ادعای عجیب دوست قدیمی پوتین درباره رئیس جمهور! +عکس
کد خبر: ۹۴۷۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 17    -    ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
 پایگاه اینترنتی دیلی میل نوشت؛ پیش از این مطالب زیادی درباره فعالیت های ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه منتشر شده است. گفته می شود او به چند زبان مسلط است و پیش از این، به عنوان یکی از افسران مطرح کا گ ب – اداره اطلاعات و امنیت اتحاد شوروی سابق—فعالیت داشته است.

با این حال، یکی از دوستان قدیمی ولادیمیر پوتین به تازگی ادعای عجیبی مطرح کرده است.

«واسیلی شستاکوف»، دوست قدیمی و حریف پوتین در تمرین جودو، مدعی است رئیس جمهور روسیه در دهه 1970 به عنوان بدلکار در فیلم هایی با موضوع جنگ جهانی دوم بازی کرده و مهارت های خود را در قالب یک ورزشکار و جودکار حرفه ای در 3 فیلم ارائه کرده است.


 

شستاکوف در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «دوشِت» اعلام کرد هر دوی آنها در نقش بدل بازیگران اصلی در فیلم هایی با موضوع جنگ جهانی دوم بازی کردند و مهارت های رزمی خود را در قالب نزاع میان سربازان آلمان نازی و شوروی سابق نشان دادند. او ادامه داد درحالی که در هر دو نقش سرباز آلمانی و روسی بازی کرده ولی پوتین هرگز در نقش بدل سرباز آلمانی یا یک فاشیست ظاهر نشد.

دوست قدیمی پوتین اظهار داشت بیشترین همکاری رئیس جمهور فعلی روسیه با استودیوی فیلمساز «لنفیلم» بود که در دهه 1970 در شهر سن پترزبورگ فعالیت داشت. از مهمترین فیلم های این استودیو «گردان ایژورا»( Izhora Battalion) محصول 1972 و «محاصره» (The Blockade) محصول 1974 بودند که پوتین به عنوان بدل در هر دوی آنها حضور داشت.

شستاکوف درباره دستمزد بازی در این فیلم ها گفت: در آن زمان برای بازی در نقش بدل پول خوبی دریافت کردیم. درآمد من از شغل مهندسی 110 روبل در ماه بود ولی برای بدلکاری روزانه 75 روبل می گرفتیم که پول زیادی بود.


پیش از این، «نیکلای واش شیلین» از ورزشکاران و بدلکاران روس اظهاراتی درباره بدلکاری پوتین در فیلم های روسی مطرح کرده بود. با این حال، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین هرگونه ادعایی مبنی بر بازیگری رئیس جمهور روسیه را رد کرده است. استودیو لنفیلم نیز هیچ پرونده ای درباره بدلکاری پوتین در فیلم های این استودیو ارائه نکرده است.
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
1
1
بت سازیهای نزدیک انتخابات!!
مهدی دوصفرهفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
1
1
این عجیبه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار