بازگشت قاتل به صحنه جرم باعث دستگیری‌اش شد
کد خبر: ۹۴۸۸۶
تاریخ انتشار: 2017 December 18    -    ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
 عامل جنایت غرب تهران پس از برگشت به صحنه جنایت شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد عبدالمجید حسنوند سرپرست کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان گفت:ساعت ۸ صبح روز گذشته براساس اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل درشهرک گلستان بلوار کوهک، بلافاصله مامور ۱۱۰ کلانتری به محل اعزام شد. با حضور مامور پلیس در محل مشخص شد مرد 65 ساله که نگهبان یک ساختمان است از ناحیه سینه، پهلو و گردن مورد اصابت تعداد زیادی ضربات چاقو قرار گرفته است که باعث خونریزی شدید و مرگ او شده است.

با اعلام موضوع به بازپرس کشیک قتل،تحقیقات مقدماتی در محل شروع شد. در بازبینی دوربین‌های موجود در محل فرد ضارب شناسایی شد. با شناسایی قاتل مرد نگهبان تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد.

سرانجام ساعت ۱۰ صبح روز حادثه در حالی که تحقیقات در محل ادامه داشته ماموران متوجه شدند قاتل به محل جنایت بازگشته و از اهالی در حال سوال در مورد وضعیت مقتول است. ماموران بلافاصله قاتل را دستگیر و تحقیقات از او را آغاز کردند.

عامل جنایت در بازجویی ها با اعتراف به قتل مرد نگهبان، گفت: من هم در این مجتمع کار می کردم اما با مرد نگهبان اختلافات زیادی داشتم. صبح قبل از همه به محل کار امده و با مقتول درگیر شدم. قصدم کشتن او بود به همین دلیل با چاقو چند ضربه ای به او زده و از محل فرار کردم.

قاتل جوان ادامه داد: برای مطمئن شدن از قتل او به محل جنایت بازگشتم که شناسایی و دستگیر شدم.در حال حاضر تحقیقات از متهم توسط کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.
میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار