شومینه‌های الکلی، شیک و مدرن
کد خبر: ۹۷۰۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 09    -    ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
شومینه‌های الکلی نسل جدیدی از شومینه‌ها هستند که علاوه بر ایجاد شعله‌ی دلخواه شما، گرمای مطلوبی را نیز موجب می‌شوند. سوخت این شومینه‌ها همان اتانول 96% است. اتانول الکلی است که به هنگام مصرف و سوخته شدن، هیچ گونه گاز سمی، دود و یا حتی بوی نامطبوع از خود تولید نمی‌کند.
شومینه‌های الکلی، شیک و مدرن  اختصاصی تابناک باتو؛ شاید تصویری که از زمستان در ذهن‌ها تداعی می‌شود، قرار گرفتن کنار آتش و نوشیدن یک نوشیدنی گرم است. این تصویر با وجود شومینه‌ها، تا حدودی به حقیقت نزدیک شد اما به خاطر دود ناشی از احتراق، میزان فضایی که شومینه در بر می‌گیرد، وجود دوکش و نیز گرمای کمتری که با توجه به این فضا، ایجاد می‌کند، این روزها کمتر مورد استفاده قرار گیرد.
 
شومینه‌های الکلی نسل جدیدی از شومینه‌ها هستند که علاوه بر ایجاد شعله‌ی دلخواه شما، گرمای مطلوبی را نیز موجب می‌شوند. سوخت این شومینه‌ها همان اتانول 96% است. اتانول الکلی است که به هنگام مصرف و سوخته شدن، هیچ گونه گاز سمی، دود و یا حتی بوی نامطبوع از خود تولید نمی‌کند. همین ویژگی موجب شده تا شومینه‎های الکلی برخلاف شومینه‌های گازی و برقی، هیچ نیازی به دودکش و لوله کشی نداشته باشند و در هر کجا از محیط مورد نظر شما، قابل استفاده باشد . خلاقیت و نوآوری در طراحی شومینه‌های الکلی، بسیار بیشتر از شومینه‌های برقی یا گازی است. 
 
اما نکته‌ای که باید در نظر گرفت این است که آتش با مصرف اکسیژن به وجود می‌آید و نقطه ضعف شومینه‌های الکلی در همین مورد است که در نهایت، موجب سنگینی و خفگی هوا می‌گردند و طراحان سعی دارند تا حدودی این مشکل را مرتفع سازند.
در ادامه تصاویری از شومینه‌های الکلی را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.


تهیه و تنظیم: تابناک باتو
منابع: rashagostar ـ shelterness
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
4
برا اینجا که الکل طبی لیتری 25 تومنه نمیصرفه اما در غرب که الکل خیلی ارزانتر هست خوبه. بعد وقتی الان قیمت سوخت فسیلی در دنیا خیلی ارزون شده چه لزومی داره از الکل استفاده کنیم. از گاز استفاده میکنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار