خیریه آدم معروف‌ها؛ از کتایون‌ ریاحی تا علی‌ کریمی
کد خبر: ۹۶۷۳۱
تعداد نظرات: ۱۶۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 06    -    ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
در این بین، خیریه هایی به چشم می خورند که افرادی سرشناس و نام آشنا، آن ها را به وجود آورده اند و یا در ادامه تاسیس آن، با همکاری با آن انجمن یا موسسه خیریه به موفقتر عمل کردن آن مجموعه کمک کرده اند.
خیریه آدم معروف‌ها؛ از کتایون‌ ریاحی تا علی‌ کریمی
فعالیت های خیریه سابقه ای طولانی دارند. این فعالیت ها گاهی از طریق حاکمیت سازماندهی شده اند و گاه کاملا مردمی شکل گرفته اند. کارهای خیر مردمی که احتمالا ابتدا از درون خانه ها و یا بین بازاری ها و و مجامع کوچک اینچنینی شروع شده است، امروز به شکلی گسترده به شکل موسسات و انجمن های خیریه به صورت بزرگتر و سازماندهی شده تر و با اهداف خاص و مشخص انجام می شود. از سال 1331 که اولین خیریه مردمی در شهر تبریز پایه گذاری شد تا به امروز، طبق آمار پایگاه اطلاع رسانی خیریه کشور، بیش از پنج هزار و پانصد خیریه در کشور فعالیت دارند که هر کدام بر مبنای هدف خود، جامعه ی هدفی دارند و افراد خاصی را تحت پوشش قرار می دهند.

خیریه های مربوط به ساخت بیمارستان و مدرسه و موسسه های فرهنگی و ورزشی، خیریه در حوزه بیماری های سخت و صعب العلاج، حمایت از کودکان و زنان بی سرپرست و بدسرپرست و حمایت از خانواده های زندانیان، بیشترین تعداد خیریه های کشور را به خود اختصاص داده اند و هر کدام در حد وسع خود به فعالیت می پردازند.

در این بین، خیریه هایی به چشم می خورند که افرادی سرشناس و نام آشنا، آن ها را به وجود آورده اند و یا در ادامه تاسیس آن، با همکاری با آن انجمن یا موسسه خیریه به موفقتر عمل کردن آن مجموعه کمک کرده اند. برخی هم مانند علی کریمی در هر کار خیری که توان داشته باشد و از هر راهی که بتواند شرکت می کند؛ با پیراهن فروشی، با مسابقه خیریه و ... یا علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و کریم باقری که فعالیت های خیریه مختلفی دارند.

اما در این گزارش با برخی از موسساتی که افراد سرشناسی در آنها حضور دارند و فعالیت هایشان آشنا خواهیم شد. البته ممکن است افراد سرشناس و چهره های دیگری هم در خیریه های مختلفی دستی بر آتش داشته باشند که ناخواسته از قلم افتاده باشند؛

معصومه ابتکار؛ بنیاد زینب

خیریه آدم معروف‌ها؛ از کتایون‌ ریاحی تا علی‌ کریمی

شاید نام فاطمه برزگر به عنوان مدیرعامل بنیاد زینب کبری (س) برای خیلی ها ناآشنا باشد. او مادر بانوی سبز کابینه دولت یازدهم، معصومه ابتکار است که بنیاد نیکوکاری خود را در سال 58 تاسیس کرد. در این بنیاد که معصومه ابتکار یکی از اعضای هیئت امنای آن است فعالیت های مختلف در زمینه های گوناگون انجام می شود.

این بنیاد مدعی است که در بخش کودکان بی سرپرست و یا بدسرپرست، برای اولین بار الگوی شبه خانواده را برای نگهداری از کودکان بی سرپرست پیاده کرد. در این الگو، کودکان در محیطی شبیه به خانواده نگهداری می شوند تا به سن تشخیص برسند. در حال حاضر به طور متوسط 50 کودک در بنیاد زینب کبری(س)، در شبه خانواده به سر می برند‎.‏ احیا و بازسازی خانواده کودکان بدسرپرست و رسیدگی به امور فرزندخواندگی، از دیگر اقدامات بنیاد زینب کبری در این بخش است.

این موسسه در بخش فرهنگی و اجتماعی خود که فعالیتش را از سال 68 آغاز کرد به فعالیت هایی مثل آموزش، مشاوره دانش آموزان و دانشجویان مستعد بی بضاعت، کمک به تشکیل خانواده و رفع مسائل ضروری و فوری خانواده ها می پردازد. همچنین در بخش مادران سرپرست خانواده، از این مددجوها حمایت مالی به عمل می آورد و برای آن ها زمینه خودکفایی مالی فراهم می آورد.

همچنین بنیاد زینب کبری در سال 90 تفاهم نامه ای در زمینه کمک به کودکان مبتلا به نقص ایمنی اولیه امضا کرد و از آن به بعد به حمایت مادی و معنوی از این کودکان پرداخت. گفتنی است نام مهدی چمران، رییس فعلی شورای شهر تهران نیز در بین اعضای هیئت امنای این بنیاد دیده می شود.
 


کتایون ریاحی، موسسه کمک

خیریه آدم معروف‌ها؛ از کتایون‌ ریاحی تا علی‌ کریمی

موسسه خیریه «کمک» که از عبارت کیش مهر کتایون گرفته شده است را بازیگر معروف سینما و تلویزیون کشور، کتایون ریاحی در سال 91 و در جزیره کیش تاسیس کرد. هدف اصلی تاسیس این بنیاد، کمک به کودکان ناشنوای مادرزادی است که با جراحی کاشت حلزونی گوش از شنوایی برخوردار می شوند و می توانند مانند هم سن و سال هایشان در مدارس عادی تحصیل کنند. شناسایی و کمک به این کودکان، بزرگترین هدف موسسه کمک است. هزینه ی جراحی کاشت حلزونی گوش، هزینه بالایی است که بنیاد کمک، نیمی از سهم پرداختی خانواده ی کودک بیمار را به عهده می گیرد. در همین راستا این بنیاد به خدمات مشاوره، مدکاری، برگزاری کلاس های کمک آموزشی، ترجمه و انتشار متون روانشناسی، برگزاری کنسرت و تئاتر و فعالیت های پژوهشی نیز می پردازد.
 


فاطمه تندگویان؛ موسسه رایحه

خیریه آدم معروف‌ها؛ از کتایون‌ ریاحی تا علی‌ کریمی

فاطمه تندگویان، خواهر وزیر نفت شهید، جواد تندگویان در سال 72 موسسه رایحه را با هدف حمایت از زنان بی سرپرست تاسیس کرد و از سال 76 به فعالیت های خیریه در این زمینه پرداخت. این موسسه در ابتدا به توانمندسازی زنان و توسعه مهارت های زندگی و حرفه ای و شغلی آن ها پرداخت و در گام های بعدی به فرزندان مستعد و پرتلاش آن ها توجه نشان داد.

ارائه خدمات مشاوره و مددکاري، ارتقاء سطح دانش و مهارت‌هاي زندگي، رسيدگي به امور تحصيلي، توسعه مهارت‌هاي حرفه‌اي و شغلي، غني سازي اوقات فراغت و حمايت فرهنگي آموزشي از دانش آموزان مناطق محروم از دیگر فعالیت های این موسسه است. فاطمه تندگویان اکنون مشاور زنگنه، وزیر نفت کابینه روحانی است.
 


رضا نیری؛ موسسه عترت فاطمی

خیریه آدم معروف‌ها؛ از کتایون‌ ریاحی تا علی‌ کریمی

نام برخی افراد با کارهای خیر عجین است. یعنی نمی شود از نیکوکاری حرف بزنی و نام آن ها در میان نباشد. یکی از این افراد سیدرضا نیری است. نام او که بیش از نیمی از عمر خود را صرف کمک به افراد نیازمند کرده است در لیست بنیانگذاران چند موسسه خیریه به چشم می خورد که یکی از این موسسه های خیریه، موسسه عترت فاطمی است.

موسسه عترت فاطمی در سال 79 با هدف تکریم و توانمندسازی فرزندان یتیم و خانواده های سادات تاسیس شد و در سال 81 مجوز گرفت. این موسسه تلاش دارد تا مشکلات معیشتی سادات معزز را مرتفع و فقر را در بین آن ها ریشه کن کند.

این موسسه با تقسیم بندی گروه های مختلفی چون گروه جهیزیه، مسکن، صله رحم و ... و محول کردن مسئولیت به هر کدام از این گروه ها سعی دارد تا در تامین معیشت و آبروی فرزند یتیم، حل مشکل مسکن با ساخت، تعمیر و خرید مسکن ارزان قیمت، تهیه جهیزیه برای نوعروسان سادات و ... به این نیازمندان کمک کند.
 


محمدحسین لطیفی؛ موسسه خیریه روز سوم

خیریه آدم معروف‌ها؛ از کتایون‌ ریاحی تا علی‌ کریمی

بعد از تولید فیلم سینمایی روز سوم، تهیه کنندگان این فیلم یعنی علیرضا جلالی و حمید آخوندی به همراه کارگردان آن، محمدحسین لطیفی تصمیم گرفتند بخشی از عواید فیلم را به راه اندازی یک موسسه خیریه اختصاص دهند. این موسسه در سال 88 از سازمان بهزیستی مجوز فعالیت گرفت و کارش را آغاز کرد. آن طور که یکی از مدیران این موسسه می گوید، هدف این موسسه کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان بی سرپرست و بد سرپرت تا مقطع کارشناسی است.

علاوه بر آن، ایجاد شغل و خودکفایی مالی مادران این دانش آموزان و دانشجویان از طریق کارآفرینی نیز یکی دیگر از اهداف موسسه است که تا کنون به آن دست یافته. برگزاری بازارچه های خیریه و فعالیت های فرهنگی بین خانواده های آسب پذیر برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی هم از دیگر اقدامات موسسه روز سوم است.

حمید آخوندی، یکی از مدیران این موسسه می گوید: در ابتدا خیرین افراد نیازمند را به ما معرفی کردند و ما با کمک آموزش و پرورش مددجوها را شناسایی کردیم و به تحقیق و بررسی پرداختیم تا این که امروز حدود 200 خانواده را تحت پوشش این موسسه قرار گرفته اند.

حسین دهقان به عنوان رییس هیئت امنای این موسسه است و چهره های نام آشنایی مانند حسین قریب (مدیرعامل سابق باشگاه استقلال)، پرویز کاظمی (وزیر دولت هشتم)، حبیب احمدزاده(نویسنده) و مهسا کرامتی (بازیگر) اعضای هیات امنای این موسسه هستند.
 


فاطمه دانشور؛ موسسه خیریه مهرآفرین

خیریه آدم معروف‌ها؛ از کتایون‌ ریاحی تا علی‌ کریمی

نام دانشور پیش از آن که عضو شورای شهر تهران شود هم نامی آشنا بود و خیلی ها او را با لقب ثروتمندترین بانوی ایران می شناختند. او که اکنون بر یکی از کرسی های شورای اسلامی شهر تهران تکیه زده است، در سال 84 به کمک همسرش مهرداد اکبریان بنیاد نیکوکاری مهرآفرین را تاسیس کرد و خانه پدری اش را که به او به ارث رسیده بود، وقف همین بنیاد کرد.

این خیریه که امسال ده ساله می شود، فعالیت های متنوعی از جمله کمک به خانواده های بدسرپرست، کودکان کار و نوجوانان بازمانده از تحصیل دارد و در همین راستا، به خانواده های بی سرپرست، خودسرپرست و بدسرپرست کمک های مالی عام المنفعه اعطا می کند و برای آن ها تسهیلات اشتغال فراهم می آورد. از فعالیت های دیگر این بنیاد می توان به تاسیس کلینیک و اورژانس های مددکاری اجتماعی، نگهداری از کودکان بی سرپرست و انتشار نشریه برای آموزش مهارت های زندگی به مددجویان اشاره کرد.

این بنیاد بزرگ علاوه بر فعالیت های مالی و اطلاع رسانی، از بعد فرهنگی نیز اقداماتی انجام داده است و با راه اندازی واحد فرهنگی و هنری خود از سال 86، به برپایی نمایشگاه عکاسی و نقاشی، اجرای کنسرت و تئاتر و غیره پرداخت و هزینه آن را صرف کارهای خیر خود کرد. در راستای همین کار فرهنگی، اسفندماه سال 86 بود که چهره ی شناخته شده ی سینمای ایران یعنی «فاطمه معتمدآریا» به عنوان اولین سفیر مهرآفرین معرفی شد. البته نام هنرمندان و ورزشکارانی چون رضاصادقی، هادی ساعی و مریلا زارعی نیز در لیست سفیران مهر این بنیاد به چشم میخورد.
 


نیوشا ضیغمی؛ انجمن حامیان کودکان کار و خیابان

خیریه آدم معروف‌ها؛ از کتایون‌ ریاحی تا علی‌ کریمی

انجمن حامیان کودکان کار و خیابان با هدف تحت پوشش قرار دادن کودکان آسیب دیده مانند کودکان کار، خیابان، پناهنده، محروم و نیازمند و همچنین به منظور آشنا کردن جامعه با این معضل اجتماعی در سال 81 تاسیس شد. این انجمن به فعالیت های مختلفی از جمله با سواد کردن کودکان و والدین آن ها، آموزش مهارت های زندگی، آموختن حرفه و بهداشت و ارائه خدمات پزشکی، پرکردن اوقات فراغت کودکان کار و ارائه مشاوره های روانشناسی و مددکاری می پردازد و در جهت توانمند سازی خانواده ها با برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه ی تنظیم خانواده و تعلیم و تربیت و رعایت حقوق کودک اهتمام می ورزد.

الان انجمن حامیان کودکان کار و خیابان در چهار مرکز آق تپه، حصارک، سرآسیاب و حرفه آموزی فعالیت می کند و نزدیک به 700 نفر را تحت پوشش قرار می دهد. نیوشا ضیغمی، بازیگر مطرح سینما سفیر این انجمن است و با شعار «به امید روزی که جامعه ای عاری از کودک کار و خیابان داشته باشیم» به این انجمن کمک می کند.
 


الهام حمیدی و پوریا پورسرخ؛ خیریه روشنای امید

خیریه آدم معروف‌ها؛ از کتایون‌ ریاحی تا علی‌ کریمی



خیریه نوپای روشنای امید توسط همسران تنی چند از مسئولین عالی رتبه کشور و وزرای دولت فعلی با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تاسیس شد. نحوه شکل گیری و پیدا شدن جامعه هدف این بهزیستی را خانم یاوری، مدیرعامل این خیریه اینطور بیان می کند: «وقتی ایده تاسیس خیریه به ذهنمان رسید، ابتدا تصمیم گرفتیم روی بچه های بی سرپرست یا بد سرپرست کار کنیم اما وقتی پیش رفتیم دیدیم بهزیستی کاملا از این بچه ها حمایت می کند و خیرین هم این بچه ها را حمایت می کنند.

اما بچه هایی که بعد از هفده سالگی از بهزیستی ترخیص می شوند، دیگر حامی و پشت و پناهی ندارند.این بچه ها از شبه خانواده ها که بیرون می آیند، دیگر هیچ نظارتی رویشان نیست و در جامعه رها می شوند. معمولا به این بچه ها کسی اعتماد ندارد و چون آموزش خوبی ندیده اند شغلی پیدا نمی کنند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم فعالیت این خیریه را بر روی این بچه ها متمرکز کنیم.»

وی ادامه می دهد: «در مرحله اول تعدادی از بچه های خروجی بهزیستی را شناسایی و جمع آوری کردیم و مشکلاتشان را شنیدیم و متوجه شدیم که آسیب دیده اند. در مرحله بعد با کمک یک کلینیک مددکاری، شصت نفر از این بچه ها را از نظر آسیب ها، وضعیت جسمی، روحی و روانی بررسی شدند و گزارش اولیه به دست ما رسید و متوجه شدیم که از نظر تحصیلات، مکان زندگی، مهارت، فعالیت های فعلی در چه وضعیتی هستند.»

خیریه آدم معروف‌ها؛ از کتایون‌ ریاحی تا علی‌ کریمی

در حال حاضر نیازهای بچه های بهزیستی توسط خیریه دسته بندی شده و اولویت ها مشخص شده اند. آن طور که مدیرعامل خیریه می گوید اولین نیاز این بچه ها مسکن است. در حال حاضر خیریه در تلاش است تا چند واحد مسکونی را برای نگهداری از بچه ها آماده سازی کند.

اشتغال و حرفه و بیمه و آموزش مهارت های زندگی هم از دغدغه های دیگر خیریه روشنای امید برای این کودکان رها شده است. به گفته مسئولین خیریه روشنای امید این بچه ها بسیار توانمند هستند ولی چون آموزشی ندیده اند، نمی توانند کاری انجام بدهند و آموزش یک مهارت و حرفه، اولویت مهمی است. خیریه در صدد است تا با آموزش مهارت به این افراد به اشتغالزایی آن ها هم کمک کند.

چندی پیش، این خیریه دو چهره سرشناس هنری را به عنوان سفیر خود معرفی کرد. الهام حمیدی و پوریا پورسرخ دو بازیگری هستند که این مسئولیت را به عهده گرفته اند. طبق گفته خانم آخوندی، عضو هیئت مدیره خیریه روشنای امید در انتخاب این دو فرد هم وسواس خاصی خرج شده است. الهام حمیدی سفیر مهربانی و پوریا پورسرخ سفیر مبارزه با استعمال دخانیات هستند.
 


آتیلا پسیانی؛ انجمن خیریه حامیان کودکان نقص ایمنی

خیریه آدم معروف‌ها؛ از کتایون‌ ریاحی تا علی‌ کریمی

بیماری نقص ایمنی در کودکان، یک بیماری دردناک و هزینه بر است که طبق گفته مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان تا به حال بیش از 1500 کودک مبتلا به این بیماری شناسایی شده اند. این بیماری در خاورمیانه به دلیل ازدواج های فامیلی شیوع بیشتری دارد و از علائم بارزش عفونت‌های مکرر ریوی، سینوزیت، گوش، استخوانی و مننژیت است. انجمن خیریه حامیان کودکان نقص ایمنی، به منظور حمایت از این بیماران در سال 90 تاسیس شد و تلاش کرد تا سه مرحله اساسی تشخیص، پیشگیری و درمان بر روی بیماران نقص ایمنی با آگاهی و دقت بیشتری انجام شود.
 
خبرآنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
9
13
من که تابحال از علی کریمی در مورد کار خیر چیزی ندیده و نشنیده ام خدا کند آنجوری باشد . اما تا دلت بخواد دعوا و در گیری با بزرگترهای خودش چرا . !!! غرور بیجا و یکدندگی
پاسخ ها
سام
| |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
سلام میشه کمکم کنید شوهرم زندان هست ۳ تابچه کوچیک ۱ساله و۳ساله دارم کرایه نشینم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
9
5
خدا بهشون خیر بده
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
آره علی الخصوص خانوم معصومه ابتکار رو که خیلی زحمت کشن!!!
زمانی
| |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خانم کتایون ریاحی لطفاب این پسربچه که ب کاشت حلزون نیازداره وخانوادش توان مالی ندارندکمک کنید
نسرین
| |
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
سلام اگه واقعا کمک میکردنو یه امیدی بهشون بود هرطور شده خودمو میرسوندم بهشون فقط بخاطر مادرم ولی ناامیدم خدا خودش می‌دونه مادرم واقعاً واجبه کمکه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
4
7
خدا کسانی رو که اهل کمک هستند خیر بده و اونایی که نیستن رو به راه راست هدایت کنه البته خدا کنه همش حرف نباشه و نتیجه کارهاشون رو رسانه ای کنن تا مردم بفهمن اینا چیکار میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
4
4
خیلی علیه. خدا خیرشون بده.
این خیلی خوبه که این جور افراد از معروف بودن و محبوب بودن خودشون برای کارهای خیر استفاده کنند.
کمک کردن همیشه مالی نیست. خیلی وقت ها هزینه کردن آبرو و اعتبار از کمک مالی بالاتر و سخت تره. کاری که گذشتگان و بزرگان ما در گذشته انجام می دادن و همین باقیات صالحاتشون شده...
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
1
2
استادان هنر نمايش و ريا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
2
4
من جای خانم بتکار بودم انجمن خیریه حمایت از محیط زیست را تاسیس می کردم تا به محیط زیست گند زده نشود!!!!!!1
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
خداخیرتان بدهد یک خیری هم به من کمک کنه
مهناز جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
2
8
با سلام و احترام
میخاستم بپرسم راههای ارتباطی با این خیرین و معرفی نیازمندان از چه طریقی می باشد. شماره تلفن یا ایمیل ؟
با تشکر
پاسخ ها
فریده هنربخش حقیقی
| |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
زنی ۵۱ ساله و مطلقه و بی سرپرست هستم از چه طریقی میتونید کمکم کنید خیلی نیازمندم
زندی
|
United States of America
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
2
6
سلام خانم ریاحی عزیز من احتیاج به کمک مالی دارم برای مادرم پدر راننده تاکسی بین شهری بود و دوبار در جاده ماشینش واژگون شده خدارو شکر خودش زیاد آسیب ندید ولی چون خرج زندگی ما از اون ماشین بود مادر من مجبور به گرفتن وام های پی در پی شد تا ماشین رو تعمیر کنه و بعداز اینه تعمیر کرد پدر چند ماه با اون کار کرد ولی متاسفانه دوباره تصادف شدیدی کرد ودیگه ما قادر به پرداخت واها نیستیم چون دیگه ماشین به کل از بین رفت و الان بانک برای ضبط اموال برای مادرم اخطار داده ومادرم مستاجره وپدر بیکار لطفا به مادرم کمک کنید اون خودش خبر نداره من از شما درخواست کمک کردم چون مادرم غرور داره
پاسخ ها
معصومه
| |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
میشه لطفا کمکم کنیدخواهش میکنم ازعلی دایی
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
2
7
سلام من شدید به کمک احتیاج دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
3
سلام‌میشه‌‌میشه‌کمک‌کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
1
7
سلام خانم ریاحی من یه دخترکه خیلی بکمک مالی شمااحتیاج دارم لطف کنید بهم کمک کنید
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
4
سلام من از شما میخوام به معلولین کمک کنید چون شدیداً به کمک مالی نیاز دارن.ممنون.اگر خواستید کمک کنید آدرس براتون میفرستم.
بابازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
1
8
من متاهل هستم 34 ساله ویک دختر یازده ساله دارم من چون چک خودم وچک خانمم را خرج کردم میخواستم تجارت کنم که کلاه سرم گزاشتن والان من به خاطر سی ملیون به همراه خانواده ام فراری شدم وپدر ومادرم که مریض هستن نیاز شدیدی به من دارن نمیتوانم برسم مادرم یک ماه هست که به خاطر نبردن به دکتر در گزشت والان پدرم و خانمم بدجور در فشار هستیم اگر امکان دارد برام یه وام تهیه کنید خواهشمندم تورا به ابولفظ به دادم برسید خاک پلنون هستم خواهش میکم شرمنده خانواده شدم......
افسانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
2
1
سلام تورخداکمکم کنید خیلی گرفتاروبی پولم ومریضم کمکم کنید ممنون
زبنت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
5
0
خیرین عزیزاجرتون به آقاامام زمان
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
2
1
خیرین به فاطمه زهرا دوتا بچه کوچیک دارم شوهرم دیسک داره کارگره نمیتونم نیاز بچه هامو بر آورده کنم کمک کنید
مهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
2
3
سلام مستاجرم رهن خانه ندارم سه تا بچه دارم شوهرم کار گر است هر چه کار می کنه به کرایه خانه اب برق گاز می دهیم دیگه خودمان هیچی ممنون میشم دعاتان می کنم اگر کمکمان کنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
3
1
با سلام خدا خیرتون بده اگه میشه کمک کنید من در اثر سیل یک خواهرو یک برادر از دست دادم توروخدا اگه یه کمکی هم به نا بکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
1
2
سلام من همیشه به این فکر بودم که چطور میشه با هنرمندان ارتباط برقرار کرد خدارو شکر میکنم که این راه رو برای ما نیازمندان باز کردین نمیدونم متنم به دستون میرسه یا نه از خدا میخوام که بخونید من یه خانم 31ساله هستم و متاهل ما دوتا بچه داریم خونه ما منطقه ۱۶ تهران هست ما مستاجریم و فقط دو ملیون پول پیش داریم ماهی 800اجاره میدیم شوهرم یک سال پیش تومور مغزی گرفت و بعد از عمل کردن قادر به کار کردن نیست دخترم سه سالشه و پسرم پانزده من خودم سرکار میرم تو تولیدی کاره بسته بندی انجام میدم ماهی یک ملیون میگیرم که اصلا برای مخارج خودرو خوراک کفاف نمیده من از تک تک شما عزیزان التماس میکنم به ما کمک کنید من من توانشو ندارم نمیدونم دخترم با حسرت تمام خوراکیها داره بزرک میشه دخترم شبا منو محکم تو بغلش میگیرم که صب بیدار شد منو ببین نرفته باشم ولی من بازم با تمامه دردی که از درون حس میکنم دستای کوچولوشو از دور گردنم باز میکنم و میرم سرکار عزیزان از با از شما التماس میکنم که به ما کمک کنید عاجزانه ازتون خواهش میکنم بهمون کمک کنید
پاسخ ها
مریم السادات جلالی
| |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
سلام منم دوتابچه دارم ک شوهرم فوت کرد بچه ام مریضی شد لطف کمکم کنیدصابخونه خیلی اذیتم ون میکنن
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
1
1
ترو امام رضا به من کمک کنید ۳تا بچه دارم دستم تنگه خدا خیرتون بده
فرشته شریف پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
2
2
با سلام من دوسالی است ازدواج کردم یک دختر دوساله دارم شوهرم زندان است بخاطر چیزهای من و دختر شیرخواره ام دوسالی پیش خانواده ام زندگی میکنم بدجور احتیاج مالی دارم تورا جون عزیزات یک کمک کنی پدرومادرم سرطان دارن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
سلام مردی کارگر 50 ساله مستاجر دارای دو فرزند محصل و زن بیمار دارم هیج پولی ندارم که زنم مریضه ببرمش دکتر این چند ساله ورشکست شدم ازتون تقاضا کمک مالی دارم اگر امکان دارد
آرزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
2
4
من کودک مبتلا به صرع دارم و نیازمند شدید به دارو و حمایت مالی دارم تورابخدا کمکم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
3
خاهش میکنم کمکمون کنید چرا هیچکس به داد ماها نمیرسه
خونمونو فروختیم
پول نداریم
با نون و پنیر و گوجه و خیار روزمونو شب مبکنیم شبمونو روز..
خدایا گناه ما چی بود مگه..
صباباقرزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
2
کمک به خانواده ای که مشکل پزشکی دارند و خرید روزانه دارو.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
2
2
سلام همسرم ناشنوای صددرصده کارت معلولیتش هست دوتا دختر دارم نمیتونم هزینه تحصیل ومخارجشون تامین کنم خواهش میکنم کمکم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
5
سلام خسته نباشین توروخدابهمون کمک کنین دیگه ازاوارگی مستاجری خسته شدیم بعدمدتهاازدواج باگرسنگی سفتی وسختی تونیستیم روستایه زمین بگیریم کمک کنین توروبه امام حسین یه اتاق کوچیک درست کنیم راضی هستیم براتون دعامیکنیم اجرتان باخداامام حسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
2
4
سلام خانم ریاحی تو رو خدا من ۱۰ سال ازدواج کردم دوتا بچه دارم وضع مالیمخوب نیست شوهرم کار براش نیست
قباد منصوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
0
سلام برا تامین قطعات دستگاه کاشت حلزون دخترم مشکل دارم ممنون میشم کمک کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
2
1
خوب‌است‌اگه‌خیرین‌را‌پیدا‌کرد‌انها‌هم‌مثل‌مسعولین‌پشت‌درهای‌بسته‌اند‌ملا‌قات‌حضوری‌ندارند‌چی‌فایده‌ادم‌نتونه‌از‌رو‌برو‌مشکلشرا‌بگه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
2
سلام خانم ریاحی معلولی هستم با ۸۵درصدمعلولیت ونیز خانمم هم معلوله یه فرزند دارم رکو راست بگم ابجی احتیاج شدید مالی دارم برای اجاره خونه جون هرکی دوستش داری کمکم کنید
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
1
1
من ازمشهدهستم دوتا بچه دارم هیچی ندارم مستجرام شوهرم بیکا ره ازشماخواهش میکنم وضع مالیم بده میشه کمکم کنیدمن خیلی وقته دنبال شماره علی دایی هستم خواهش میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
2
2
سلام به کمک کند ما بی خانه هستیم هر جا می رم همش گرون است وما اینقدر ندارم که خانه بخریم و شما به ما کمک کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
1
0
با عرض سلام ما احتیاج به خانه داریم تورو خدا به این ارزو ما رو بر سونید خدا هرچی می خواد به هتون بده
فرشته رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
0
1
من ۳۰ سالمه دو بچه دارم شوهرم کارگر ه مستاجرم توی شهرستان زندگی میکنم خودم بیماری رماتیسم مفصلی دارم یک طرفم فلجه همش روی زمین هستم اگر میشه بخاطر بچه هام کمکم کنید که برم دکتر هیچی پول ندارم نیازمند کمک هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
2
سلام به ما کمک خانم ریاحی ما خیلی به مال احتیاج داریم و این شماره زنگ بزند به خدا خیلی محتاجم من بر خدا توکل کردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
2
سلام خانم ریاحی چه را جواب نامه ها من را نمیدی من از شما کمک خواستم تورا بخدا خیلی محتاجیم خانه ندارم خانه خیلی گرون هستن به ما کمک کن ما درشهر ستان هستیم
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
2
0
با سلام من بازاری بودم ورشکست شدم اگر میشه راهی هست خانواده من به آرامش برسه کمک کنید .
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
3
چرا جواب نامه نمیدی به خدا دستم تنگ شما را قسم به فاطمه زهرا قسم تنه به ما کمک کن امروز صاحب خانه و گفت مهلت یک ماه تا خانه را تخلیه کنید و ما اگر داریم بیرون رفتیم چه کار می توانی بکونم تورا قسم روح پاک سردار قاسم سلیمانی کمک کنید
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
1
من آخر ین بار نامه بنویسم چون به ما کمک نکردی وما بجور وضعیت تنگ است ومن از شما درخواست کمک کردم تورا بخدا کمک کند
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
0
0
سلام حالتون خوبه خسته نباشید وخدا خیرتون بده که به مردم کمک می کنید یک وام 10 میلیونی از بانک ملت مشهد گرفتیم سال 92 یک دادیم کسی باهاش کارکنه سرمون کلاه گذاشت و تا به امروز 13 میلیون پرداخت کردیم اما بانک هنوز میگه باید 11 میلیون دیگه پرداخت کنید واقعا توی فشار هستیم همسرم معلم حق التدریس مستاجرم هستیم واقعا گیر کردیم توی اوضاع الان هی از مردم قرض کردیم و بدهی روی هم شده ازتون خواهش دارم حتی بخواین مطمین بشید ادرس بانک و حساب وام میدم پرس وجو کنید چون حسابمون خرابه وضامن نداریم نمتونیم وام بگیریم کلی قرض و بدهی ما 25 میلیون حتی حاضریم به صورت قرض بدین وماهانه برگردونیم خواب راحت نداریم از دست طلکارها جزییات بیشتر اگر قصد کمک داشتید به ایمیل پیام بدین ممنونم اجرتون با امام حسین
رضا خلیل زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
0
0
سلام.ماخانواده چهارنفری هستیم.که یک خواهرمعلول جسمی ذهنی حرکتی خیلی شدید دارم.پدرم تصادف کرده خرج عملشم نداریم بدیم ازیه طرف خودمون اجاره نشین هستیم خودمم دست فروشی میکنم نمیدونم دوای خواهرمو بدم یاخرج پدرمو یااجاره خونرو.به حضرت عباس موندیم توروجون عزیزتون کمکمون کنید
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
1
0
جوانی هستم بیست هفت ساله سرپرست مادم وبرادر کوچکم هستم پدر فوت شده یک ساله نامزدی کردم پول
ندارم عروسی بگیرم خواهش میکنم کمکم کنید کارگرم
بامادر مریض مادرم بیماری آرترید روماتید داره تراخدا
کمکم کنید خداخیرتون بده
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
1
سلام یک سال نامزدی کردم پول ندارم عروسی کنم
خواهش میکنم کمکم کنید ممنون میشم کسی کمکم
کنه
فاطمه محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
0
1
من پدرم مریضه سرطان ریه داره و خودمان م فقط پرستاری اون رو میکنیم به داروهاش نیاز به پول داریم و خانوادمون نون ندارن بورن
احمدغزنوی نسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
1
3
سلام ای بدبختا آبروی خودمون رانبریم اینها هیچکس راکمک نمیکنند همش سیاست هست خودشون برای ۱۰۰میلیون بازی میکنند اگر ندشون الم قشنه بزپا میکنند کمک ازخدابخواهید بابا ولش کنید مشکل هرکس دست خدابازمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
1
1
سلام ازخانم ریاحی وآقای علی دایی درخواست کمک دارم چون مشکلم حاده ونیاز واقعی به کمک دارم.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
1
سلام از هنرمند ها و علي دايي درخواست كمك دارم واقعا خيلي وضعمون خراب هست پدرومادرم مريض هستن خواهشا كمك مالي بكنيد ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
2
از عالی دایی وخانم کتایون ریاحی التماس میکنم امروز بامن تمای بگیرن که مشکلم رو بهشون بگم.شمارو به خون امام حسین قسم میدم.ممنون. سلام خسته نباشید.خداخیرتون بده خیرین عزیز.خواهش میکنم منو به
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
1
0
سلام ،از شما ها به خاطر همدلیتون سپاسگزاریم عزیزان،من شوهرم از کار افتاده هست چون ام اس داره ،یه زمین هم تو روستا داریم میخواهیم یه خونه کوچک درست کنیم ،نیاز به وام داریم،وامهای بانکها در حد نزول هستن توانشو نداریم،با درصد کم هم نمیدن خواهش داشتم اگه خیرین کمک بکنن به ما وام بدن ،ما هم قسط شو ماهیانه پرداخت کنیم ،چک و سفته هم بخوان میدیم ،ماهی ۸۰۰ هزار میتونیم باز پرداخت کنیم ،اگه میشه لطف کنین این محبت رو در حق ما بکنین.توی انجمن ام اس آذربایجان غربی هم عضو هستیم میشناسن ما هیچ کمک دیگری نمیخواهیم فقط دستمونو بگیرین هر تضمینی هم باشه قبول میکنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
1
0
تو رو خدا کمکم کنید ،مستاجریم و بهمون گفتن تخلیه کنیم شوهرمم گارگره ایا تو این مملکت کسی نیست به داد ما برسه
لیلاتاج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
1
0
سلاموخداقوت ب شماعزیزان خدادوست ..بخداک شرایط خوبی ندارم خودم‌تنهازندگی میکنم والان چندوقته بیکارم یکسال ازدرد دوندونام خواب راحت ندارم پول هزینه درمانشو ندارم ازتون خواهشمندم بهم‌کمک کنید خداعوض خیربهتون بده..سپاس فراوان
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام توروخداکمکم کنید
اکرم زمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
باعرض سلام به شما فرشتگان خدا که به کمک مردم نیازمند میشتابید.من مشکل زیادی دارم جز بیماران صعب العاج میباشم بیماری خاص ونادر .داری دوفرزند ومستاجر میباشم وازپس هزینه هابرنمیآیم ازشماتقاضادارم نسبت به این بنده حقیرمساعدت فرماید .اگرنیازباشد مدارک را اراعه میدهم .خواهش کمکم کنید .اجرتون باامام حسین
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
سلام من پرویز از سیتابلوچستان من الان ۴سال عقد کردم کارگر میکنم پدر فوت کرد مادر پیر میخام عروسربزنم پول ندارم از شما خواهش میکنم کمک کنی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
سلام. عیدتان مبارک..انشالله همیشه سلامت باشین..
الله الصمد..فقط از خدا کمک میخام
وازمعصومین... سالهاست که مشکلات احاطم کرده ولی همیشه شاکر خدای خویشم .چون به بزرگواریش وقدرت مطلقش و بی نیازبودنش شک ندارم...خدایا شکرت بابت دادها و ندادهات ودادهایی که دادی وازم گرفتی..
فقط یه خواهش دارم همیشه زنگ دری رو بزنید که همیشه جوابگوتون باشه وسرش شلوغ نباشه...
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عج الفرجهم...
لهی وربی من لی غیروک...
محتاج توام خدا منم بنده تهیدست وبینوا
Sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
0
سلام توروخداکمکم کنید شوهرم۵ماه پیش تصادف کردکه ازناحیه هردوپاشنه پادچارشکستگی شدیدشده وقادربه کارکردن نیست مستاجرمویک دخترکوچیک دارم وهیچ درآمدی ندارم چون شوهرم نمیتونه راه بره منم بخاطرنگهداری ازاون ودخترم نمیتونم برم کارکنم شهرستان زندگی میکنم وهرمدارک پزشکی بخاین دارم توروبخاطردخارم ک ۳سالشه کمکم کنید محض رضای خدا
فاطمه
|
United States of America
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
از نظر مالی خیلی گرفتارم لطفا بخاطر خدا کمکم‌ کنین
رسول کرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
1
0
سلام اگه میشه کمکم کنید زندگیم دچار مشکل شده مرسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
سلام خانمی 21ساله هستم که نیازمند به کمک هستم. یکساله ازدواج کردم وبچه دارشدم. دستمون تنگه بخاطر یه سری مشکلات. اگه میتونید بهمون کمک کنید خیلی ممنون.
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
سلام
خیلی شرمندم بخداقسم خیلی گرفتارم تورو خدا کمکم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
2
سلام توروخدابه همین ماه عزیزکمکم کنیدخیلی گرفتارم
Karimi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
سلام باآرزوی سلامتی برای شما خوبان من وضع مالی خوبی ندارم بچه محلول دارم خونه ازخودم ندارم بچه مدرسه دارم که باسختی ثبت نامشون میکنم برای درس اگه لطف کنید کمکی کنید امام زمان نگهدارتون باشه وهمیشه پایداربمونید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
0
سلام خانم کتایون ریاحی من مادر مریض معلول وپدرنمی تواندکارکند درخانه دارم پول داروی مادرم راندارم بگیرم شرایط زندکیماخیلی سخت است مادر روستای شهرستان زرین شهر هستیم توان مالی نداریم اینجاخی سرد است وماگاز نداریم خانه های ما ایزو گام نیستن باران میبارد سقف خانه ماچوکه می کند من خودم جهاز ندارم دیگر به خدا توان سختی ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
سلام روزتون بخیر خانم ریاحی ازتون درخواست کمک دارم ی دختر مریض دارم خودمم ناراحتی قلبی دارم خواهش میکنم کمک کنید ممنونم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
سلام اخه ازکجامعلوم میشه کمک کردن یانه،همه هردردی داره میگه،اسرار خودشو خونوادشو ،غرورش ومیشکنه ،ولی باید جوابهای این خیرین عزیزهم اینجاباشه،تاهمه بدونن اعتمادکنن براشون،یا حرف دلای مردم ومخفی نگه دارن نزارن همه بخونن،فکرکنم این درد دلها هم صاحب یه شخصیت وانسانیه که فقط داره امتحان پس میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
1
من سه دختر دارم که خیلی در مزیقم هیچ درامدی ندارم شوهرم مریض است من شوهرم ۱۰سال پیش تصادف کرده و بدهی زیاد دارم همش هم ربا است نمیتوانم چطور از این ربا خلاص شوم ترو خدا کمکم کنید این مقدار پول را به من کمک کنید بدهی من ۱۰۰میلیون تومان است نتیجه این کار را از خدا بگیرید من خیلی محتاجم خدا خیرتان بدهد اگر کسی هست که کمک من کند به این شماره تلفن زنگ بزنید به خدا ما خانواده شب و روز خواب نداریم
تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
1
سلام توروخدا اگ کسی هس کمک کنه ما رهن خونه نداریم هرکدوممون تو یه خونه جدا زندگی میکنیم توروخدا من دلم برا خانواده شدنمون تنگ شده من دخترم هشت ماهشه پدرش را از یادش میره ازبس دیر میبینتش هرکدوممون دوریم ازهم توروخدا اگ کسی میتونه کمکم کنه ممنون میشم
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
سلام خانم ریاحی من الهام کرد هستم 13سالمه ازسیستان و بلوچستان شهر خاش دارم پیام میدم بابام مرض قند داره مامانم دیسک کمر داره خواهش میکنم به ما کمک کنید ما4تابچه ایم بخدا پول نان نداریم اگه باورمیکنید مایک سال پیش یک وام گرفتیم بخدا تو همون موندیم که چجوری پرداختش کنیم چندین نفر ازما پول میخوان بخدا قسم نداریم اگه میشه به ما کمک کنید تااخر عمرم دعاگوی شماهستم خواهش میکنم کمک کنید
ستایش رابین فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
سلام خسته نباشید شما اگه ب کسی کمک میکنید واقعا می خوایید ثواب کنید من چند فقیر شناخت دارم ک درفقر زندگی می کنند بچه هاشون هزینه تحصیل کردن وندارن نه دفتر نه مداد هیچی ندارن ک درس بخوانن بچه ها دوست دارن درس بخوانن کسی ب اونا کمک نمیکنه اگه میخوایید از اونا عکس بگیرم بفرستم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
س خانم ریاحی من از یکی از روستاهای زابل پیام میدم زندگیم باکارکردن توخونه ها مردم میگذره دوتافرزند دارم خواهش میکنم کمک کنیدمستاجرم اونم نمیشه داخل این اتاق زندگی کرد چی بگم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
3
سلام خانم ریاحی خانمی سی ساله ام بادوبچه پسرم 9 سالشه دخترم 4 سال ونیمشه همسرم کمردرد شدید داره نمیتونه کارکنه بخداخیلی از زندگی سرم حتی بچه هتم کمدلباس,تلوزیون هم ندارم بچه هام نگاه کنن خسته شدم هیچ نهادی هم نمیپزیرن منوتحت پوشش خودبزارن,توروخداکمکم کنید ,ازخوزستان شهرشوشتر,
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
سلام‌خانم‌ریاحی‌عزیز،شوهرمن‌بایدپیوندکبدبشه‌دوتابچه‌دارم‌همسرم‌ازکارافتاده‌کلی‌است‌شرایط‌مالیمون‌خیلی‌سخته‌کمکمون‌کنید
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
2
0
سلام من دوساله ازدواج کردم اما جهیزیم کامل نیست الانم باردارم 20 روز دیگه زایمان میکنم اما نه خرج بیمارستانو دارم نه حتی یه دس لباس برا بچم خریدم خودم لیسانس مشاوره دارم همسرمم لیسانس حقوق هردومون بیکاریم اگه میشه کمک کنید لطفااا وقت زیادی ندارم خواهش میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
0
سلام ازخیرین عزیزدرخواست کمک دارم شوهرم راننده داخل شهرهسته تویک خونه سی متری بادوتادختربچه زندگی میکنم مستاجرم ماشین روباوام گرفتم شوهرم کمرش اسیب دیده خداخیرتون بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
سلام الان نزدیک دوسال خواب وخوراک ازم گرفته شده 15میلیون پول نیاز دارم به هر دری زدم جور نمیشه انگار طلسم شده اگه میشه کمکم کنید خانه دار هستم نمی تونم پسش بدم یا جبران کنم فقط می تونم دعا کنم اجرتون با حضرت علی ع زندگیم داره متلاشی میشه با دوتا بچه نمی دونم چکار کنم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
2
سلام خانم ریاحی ازشما کمک نقدی می خوستم تورابه خدا به من کمک کنید خیلی دستم خالیه شوهرم مریضیه سر دارد تشنجی خیلی خیلی کم میره سره کار کسی نمی بره کار از شما خواهش میکنم کمکم کنیدممنون میشم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
4
سلام توراخدا کمکم کنید شوهرم مریضه مریضه سر تشنج دارد کسی سرکار نمی برد چون مریضه خانم ریاحی از شما درخواست می کنم کمکم کنیدکمک نقدی می خواستم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
2
سلام خدا قوت.۳۳سالمه دو سه ساله جدا شدم به خاطر اعتیاد شوهرم. یه دختر ۱۵ ساله دارم.توان کار کردن ندارم .ولی دارم به سختی کار میکنم دیسک کمر دارم.کمبود کلسیم دارم.پادرد همیشگی که امان منو بریده.یه خونه ۲۲متری اجاره کردم ماهی یه میلیون.قسط وام میدم ماهی ۳۳۰۰۰۰۰.به خاطر اینا یه ساله ترک تحصیل کردم چون هزینه تحصیلو نداشتم.الانم خییییلی خیییییلی دوست دارم ادامه بدم ولی هزینه اش را ندارم.من با ناتوانی جسمی کار میکنم اما با قسط هایی که دارم نمیتوانم هزینه تحصیل بدم.خوااااااااهش دارم هر یک که میتونید به من کمک کنید تا آخر عمر دعا تون میکنم.تازه من خرج خودمم هست با این شرایط گرونی ولی هیچ وقت دست از کار کردن نکشیدم ولی چاره ای نیست.تورو خدا کمکم کنید به تحصیلم ادامه بدم در کنار کار کردنم
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
سلام خسته نباشین.۳۲سالمه دوتا فرزند ۱۳و۷ ساله دارم شوهرم کارگر درواقعه بیکار و مریض از شما تقاضا یه کمک داشتم مستاجرم ساب خونه جوابم کرده به خاطر خدا هر کسی که کمک از دستش بر میاد دریق نکنه خودم و بچه هام التماستون میکنیم آخه با ۸ میلبون پول رهن کجا میتونم برم تو ی سویت ۳۰ متری زندگی میکنم دیگه نمیتونم کار کنم از دست کمر و پا درد دندان درد کلیه درد....به خاطر امام رضا غریب خراسان کمکم کنید پول رهن ی زیرزمین بهم وام بدبن واقعا احتیاج دارم بیاید از نزدیک زندگیم بررسی کنید من دروغ نمیگم تو رو خدا دست بچه هام رد نکنین کنارم نشستن التماس میکنن
زکیه جبراییلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
1
0
سلام خانم کتایون ریاحی من یک دختر ۱۷ساله دارم نیاز به عمل دارد خودمون هم اجاره هستیم دختر لب سکری کام لثه بود توان نداریم الان هم میخوان زیبایی ودندونشونو عمل کن خودم هم یک بچه ۱۷ماهه هم دارم وبازحامله ام خواستم بندازم ولی نتونستم به قران خیلی نیاز داریم شوهرم کارگر ساده هست به هرجارفتم الکی بازیم دادن ازتو کمک میخوام
ازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
سلام توروخدا کمک کنید شوهرم کارگر ۲تابچه کوچیک دارم نمیتونم خواسته هاشونو دریافت کنم توروخدا کمک کنید
حسن عبدالهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
1
سلام.بازنشسته هستم. سکته مغزی کردم.سمت چپ بدنم از کار افتاده. بچه معلول ذهنی دارم‌.مستاجر هستم.نیاز به کمک مالی دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
1
0
وخدایی که بشدت کافیست
،واقعا یعنی اینارو میخونن
خدیجه احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
0
با سلام و خسته نباشی خیرین عزیزم من یه خانمی هستم که با یه مردی که زنش طلاق داده ازدواج کردم شوهرم دوتا بچه داره یه پسر یه دختر وضع مالی نداریم شوهرم کارگر ساده دختره تومور مغزی داره و خودم هم مشکل نازایی بچه دار نمیشم اگه میتونین تو رو خدا کمکم کنین با تشکر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
0
سلام به خیرین عزیزم تو رو خدا کمک کنید من همسر دوم یه اقایی هستم کارگر ساده مستاجرم شوهرم دوتا بچه داره دخترش تومور مغزی داره من بچه دار نمیشم پول حزینه دکتران ندارم تو رو خدا کمک کنید
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
1
تورو خدا به منم کمک کنید خیلی احتیاج به پول دارم خواهش میکنم بچه کوچیک دارم
بی نشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
0
1
من خاتمی هستم 36 ساله که واسه رهن خونه به هر دری زدیم شوهرم کارگره بعدازبیست سال خدایه دختربهمون داده ولی به خاطرشرایط بدخونه و نمور بودنش دخترم از وقتی به دنيا اومده پشت سرهم مریض میشه توروخدا بهتون التماس میکنم کمکم کنید خودمم به خاطر دخترم دارم افسردگی میگیرم به خاطر خدا کمکم کنید
ازیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
1
0
من مستاجرم وسه تابچه دارم شوهرمم هم کارگره توروخداکمکم کنی هرچی درمیاره کرایه خونه باپوله آب وبرقوگازه شماروبه حق پنج تن قسم میدم کمکم کنی هیچی ندارم خیلی نیازمندم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
1
0
سلام من همسایه ای دارم که نمیتونه حهاز واسه دخترش تهیه کنه خیلی نیاز مند هستن تو خدا کمکش کنید
گلناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
سلام خوبی من خیلی تحت فشار هستم پسرم صرع و کم خونی دارد مستاجر هستم پسرم به مواد غذایی احتیاج دارد هزینه درمان نمی تونم تحیه کنم هرروزدارومصرف میکنه عصبی شده اگه میشه کمک کنید هیچی برای خوردن نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
سلام میشه کمک کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
سلام من سرپرست دوتا بچه که شوهرم ۸سال پیش به علت بیماری فوت شده ومستآجر هستم خیلی نیاز مند هستیم و مشکل مالی زیاد دارم اگر امکانش هست بهم کمک کنیدممنون
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
1
تورابخداماهم خیلی به کمک نیازداریم ازآقای دایی وخانوم ریاحی دخواست کمک میکنم تورخداجواب بدین به من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
1
توخدامن شوهرم کمرمان زیرقرض ونزول شکسته پارسال مغازهی اجاره کردیم که باوجودکرونا واقعاورشکست شدیم وقسط وگرایه خانه وگرایه مغازه وخرج وهزاردرد دیگه رفتیم زیرنزول وقرص واقعا داریم زجرمیکشیم وازشمل درخواست کمک داریم خداخیرتان بده
فاطگه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
لطفا کمکم کنید از نضر مالی صفر هستیم. مریض داریم. گرفتاریم. خیرین محترم. لطفا
خانم عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
سلام وعرض ادب امید دارم که سالم وسلامت باشین ما ی خانواده چهار نفر آبرومند هستیم که ی صد میلیون تومان رهن خونه پس انداز کردیم از سال 71 که رهن خونه بود ومقدار هم اجاره می‌دادیم تا اینکه پدر شوهرم سرطان روده بزرگ و پروستات گرفت ما هم که پول نداشتیم مجبور شدیم واسه درمان پدر شوهرم رهن خونه رو از صاحبخونه گرفتیم و خرج بیمارستان کردیم الان نمیتونیم کرایه بدیم هرروز صاحبخانه میاد دم در سروصدا که تخلیه کنید شوهرم کارگره سادست ی روز میبرن سر کار جند روز نه وبلعکس از شما بزرگواران التماس عاجزانه میکنم کمکمون کنید من خانم ریاحی عزیزم رو خیلی دوست دارم ایشون به من آرامش میدن الانم که واسه‌ی شما آرم دردودل میکنم خودمو سه روزه از بیمارستان مرخص کردن به علت این که ریه سمت چپم لخته های خون درونش دیده شده که خیلی خیلی دردناکه وهمینطور پای چپم چهار روز بیمارستان تحت درمان بودم که دیدم ی داروی هست که و مرخص شدم دیگه همین پول روهم قرض گرفته بودن خدا هم سر کار آدمو به بیمارستان نکشه الهی
خا نم شمسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
1
سلام بخدا به کمک مالی احتیاج دارم از دست بدهکاری به رضی آباد بالا شهریار اومدم یه دختر دارم تشنوژ داره تازه میتونم از طریق یک سایت تمام پرونده‌ای مریضیشو بفرستم بخاطر خدا کمکم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
سلام من یه دختر 29ساله هستم سرطان مغز استخوان دارم بیست روزه بستریم دستوبالم خالی خیلی واسه میوه وغذا شیمی درمانی در خواست کمک دارو
هدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
۷ساله ازدواج کردم دوتا دختر کوچیک دارم یکیشون مریضه شوهرم لات وبی بندو باره فقط دنبال خوش گذرونی ...مستاجر هستم این هفت سال خرجم و پدرم میداد ولی دیگه نمیتونه...لطفا کمک کنید خودم بچه هامو نگه دارم چون دست شوهرم باشه مارو بیرون میکنه
ناهید مومیوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
پسرم کم شنوا داره هزینه برای بیمارستان یا حلزون نذار پدر هم ندار تورو خدا خانم ریاضی کمکم کنید دخترم احتیاج به جهیزیه دارد
مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
0
0
سلام من مادر دوفرزند هستم شوهری معتاد داشتم بعداز چندین سال اذیت کردن ازش طلاق گرفتم تحت پوششش بهزیستی هستم اما هیچ کمکی نمیکنن بهم ممنون میشم کمکم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
0
1
قسمتان میدهم به کلام خدا یه مرد ۳۴ ساله هستم دوتا بچه دارم هیچی هم ندارم دست به هر کاری میزنم به بن بس میخورم و پشیمان میشم یه خانه ۸۰ متری نیمه کاره دارم درشهرستان هیچ کاری برام نیست من شرمنده زن و بچه هام شدم و همه آرزو ها دارند قسمتان می دهم به خون امام حسین یا درحد توان کمکم کنید یا دعا برای مردنم چون دیگه طاقت دل بچه ها ندارم تورا جان عزیزتان هر کدام انتخاب میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
0
0
من فردی هستم با جسمی معلول بدون هیچگونه پشتوانه‌ای الآن هم بتازگی از خانه مستاجر ی که بودم با زن و بچه کنار خیابان ی چادر زدم تو این سرما اگه شعار نیست حرفاتون الان بمن کمک کنید تا صد برابرش رو پس میدم سفته و محضری تعهد میدم بابت گرفتن یه خونه که نمونیم تو خیابون...
علی محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
1
0
سلام میشه به من کمک کنید اینای ک امورخیریه دارن من30سالمه 3ساله ازدواج کردم شوهرم مریضه ضخم ریه داره نمیتونه کارکنه نفسش میگیره مستاجرم صاحب خونه گفته برج 12ینی 2ماه دیگ بایدازخونه برم بیرون وهیچی ازخودم ندارم اگ میتوننین توروخدا بهم کمک کنین
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
1
0
باسلام در شهرستان میخام یه خونه کوچک بسازم لطفا کمک کتید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
0
1
سلام من ساکن ملایر هستم کارگرم کرایه خونه ندادم ندارم بدم بیکارم به اندازه کمی خرج خونه کارکنم کارنیست صاحب خونه گفته اگه کرایه ندی خالی کنی با ۱۰ میلیون پول پیش هیجا خونه نمیدن با دوتا بچه تقاضا کمک دارم این زمستون صاحب خونه جواب نکن تورو خدا اگه امکان دار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
0
نوشتن دردا در اینجا برای ادم معروفا ودرخواست کمک
مثل رها کردن تیری در تاریکیه
مرضیه زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
0
1
با سلام خدمت شما بزرگواران.من زنی ام ۳۶ساله دوتا بچه ۱۲ و ۹ساله دارم .پنج ساله جدا شدم خونه ندارم تو خونه های مردم کار میکنم اموراتمو میگزرونم .مریضم بچهام بی کس هستن خودم خانواده ی درستی ندارم خانواده شرهر سابقم بچها رو نخواستن مجبور شدم خودم نگه دارم .پولی ندارم واسه بچهام لباس گرم بگیرم زندگیم متحول شده داغونم بدادم برسین تو روخدا از این فلاکت وبیچارگی خودمو باچهامو نجات بدین ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
0
0
کمک مالی تو رو خدا
فهیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
0
0
شمارو به خدا دوتا بچه دارم باباشون فوت شدن پسرم مجبور مدرسه نره بره سرکار کلاس هفتم شمارو به خدا کمکمون کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
0
0
سلام من متاهل هستم دختری دارم خودمم مریضم شوهرم کارگرهست از آقایی علی دایی تقاضای کمک دارم بخداخیلی احتیاج دارم لباس برام ارزوشده
لیلامامان محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
0
تنهاوبیکسم وخیلی مریضم وخیلی بی پولم بی شام میخابم
پول میخام توروخدا کمک کنیدمحتاجم
ناسناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
0
0
سلام من نیازیه کمکتون دارم اگه میشه شب عیدی دست منوبگیرین برای لباس شب عیدبچه هام ممنون میشم
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
سلام شمارو به خدا یه کمکی به ما کنید خونه نداریم شوهرم کار نداره یه بچه دارم مشکل مالی داریم شمارو به امام زمان قسم به ما کمک کنید
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
0
0
سلام ممنون میشم جوابموبدین یه خانواده شهرستانی واقعن به کمک هرعزیزی،که بتونن بهشون کمک کنن نیازهستش تروخداحتمن جواب بدین
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
0
1
با سلام
جهت تهیه ی منزل ، برای مادر سالمند و بیمار و برادر و خواهر ی که بعلت اختلالات روانی بیکار ، منزوی و خانه نشین شدن و شرایط بدی دارند ، نیاز به کمک مالی دارم . ممنون از لطف و محبت شما
پاسخ ها
تاجیک
| |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
سلام ی خانوم۲۳هستم یک فرزند۳ساله دارم شوهرم زندان وخیلی گرفتارم اگ میشه کمکم کنید
ولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
2
سلام توروخدا کمک کنید بهم پول پیش خانه ندارم زندگیم داره نابود میشه یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
سلام خوبی من ناشنوام بچه یک دارم طلاق بود مشکل دارم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
سلام خانم ریاحی یا هر خیری دیگه ای بمن کمک کنید لطفا.عاجزانه از شما میخوام 200میلیون پول بمن بدید.
علی اقدامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
0
0
باسلام من متاهل هستم و یک فرزند دارم مدتی دچار کسالت شدم الانم بیکارم تو راخدا کمکم کنید خواهش میکنمم
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
0
0
تورخدا کمک من بکنی خیلی به پول نیازدارم
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
سلام توروخداكمكم كنيدشوهرم 25سال زندان داره ويك پسره يك سال ونيم دارم توروخداكمكم كنيد
نجاتی هستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
سلام برادرم برای ۱۰ملیون تو زندان هست یک ساله بابام فوت کرده کسی ندارم کمک مان کنه از شما خواهش میکنم کمکمان کنین ممنونم
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
سلام منم پدرم مریضه نمیتونه کارکنه مشکل مالی دارم پول رهن خونه هم نداریم موندم چیکارکنم ازدواج حق من نیست؟ منم میخام ازدواج کنم ولی بخاطرمشکل مالی موندم
ساناز موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
0
دانشجو ام وتوان پرداخت شهریه رو ندارم لطفا کمک کنید .
علی اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
0
سلام اگه خیرتون واقعیه من ۶ ماهه برادرم ۱۱ ماهه برادرم فوت کرده و من خانوادم همه سر من زندگی میکنن من لرستان زندگی میکنم و اجاره نشینم و ۴ ساله کار میکنم نمیتونم یه قطعه زمین بخرم و زن برادرم قراره که اگه خدا بخاد سر من زندگی کنه مسولیتش گردن من بیفته با یه بچه اگه خیرتون واقیهه کمک کنید من کاری کنم که مادرمو زیر یه ساختمون ببرم
رضا عابدینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
1
0
سلام خدمت شما بزرگوارعزیز من چندسال مشکل جسمانی دارم و مخارج جواب زندگیم نمیده خونه ندارم با دخترم پدرمادرم فوت شدن شغل درستی هم ندارم بدجور واقعا گیر کردم تروخدا کمک کنید خدا بهتون سلامتی بده و یه دنیاممنون میشم اگه توجه کنید ...
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
0
0
سلام. احتیاج به کمک مالی دارم. لطفا کمکم کنید خانم ریاحی عزیز
پروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
0
0
سلام خانم کتایون ریاحی
آیا واقعا کمک میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
0
سلام من خانمی 27ساله متاهل وصاحب 3فرزند خانه نداریم شوهرم هم بیکاره و نمتونیم خانه کرایه کنیم خیلی سختمونه کمک کنید خانم ریاحی خواهش میکنم ازتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
0
0
من هم یه خانم مریض هستم سرطان دارم شوهرم شغل آزاد داره دوتا بچه داریم خرجمون نمیرسه رهن برا خونه نداریم به خاطر بیماریم اومدیم تهران نمیدونم چکار کنیم تو خدا کمکمون بکنید
پاسخ ها
خانم عینی
| |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
سلام خواهش می کنم کمکم کنیید برای رهن منزل
کامیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
1
0
سلام اگه میشه به بچه من که از نظر بینایی مشکل داره کمک کنید تا عمل بشه تا بتونه بره مدرسه مثل بچه های دیگه بدو بدو کنه خواهش میکنم
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
0
سلام ما از نظر مالی خیلی مشکل داریم دوتا بچه دارم خونه نداریم اجاره نشینیم اگر میشه بهمون کمک کنیذ
زهرا خسروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
1
سلام از شما خواهش می کنم تو را خدا کمکم کنید سه بچه مدرسه ای دارم شوهرم بیکار است کمکم کنید وضع مالی خوبی ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
0
سلام من یک خانم ۶۳ ساله بدون خونه زندگی احتیاج به آرامش دارم
سیده سهیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
1
0
سلام فقط یه وام پنجاه تومنی میخوام کسی هست ......
رقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
0
1
سلام خانم ریاحی من خیلی بدبختم بخدا دارای سه تا بچه دارم تورا خدا کمکم کنید مطلقم و در خانه پدرم زندگی میکنم با بچهام بدون مدرسه هستن
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
تورو خدا در استان لرستان زندگی میکنم خیلی احتیاج ب کمک دارم وبچه کوچک
دارم شیر ندا ن بخورن کمک کنید به‌خاطر خدا
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
0
0
سلام من ۲۲ساله ساکن پاکدشت یک سال نیم ازدواج کردم اما هنوز جهازیم کامل نیست گاز ندارم کمد لباس ندارم ل
درخواست کمک دارم لطفا پیگیری کنید ممنونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
سلام تورو خدا بهم کمک کنید احتیاج به کمک مالی دارم دو میلیارد بدهی داریم صاحب خانه جوابمون کرده خودم مریز م هزینه ندارم لطفا درخواست کمک میخوام ممنون دو تا بچه دارم
فریده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
0
0
سلام وقت بخیر من تو لیست پیوند کبد هستم ازتون خواهش میکنم بهم کمک بکنید واقعا هزینه هاش خیلی بالاست منم خیلی به کمک مردم عزیر نیاز دارم هر مدارکیم میخای لطف بکنی بی زحمت ازتون خواهش میکنم بهم کمک کنید
نوری هستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
0
0
دریک کلمه خیلی گرفتاریم کمکم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
0
0
سلام خوب من یرای کمک نیازدارم بایه بچه آواره موندم ۹ساله طلاق گرفتم خونه ندارم برام زندگی کنم واقعانیازدارم پول پیش ندارم خانومه ریاحی کمک میخوام ازتون
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
0
خواهش میکنم کمکم کنیدخجالت میکشم ازکسی کمک بگیرم ولی نمجبورم چاره ای ندارم خداخیرتون بده الهی عوضشوازخدابگیرید پسرم وعروسم وی پسر۹ماهه داره فقط ۲تاچمدان لباس دارن ن خونه ن کار دارن خواهش میکنم کمکم کنید
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
0
0
سلام احتیاج به کمک مالی دارم. دوتا بچه دارم نمی تونم مواد غذایی بگیرم براشون.
سحرسارانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
0
0
سلام میشه بهم کمک مالی کنید خونه ندارم یه بچه دارم شوهرم زندانیه تورو خدا کمک کنید
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
1
0
من نیاز به کمک دارم خانه ندارم پاک خابم نه مادر نه پدر میشه کمکم کنین با تشکر
پاسخ ها
اعظم ابوالحسنی پور
| |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
سلام و عرض ادب مادر دو فرزند هستم و بیماری نقص ایمنی دارم و بچه هایم تنها هستن طلاق گرفتم به علت زندان و سو رفتار بدهی مالی دارم لطفان کمکم کنید
شبنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
0
0
سلام خانم ریاحی تورابه امام رضا قسمت میدم جواب من بنده رو بدین کارد به استخوانم رسیده تورا قسم میدم ب سر بریده امام حسین یکی از این خیرین جواب منو بده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
0
0
سلام‌گدانییست.به‌وام‌نیازدارم‌تورا‌خدا‌کمک‌کنبه‌۲۰۰میلیون‌نیاز‌دارم
فهیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
0
0
باسه فرزند مستاجرم مریضم نیازبه کمک مالی دارم یاوام.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار