اقیانوسی از امواج مه در دل آسمان
کد خبر: ۹۵۵۰۳
تاریخ انتشار: 2017 December 24    -    ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
عکس‌های زیبا؛
... او البته مثل بیست عکاس دیگر، برای این شرایط آمادگی لازم را داشت و با نگاه کرد به تصاویر دوربین‌های زنده، ماهواره و پیش‌بینی‌های وضع آب و هوا، نمی‌خواست اجازه بدهد که یک منظره توأم با مه، از چنگ‌‌اش خارج شود.
اقیانوسی از امواج مه در دل آسمان  به گزارش «تابناک باتو»؛ عکاسی به نام نیک اشتینبرگ، هشت سال است که از مناظر سانفرانسیسکو عکس برمی‌دارد. منتها او بعد این تجربه طولانی، به تازگی متوجه منظره زیبای مه غلیظی شده که باورش، یکی از شاخص‌‌ترین سوژه‌های دوره هنری‌اش شد.

او البته مثل بیست عکاس دیگر، برای این شرایط آمادگی لازم را داشت و با نگاه کرد به تصاویر دوربین‌های زنده، ماهواره و پیش‌بینی‌های وضع آب و هوا، نمی‌خواست اجازه بدهد که یک منظره توأم با مه، از چنگ‌‌اش خارج شود.

مه‌های فصل تابستان، به علت حرارت زمین، در ارتفاع بیشتری ماندگار می‌شوند و امکان می‌دهند که مناظر روتین زمینی، را در خود بگیرند، مثلا پل گلدن گیت را.

از سوی دیگر، مه چون از سوی اقیانوس تشکیل می‌شود، باعث می‌شود که دیگر از دور، خط ساحلی بین خشکی و اقیانوس، قابل تمیز نباشد، گویی که اقیانوس به سمت خشکی آماده است.

در عکس‌های زیر از فتوشاپ استفاده نشده و عکاس صرفا با استفاده از سرعت شاتر مناسب، توانسته حالت موج‌مانند مه‌ها را به خوبی ثابت کند.
یک پزشک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار