مینی ساندویچ میگو با نان تست
کد خبر: ۹۶۷۸۱
تاریخ انتشار: 2018 January 07    -    ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
میگو غذایی بسیار پرارزش است و از منابع بسیار مفید پروتئین دریایی محسوب می‌شود. مصرف آن برای تمام سنین مناسب و مفید است. امروز طرز تهیه‌ی مینی ساندویچ تازه و خوشمزه‌ی میگو با نان تست را برای شما قرار داده‌ایم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه، با ما همراه باشید.
مینی ساندویچ میگو با نان تست
اختصاصی تابناک باتو؛ میگو غذایی بسیار پرارزش است و از منابع بسیار مفید پروتئین دریایی محسوب می‌شود. مصرف آن برای تمام سنین مناسب و مفید است. حتی کودکان بعد از یک سالگی می‌توانند از این ماده غذایی مفید استفاده کنند. اگر میگو را با ماهی تن مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم میگو دارای کالری، چربی، اسید چرب اشباع و کلسترول بالاتری است. میگو منبعی غنی از ویتامین B۱۲، ویتامین D، سلنیوم و چربی های غیراشباع است و منبع خوب پروتئین با منشاء دریایی نیز به شمار می‌رود. میگو به دلیل داشتن اسید چرب امگا۳، در کاهش التهاب مفاصل و پوست و پیشگیری از لخته شدن خون در عروق هم موثر است. میگو، منبعی غنی از سلنیوم هم محسوب می‌شود که می‌تواند با اثر ضداکسیدکنندگی به پیشگیری از سرطان کمک کند.
امروز طرز تهیه‌ی مینی ساندویچ تازه و خوشمزه‌ی میگو با نان تست را برای شما قرار داده‌ایم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه، با ما همراه باشید.

مینی ساندویچ میگو با نان تست

مواد لازم برای یک عدد ساندویچ:

نان تست: یک عدد
سس خردل: نصف قاشق چایخوری
کاهو: یک برگ
میگوی پخته شده و طعم داده شده: 6 عدد
لیموترش: به میزان لازم

طرز تهیه:

ابتدا بسته به ذائقه‌ی خود، میگوها را پخته یا سرخ می‌کنیم و با کمک ادویه و نمک آنها را مزه‌دار می‌کنیم. نان تست را به سس خردل، آغشته می‌کنیم. کاهو را ریز خرد کرده، روی سس خردل قرار می‌دهیم و سپس تکه‌های میگو را روی آن می‌چینیم. روی تکه‌های میگو، آب لیموی ترجیحا تازه می‌ریزیم. مینی ساندویچ ما آماده است.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منابع: hidoctor ـ atyabtabkha
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار