کولاک و یخ زدگی در جاده‌های اردبیل و گلستان
کد خبر: ۹۶۴۱۹
تاریخ انتشار: 2018 January 03    -    ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محور اردبیل به خلخال در استان اردبیل و محور توسکستان به شاهرود در استان گلستان،کولاک و یخ زدگی جاده ها گزارش شده است.

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های مواصلاتی کشور اظهار کرد:ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج محدوده پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین است.

وی افزود:در اکثر محورهای استان های مازندران و گلستان،محور های قوچان-فاروج و فریمان-مشهد در استان خراسان رضوی بارش باران گزارش شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور بیان کرد: در محور اردبیل- سراب در استان اردبیل، محور سراب-اردبیل در استان آذربایجان شرقی، محور بجنورد- اسفراین در استان خراسان شمالی مه گرفتگی همراه با کاهش دید مشاهده می شود.

سرهنگ رحمانی افزود: در محور اردبیل به خلخال در استان اردبیل و محور توسکستان به شاهرود در استان گلستان،کولاک و یخ زدگی جاده ها گزارش شده است، به همین دلیل رانندگان حتما هنگام تردد از این محور ها از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی گفت:برابر آخرین گزارش های دریافتی بارش برف درمحور اردبیل-خلخال گردنه الماس در استان اردبیل،محور موته-گلپایگان محدوده گردنه قرقچی در استان اصفهان،محور شاهرود-آزادشهر در استان سمنان ومحور فیروزکوه و کیاسر-سمنان در استان مازندران مشاهده می شود.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور بیان کرد:در اکثر محور های استان های خوزستان و ایلام، محور قصرشیرین در استان کرمانشاه گرد و خاک گزارش شده است.

 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار