درآمد روزانه ۲۲۰ میلیون تومانی فوتبالیست مشهور+عکس
کد خبر: ۹۶۶۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 05    -    ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
دیوید بکام ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس دو سال است که روزانه تقریبا 40هزار پوند درآمد دارد و این پول را از شرکت خود دریافت می‌کند.

اسناد مالیاتی نشان می‌دهد که شرکت دی‌بی ونچرز بکام در سال 2017 توانسته 75/18میلیون پوند سود سهام داشته باشد.

بکام همچنین در سال 2016 حدود 2/10 میلیون پوند درآمد کسب کرد و به این ترتیب درآمد او در این دو سال 29 میلیون پوند بوده است.

این درآمد به دلیل اعطای مجوز و دیگر روش‌های تجاری‌سازی شرکت دیوید بکام بوده است. بکام 42ساله با چند شرکت سرشناس دنیا قرارداد امضا کرده است و توانسته به اندازه ستارگان لیگ برتر درآمد داشته باشد. او در یک تبلیغ تلویزیونی هم شرکت کرده است.

او همچنین خط تولید لباس در فروشگاه معروف H&M را دارد. بکام همچنین در راه‌اندازی مجدد کفش فوتبالی Predator نقش داشته است.

او همچنین 35هزار پوند در روز از شرکت Footwork درآمد داشته و همچنین در سال گذشته از اعطای حق پخش تصویرش هم 7/12 میلیون پوند درآمد کسب کرده است.

بکام در حال حاضر به همراه همسرش، ویکتوریا 43ساله در تعطیلات در میامی به سر می‌برد. بروکلین 18ساله، رومئو 15ساله، کروز 12ساله و هارپر 6ساله، فرزندان این دو هم در کنارشان هستند. گفته می‌شود این خانواده در حال حاضر 165 میلیون پوند ثروت دارد. آنها کریسمس را در عمارت 6 میلیون پوندی‌شان در کاستولدز گذراندند.

 
ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
خدا وقتی بخواد به یکی بده از در و دیوار بهش میرسونه. شانس هم چیز خوبیه.
جالبه برای نشان دادن تصویرش هم پول میگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار