اعتراف مرد دوزنه به قتل همسر اول
کد خبر: ۹۶۴۳۰
تاریخ انتشار: 2018 January 03    -    ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مرد دو زنه‌ای که به خاطر اختلاف خانوادگی، همسر اولش را با ضربه‌های مرگبار به قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد.
 
چهارم شهریور سال 93 با اعلام مرگ مرموز زن 29 ساله‌ای به نام رعنا در بیمارستان هفتم تیر تهران، کارآگاهان جنایی به تحقیق پرداختند. «هوو»ی قربانی ماجرا دراین باره به مأموران گفت: «امروز به خانه رعنا رفته بودم تا به او سری بزنم که ناگهان دختر 8 ساله‌اش سراغم آمد و گفت مادرش بیهوش روی زمین افتاده است. وقتی با این صحنه روبه‌رو شدم با اورژانس تماس گرفتم. اما خیلی دیر شده بود چون هوویم پس از رسیدن به بیمارستان مرد.
 
در ادامه مأموران همسر رعنا را به‌عنوان تنها مظنون پرونده تحت بازجویی قرار دادند. سعید- 31 ساله - در بازجویی گفت: «با همسر اولم رعنا مشکل پیدا کرده بودم که درجریان درگیری به او چند ضربه زدم اما ناگهان روی زمین افتاد. من فکر کردم او بیهوش شده که به همین خاطر از خانه زدم بیرون. بعد از چند دقیقه همسر دومم با من تماس گرفت و گفت که رعنا حالش خراب شده که او را به بیمارستان برده‌اند. این مرد در اظهارات بعدی گفت من و رعنا بیشتر بر سر مسائل اخلاقی با هم اختلاف داشتیم.
 
اما هیچ انگیزه‌ای برای قتل همسرم نداشتم و این اتفاق ناخواسته افتاد. متهم پس از اعتراف به قتل، صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور قاضی واعظی -مستشار دادگاه- پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه نماینده قوه قضائیه از جانب یکی از دختران مقتول درخواست دیه کرد و دختر دیگر مقتول هم از قصاص پدرش گذشت کرد.
 
اما پدر رعنا قصاص دامادش را از قضات خواست. سپس متهم در برابر قضات ایستاد و در دفاع از خود گفت: «چند وقتی بود که به تماس‌های تلفنی همسرم رعنا ظنین شده بودم و بیشتر درگیری و اختلافمان به خاطر همین تماسهای تلفنی بود. من قصد کشتن رعنا را نداشتم و حالا هم پشیمانم و تقاضای عفو و بخشش دارم.»
 
پس از پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شدند تا حکم‌شان را صادرکنند.  
روزنامه ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار