نمونه‌های جالبی از پنجره و نورگیرها
کد خبر: ۹۶۹۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 08    -    ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
پنجره‌ و نورگیرها به دلیل امکان تبادل هوا، نورگیری و یا حتی تماشای مناظر بیرون از ساختمان، یکی از ارکان مهم هر بنا به شمار می‌روند که بسته به مکانی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، طرح‌های متفاوتی دارند. امروزه طراحان برای سقف، کنج دیوار، مابین قفسه‌های کتابخانه و بخش‌های دیگر، از نورگیر و پنجره استفاده می‌کنند تا فضای داخلی ساختمان، روشن‌تر و با جلوه‌ای زیباتر شود.
نمونه‌های جالبی از پنجره و نورگیرها  اختصاصی تابناک باتو؛ پنجره‌ و نورگیرها به دلیل امکان تبادل هوا، نورگیری و یا حتی تماشای مناظر بیرون از ساختمان، یکی از ارکان مهم هر بنا به شمار می‌روند که بسته به مکانی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، طرح‌های متفاوتی دارند.
 
امروزه طراحان برای سقف، کنج دیوار، مابین قفسه‌های کتابخانه و بخش‌های دیگر، از نورگیر و پنجره استفاده می‌کنند تا فضای داخلی ساختمان، روشن‌تر و با جلوه‌ای زیباتر شود. در ادامه نمونه‌هایی از نورگیرها و پنجره‌های مختلف را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

تهیه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: almrsal
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
0
7
حیف در کشوریبه دنیا آمده ایم که به قدری نا امنی و دزدی زیاده که حتی در خانه خودمان هم نمیتوانیم یک پنجره بزرگ و زیبا داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار