌های ب۱ ب۲ و ب۳ است. امروز برای شما روش تهیه‌ی سوپ سیر به سبک فرانسوی را قرار داده‌ایم. روش تهیه‌ی این سوپ بسیار آسان بوده و از مواد کمی در تهیه‌ی آن استفاده شده است. برای آشنایی با مواد اولیه و روش پخت سوپ سیر فرانسوی، با ما همراه باشید.
سوپ سیر به سبک فرانسوی
اختصاصی تابناک باتو؛ سیر سرشار از فولیک اسید، ویتامین C، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم و مقدار کمی روی و ویتامین‌های ب۱ ب۲ و ب۳ است. سیر یک آنتی‌بیوتیک طبیعی، ضد قارچ و ضد ویروس قوی است، سیر حاوی پتاسیم و ژرمانیوم دو ماده معدنی که موجب بهبود سلامتی می‌شوند می‌باشد. ترکیب سولفوری خود به ویژه آلیسین معروف است که اینها مواد شیمیایی گیاهی اصلی هستند که سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بعنوان یک آنتی‌بیوتیک طبیعی عمل می‌کنند.

امروز برای شما روش تهیه‌ی سوپ سیر به سبک فرانسوی را قرار داده‌ایم. روش تهیه‌ی این سوپ بسیار آسان بوده و از مواد کمی در تهیه‌ی آن استفاده شده است. برای آشنایی با مواد اولیه و روش پخت سوپ سیر فرانسوی، با ما همراه باشید.

سوپ سیر به سبک فرانسوی

مواد لازم:

سیر: 1 بوته
پنیر سفید رنده شده: نصف پیمانه
کره: دو قاشق غذاخوری
روغن زیتون: دو قاشق غذاخوری
پیاز خرد شده: دو عدد
خامه: نصف پیمانه
آب گوشت یا مرغ: سه و نیم پیمانه
آویشن خرد شده: 2 قاشق چایخوری
نمک و فلفل: به میزان لازم

طرز تهیه:

حبه‌های سیر را جدا کرده و داخل یک سینی فر که آن را چرب کرده‌ایم می‌چینیم. سینی را به مدت 45 دقیقه در فر با دمای 180 درجه‌ی سانتیگراد، قرار می‌دهیم.

کره را در ظرفی ریخته روی حرارت ملایم قرار می‌دهیم. پیاز و آویشن را به آن اضافه کرده و به مدت 5 دقیقه تفت می‌دهیم.

سینی حاوی سیر را از فر خارج کرده و حبه‌های سیر را به مخلوط پیاز و آویشن اضافه می‌کنیم. حالا نوبت اضافه کردن آب گوشت یا مرغ است. آن را نیز به مواد قبلی می‌افزاییم.

پس از گذشت حدود 45 دقیقه، سوپ را از روی حرارت برداشته و  داخل مخلوط کن ریخته و میکس می‌کنیم.

خامه و نمک و فلفل را به سوپ اضافه کرده و کمی روی حرارت قرار می‌دهیم تا جا بیفتد.

سوپ را در ظرفی مناسب ریخته و هنگام سرو، پنیر رنده شده را روی آن می‌ریزیم.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منابع: justfood ـ wikipedia
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار