ساعت کاری ترامپ فاش شد
کد خبر: ۹۷۰۵۹
تاریخ انتشار: 2018 January 09    -    ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در دوره رقابتهای انتخاباتی متعهد شده بود که سخت کوش ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا خواهد شد؛ اما به تازگی مشخص شده است که وی کمتر از 7 ساعت در طول روز کار می کند!

بر اساس گزارش وبسایت «AXIOS»، ساعات کاری ترامپ از زمان ورود وی به کاخ سفید با کاهش همراه بوده است. رئیس جمهور آمریکا همچنین درخواست کرده است که ساعات بیشتری را برای تماشای تلویزیون و توییت کردن صرف کند.

بر اساس این گزارش، روز کاری ترامپ از ساعت 11 صبح آغاز می شود و تا 6 بعد از ظهر همان روز ادامه دارد. این در حالی است که کل ساعت کاری وی از رؤسای جمهور پیشین آمریکا کمتر است. به عنوان مثال، جورج دبلیو بوش کار خود را از ساعت 6:45 صبح آغاز می کرد و باراک اوباما هم بین ساعت 9 تا 10 در دفترش بود.

علت کاهش ساعات کاری ترامپ این است که وی 3 ساعت از وقت خود را پیش از آغاز کارش به تماشای تلویزیون و توییت کردن می پردازد. همچنین به گفته منابع آگاه، وی حتی زمانی هم که در دفتر بیضی کاخ سفید (اتاق مخصوص رئیس جمهور) قرار دارد، زمانی را به استراحت اختصاص می دهد که در این زمان یا به تماشای تلویزیون می پردازد و یا به دوستانش تلفن می کند. به طور کلی ترامپ حدود 5 ساعت و نیم از وقتش را در طول روز صرف تماشای تلویزیون و توییت کردن و تماس با دوستانش می کند.

این در حالی است که سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید پیشتر این مسئله را تکذیب کرده و گفته است که ترامپ وقت زیادی را برای تماشای تلویزیون و توییت کردن صرف نمی کند.

ان بی سی نیوز پیشتر در گزارشی نوشته بود که دونالد ترامپ در سال نخست ورود به کاخ سفید 90 بار به زمین های گلف خود سر زده است. بنابراین می توان گفت ترامپ علاوه بر اینکه ساعات کاری کمتری در مقایسه با رؤسای جمهور دیگر آمریکا دارد، وقت بیشتری را هم به تفریح می پردازد!

این افشاگری درباره ساعات کاری ترامپ در حالی منتشر شده است که از چند روز پیش کتاب جنجالی «مایکل ولف» علیه رئیس جمهور آمریکا به بازار آمده و در روز نخست به پرفروش ترین کتاب آمریکا تبدیل شده است.

 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار