نقش پنگوئن‌ها در گوگل دودل برای تبریک 2018 +عکس
کد خبر: ۹۶۳۸۶
تاریخ انتشار: 2018 January 02    -    ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
گوگل دودل تغییر موقتی لوگوی اصلی گوگل در صفحه اولیه جستجوی این شرکت است که به مناسب مراسم های مختلف تغییر ظاهر می‌دهد. در روزهای پایانی سال 2017، شاهد استفاده از پنگوئن ها در گوگل دودل بودیم.
 
نقش پنگوئن‌ها در گوگل دودل برای تبریک 2018

شاید تا امروز متوجه نشده باشید ولی لوگوی گوگل در صفحه اصلی این جستجوگر، در برخی از روزهای سال تغییر ظاهر می‌دهد. این شرکت در روزهای پایانی سال 2017 از پنگوئن ها برای گوگل دودل استفاده کرد. در هفته های گذشته شاهد حضور پنگوئن ها در صفحه اصلی وب‌سایت گوگل بودیم.

با فرا رسیدن سال نو میلادی، گوگل دودل تغییراتی را تجربه کرد. این حیوانات کوچک و دوست داشتنی که هفته های گذشته در حال سفر بودند، هم اکنون در گوگل دودل به طلوع خورشید چشم دوخته‌اند که نشان دهنده شروع سال 2018 است.

نقش پنگوئن‌ها در گوگل دودل برای تبریک 2018

پنگوئن های گوگل برای اولین بار در 18 دسامبر سال 2017 مشاهده شدند. این حیوانات در حال جمع کردن وسایل خود برای سفر به مناطق گرمسیری و ملاقات اقوام خود بودند. از 18 دسامبر تا آغاز سال جدید میلادی، این پنگوئن ها در دودل های مختلفی به نمایش گذاشته شدند.

با شروع سال 2018، گوگل دودل جدیدی از خانواده پنگوئن ها منتشر شده که البته شاید آخرین گوگل دودل با حضور آن‌ها باشد. بر اساس این تصویر، پنگوئن ها طلوع خورشید را نظاره می کنند و منتظر سال جدید و اتفاقات آن هستنند.

گوگل در توصیف این دودل نوشته است:

    بعد از اتمام تعطیلات، پنگوئن های ما در حال تماشای طلوع خورشید هستند که سال جدید میلادی را نوید می دهد. سال نو مبارک!

شایان ذکر است؛ اغلب گوگل به مناسبت سال جدید میلادی، لوگوی خود را تغییر می دهد و شخصیت های مختلف را در حال برگزاری مهمانی به تصویر می کشد. برای مثال در سال 2014، لوگوی گوگل در حال تغییر عدد 3 به 4 به نمایش درآمد. در سال گذشته گوگل تعدادی بالون را برای تغییر لوگوی خود انتخاب کرده بود.
کلیک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار