فوتبالیست ۱۹ ساله پولدارتر از رونالدو و مسی +عکس
کد خبر: ۹۶۸۶۵
تاریخ انتشار: 2018 January 08    -    ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
 شاید فکر کنید ثروتمندترین فوتبالیست دنیا کریس رونالدو پرتغالی یا لیونل مسی آرژانتینی باشد اما اینطور نیست و پسری جوان که شهرت خاصی ندارد ثروتمندترین فوتبالیست واقعی دنیاست.
 


برادرزاد سلطان برونئی ثروتمندترین و پولدارترین فوتبالیست جهان است فایک بولکیایا برای لستر سیتی بازی می کند و برادرزاده سلطان برونئی است ؛ بازیکن جوانی که با دارایی قابل توجه که به گزارش وب سایتها به جرات پولدارترین فوتبالیست دنیا لقب گرفته است.

بازیکن 19 ساله ی لستر سیتی ثروتی قابل توجه بدون درنظرگرفتن درآمد او از راه فوتبال دارد .او کار خود را در تیم های انگلستان آغاز کرده و هم اکنون برای لستر سیتی توپ می زند.بعداز آنکه تیم چلسی از موقعیت مالی او مطلع شد قراردادی 2 ساله با او منعقد کرد اما یکسال بعد "بولکیا" با قرار داد 3 ساله به لسترسیتی پیوست.

برای اشاره به ثروت این بازیکن جوان بهتراست ابتدا به دارایی پدرش اشاره کنیم ، برادر پادشاه برونئی به تازگی مبلغی 10 میلیارد پوندی در رابطه با سرمایه گذاری و درآمدش اعلام کرد که به تنهایی یک ثروت عظیم است.


هزینه های قابل توجهی که خانواده فوتبالیست جوان لسترسیتی در طول ماه صرف می کنند بسیار بیشتر از تصورات است ، پدر او در یک مصاحبه گفت که گاهی در یک ماه 35 میلیون پوند صرف خودرو و ساعت و قلم های طلا سفید می کنم .2.300 خودروی لوکس از دارایی های دیگر آنهاست که "بولکیا" مدلهای سفارشی از کمپانی فراری و رولس - رویز را برای خود انتخاب کرده و به بهانه های مختلف خریداری کرده است.پدر بازیکن جوان لسترسیتی یک استادیوم با هزینه ی 12.5 میلیون پوندی را برای رشد ورزش افتتاح کرد."بولکیا" در یک مصاحبه کوتاه گفت :از زمانی که یادم می آید پابه توپ بودم و پدرم همیشه به من می گفت که برای رسیدن به هدفم هر هزینه ای را می پذیرد.
نمناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار