ترامپ بزرگترین دروغ گوی سال ۲۰۱۷ شد
کد خبر: ۹۴۷۱۶
تاریخ انتشار: 2017 December 16    -    ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
 پايگاه اينترنتي نشريه واشنگتن پست نوشت: اکنون زمان آن رسيده تا بزرگترين دروغگوي سال را مشخص کنيم. معمولا اين کار سختي نيست اما در دوران ترامپ هيچ کاري آسان نيست. در تاريخ سياسي اخير آمريکا رئيس جمهوري که تا اين اندازه اغراق کند وجود نداشته است. او نه فقط دائما ادعاهاي دروغين مطرح مي کند بلکه آنها را حتي زماني که ثابت مي شود اشتباه است، تکرار هم مي کند.

ترامپ هميشه بدون توجه به اينکه مدرک چنداني براي ادعايش ندارد اصرار دارد که حق با اوست. در واقع او وقتي مي بيند به چالش کشيده شده است بر اين اظهارات تأکيد مي کند. در عين حال تغييرات ناگهاني و مکرر رئيس جمهور در سياست با بي ثباتي در اظهارات گذشته اش همراه است. او درباره نرخ بيکاري که در دوران مبارزات انتخاباتي اش ادعا مي کرد غيرواقعي است و عدد واقعي آن 42 درصد بوده، اکنون گفته مي شود پايين ترين ميزان در 17 سال گذشته است.

بر اساس آخرين به‌روز رساني در مدت 298 روز رياست جمهوري، تعداد اظهارات اشتباه يا دروغ رئيس جمهور 1628 مورد بوده است. افرادي که رئيس جمهور را احاطه کرده اند دائما يا واقعيت ها را به گونه اي ديگر نشان مي دهند يا آنها را ناديده مي گيرند. البته دموکراتها هم اظهارات اشتباهي داشته اند اما اکنون قدرت دست آنها نيست.

صداو سیما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار