شیک ترین لباس های مهماندارهای هواپیما + تصاویر
کد خبر: ۹۴۷
تاریخ انتشار: 2015 May 24    -    ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
در دنیایی که خطوط هوایی در فکر کاهش هزینه ها هستند ؛ معرفی کارکنانشان برای رقابت با خطوط هوایی دیگر تبدیل به یک تاکتیک شده است که البته بد هم به نظر نمی رسد. برای این کار آنها بهترین طراحان را برای طراحی یونیفرمی که هم شیک باشد هم فشن به کار می گیرند.

در اینجا Yahoo Travel شیک ترین لباس های مهماندارهای هواپیما را معرفی کرده :

Virgin Atlantic

سال گذشته، طراح معروف، ویوین وست وود، با این شرکت هواپیمایی برای طراحی مجدد یونیفرم های مهماندارانش همکاری کرد.در این لباس که در رنگ زیبا و جذاب قرمز طراحی شده است دقیقا رنگهای اصلی این شرکت هواپیمایی که قرمز و سفید هستند به کار رفته است. جنس این لباس ها پلی استر است که از بطری های پلاستیکی بازیافت شده ساخته شده که آن را علاوه بر مدرن بودن سازگار با محیط زیست نیز ساخته است.


شیک ترین لباس های مهماندارهای هواپیما + تصاویر
 

Air Canada Rouge

این یونیفرم ها باعث می شود احساس کنید در بروکلین قدم گذاشتید. این شرکت هواپیمایی تقریبا ارزان که برای پروازهای داخلی کانادا می باشد ممکن است در بعضی موارد دست به کاهش هزینه ها زده باشد اما در ارتباط با طراحی لباس های میهماندارها هرگز چنین ریسکی نکرده. خط هوایی Air Canada Rouge خود را یک "هواپیمایی راحت " می خواند و لباس میهمانداران آن نیز همین احساس را انعکاس می دهد.طرحی شبیه به کاتالوگ های J-Crew و اپیزودهای سریال معروف Mad-Men .


شیک ترین لباس های مهماندارهای هواپیما + تصاویر
Emirates

خط هوایی امارات بخاطر لوکس و زیبا بودن شناخته شده است ، و یونیفرم های آن نیز این مساله را به وضوح نشان می دهد. این یونیفرم ها شامل کت و دامن های بژ برای بانوان و کت شلوار های قهوه ای تیره برای میهماندارهای آقای این هواپیمایی می شود. کلاه های قرمز و شال سفید معروف که میهمانداران خانم این هواپیمایی سر می کنند نیز به شیک بودن این یونیفرم ها می افزاید.


شیک ترین لباس های مهماندارهای هواپیما + تصاویر

Bangkok Airways

یونیفرم های خطوط هوایی بانکوک طرحی مدرن و فشن دارند که در رنگبندی زیبا از رنگهای آبی طراحی شده است که گفته شده نمایانگر رنگهای آبی آسمان است.این یونیفرم ها برای میهمانداران خانم شامل بلوز های یقه گرد و آستین سه ربع در رنگبندی آبی و سفید همراه با دامن های آبی رنگ می شود و برای آقایان پیراهن های راه راه سفید و آبی تیره همراه با شلوارهای راسته می باشد. این لباس ها در عین مدرن بودن بسیار راحت و حرفه ای طراحی شده اند و زیبایی تسلی بخشی به بیننده القا می کنند.


شیک ترین لباس های مهماندارهای هواپیما + تصاویر

Korean Air

این یونیفرم ها توسط طراحی ایتالیایی در سال 2007 طراحی شده است ، یونیفرم های این خط هوایی تا به امروز جوایز زیادی را به خاطر ساده بودن و در عین حال زیبایی و ظرافتش دریافت کرده است. کت هایی به رنگ فیروزه ای کمرنگ همراه با بلوزهای سفید ابریشمی و دستمال گردن و دامن های زیبای شیری رنگ جلوه ای شیک و آرامشبخش به این یونیفرم ها می دهد.

شیک ترین لباس های مهماندارهای هواپیما + تصاویر

Qantas

یونیفرم های این شرکت هواپیمایی که جدیدا طراحی شده اند ادغامی از رنگبندی متنوع و طرحی تقریبا اداری می باشد که از رنگهای قرمز و صورتی در آنها استفاده شده . پیراهن های راسته همراه با دستمال گردن برای خانم ها و کت و شلواری شیک و جذاب برای آقایان علاوه بر رسمی بودن جلوه ای فشن هم دارند. طراح این یونیفرم ها مارتین گرنت استرالیایی است که کلکسیونی از 35 طرح مختلف طراحی کرده تا این خط هوایی تا سالها لباس های شیک و جذاب برای پوشیدن داشته باشد.

شیک ترین لباس های مهماندارهای هواپیما + تصاویر
AeroFlot

در حالیکه بیشتر خطوط هوایی در پی مدرن تر کردن یونیفرم های خودشان هستند ، این خط هوایی روسیه کاملا برعکس عمل کرده و با سفری به گذشته سبک این لباس ها را به گذشته بازگردانده. رنگهای زیبا و جذاب که با دستکش های سفید ، دستمال گردن و کلاه های نوک تیز به این لباس ها جلوه ای محلی می دهد. پرواز با این خط هوایی باعث می شود احساس کنید در یک برنامه تلویزیونی در یک دوره دیگر قرار دارید.

شیک ترین لباس های مهماندارهای هواپیما + تصاویر

Air France

یونیفرم های خط هوایی فرانسه در عین ساده بودن بسیار شیک و مطابق با مد روز طراحی شده اند. این اصلا عجیب نیست که این خط هوایی یکی از شیک ترین لباس ها در این صنعت را به خود اختصاص بدهد.در طراحی این یونیفرم های شیک از رنگ های اصلی پرچم این کشور یعنی قرمز سفید و آبی استفاده شده.این یونیفرم ها بسیار کلاسیک و در عین حال خاص و جذاب هستند و به نظر می رسد برای شام خوردن در یک رستوران لوکس فرانسوی مناسب باشد.

شیک ترین لباس های مهماندارهای هواپیما + تصاویر
منبع:  لست سکند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار