ترمینال اختصاصی لس‌آنجلس برای سلبریتی‌ها
کد خبر: ۹۶۲۴۱
تاریخ انتشار: 2018 January 01    -    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
هزینه استفاده از این سرویس برای هر سفر 2000 دلار است و در آن مهمانان از ورودی، بخش بازررسی و بخش گمرکی جداگانه و خصوصی استفاده می‌کنند. همچنین آن‌ها هنگام ورود یا خروج به هواپیما، توسط عوامل فرودگاه و در ماشین‌های ب‌ام‌و جابه‌جا می‌شوند.
ترمینال اختصاصی لس‌آنجلس برای سلبریتی‌هابه گزارش «تابناک باتو»؛ ترمینال وی‌آی‌پی لس‌آنجلس برای سلبریتی‌ها. گروه‌های 8 نفره مامور شده‌اند تا لوازم ضروری که مهمانان هرکدام از سوئیت‌های اختصاصی فراموش کرده‌اند را تأمین کنند، یکی از سخنگوهای این ترمینال گفته است که این موارد شامل هدفون، شارژر گوشی، لباس‌های رسمی و بلوز، کروات، جوراب، کمربند و کفش می‌شوند.

اگر قصد سفر به لس‌آنجلس را دارید و می‌خواهید افراد معروف و سلبریتی‌ها را از نزدیک ببینید، باید حداقل حدود 2000 دلار هزینه کنید.

ترمینال اختصاصی لس‌آنجلس برای سلبریتی‌ها

سوئیت اختصاصی (The Private Suite) ترمینالی جدا و خصوصی در فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس (LAX) برای مسافران فرست کلاس و بیزینس کلاس است و پس از افتتاحش در 15 می به مسافران ویژه اجازه خواهد داد تا سفری پیوسته و خارق‌العاده را تجربه کنند.

اما به هرحال این سرویس قیمتی بالا دارد: هزینه استفاده از این سرویس برای هر سفر 2000 دلار است و در آن مهمانان از ورودی، بخش بازررسی و بخش گمرکی جداگانه و خصوصی استفاده می‌کنند. همچنین آن‌ها هنگام ورود یا خروج به هواپیما، توسط عوامل فرودگاه و در ماشین‌های ب‌ام‌و جابه‌جا می‌شوند و پس‌ازآن درحالی‌که در سوئیتی لوکس استراحت می‌کنند، به‌تمامی چمدان‌ها و وسایلشان نیز رسیدگی می‌شود.

ترمینال اختصاصی لس‌آنجلس برای سلبریتی‌ها

اگر به این سرویس علاقه دارید دو گزینه برای شما وجود دارد: یا با 7500 دلار عضو یک‌ساله این سرویس شوید و هزینه کمتری برای استفاده از ترمینال بپردازید و یا هزینه‌ای بالاتر برای سفری یک‌باره پرداخت کنید. در حالت اول شما می‌توانید از خدمات اضافی مانند ماساژ رایگان قبل از پرواز بهره‌مند شوید. قیمت این سفرهای یک‌باره با توجه به اینکه مهمان‌ها بخواهند در اتاقی شخصی و یا در سالنی بزرگ‌تر و عمومی به استراحت بپردازند بین 2000 تا 4000 دلار است.

بیایید نگاهی به چیزی که باید انتظارش را داشته باشیم بیاندازیم:

سوئیت اختصاصی دقیقا در کنار باند فرودگاه واقع‌شده است.

مهمانان می‌توانند از ترافیک و ازدحام فرودگاه اصلی راحت شوند و به این محوطه خصوصی بروند.

ترمینال اختصاصی لس‌آنجلس برای سلبریتی‌ها

این ترمینال توسط شرکت امنیتی گاوین.د.بکر و همکاران (Gavin de Becker & Associates) ساخته‌شده و اداره می‌شود. گاوین د بکر برای ساخت این ترمینال از سرویس‌های وی‌آی‌پی موجود در دیگر نقاط جهان مانند فرودگاه هیترو (Heathrow) الگو برداری کرده است.

این ترمینال هم به پروازهای داخلی و هم به پروازهای بین‌المللی در هنگام تیکاف یا فرود، سرویس‌دهی می‌کند. افرادی که در این سرویس عضو نشده‌اند برای پروازهای داخلی چیزی در حدود 2000 تا 3500 دلار پرداخت می‌کنند و برای پروازهای بین‌المللی این قیمت 2000 تا 4000 دلار است که این مبلغ به انتخاب یا عدم انتخاب مکان استراحت خصوصی توسط آن‌ها بستگی دارد. اعضای این سرویس، برای استفاده از آن هزینه‌ای نسبتاً کمتر می‌‎پردازند.

ترمینال اختصاصی لس‌آنجلس برای سلبریتی‌ها

هر فرد می‌تواند با پرداخت سالانه 7500 دلار برای عضویت، از خدمات و امکانات بی‌نظیری بهره ببرد. به‌طور مثال اعضا برای هر بار استفاده از سرویس هزینه‌ای کمتر پرداخت می‌کنند، آن‌ها می‌توانند از شش ماه قبل، پرواز را رزرو کنند و حتی از ماساژی رایگان قبل از پرواز لذت ببرند.

تمامی مهمانان در این ترمینال به گیت بازرسی، امور گمرکی و بخش بررسی مهاجرت خصوصی دسترسی دارند.

تمامی این موارد به این معنی‌اند که مهمانان مجبور به منتظر ماندن در صف نیستند.

مهمانان می‌توانند از سوئیت‌های لوکس و مجلل استفاده کنند، سوئیت‌های مشترک 8 تا 10 نفر را در خود جای می‌دهند.

همچنین مهمانان امکان اجاره یکی از 13 سوئیت خصوصی را نیز دارند.

هرکدام از این سوئیت‌های اختصاصی دارای سرویس بهداشتی جداگانه، یخچال‌هایی پر از تنقلات و آب‌سردکن می‌باشند.

گروه‌های 8 نفره مامور شده‌اند تا لوازم ضروری که مهمانان هرکدام از سوئیت‌های اختصاصی فراموش کرده‌اند را تأمین کنند، یکی از سخنگوهای این ترمینال گفته است که این موارد شامل هدفون، شارژر گوشی، لباس‌های رسمی و بلوز، کروات، جوراب، کمربند و کفش می‌شوند.

ترمینال اختصاصی لس‌آنجلس برای سلبریتی‌ها

براساس گفته‌های مدیران این ترمینال، معمولاً مسافران عادی مسافتی در حدود 2000 قدم را طی می‌کنند تا به هواپیما برسند، درحالی‌که این مسافت برای مهمانان سوئیت اختصاصی تنها 70 قدم است.

همچنین این مهمانان با ماشین‌های ب‌ام‌و هنگام ورود یا خروج از هواپیما اسکورت می‌شوند.

کافه گردش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار