اختلاف قیمت ۱ میلیارد تومانی آپارتمان ۷۵ متری در تهران
کد خبر: ۹۴۶۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 16    -    ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
بررسی قیمت آپارتمان در مناطق ۲۲ گانه پایتخت نشان می‌دهد، فاصله ارزان‌ترین تا گرانترین آپارتمان حدود یک میلیارد تومان است. یک واحد ۷۵ متری در قلعه مرغی و دروس به ترتیب ۱۵۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در حال حاضر با وجود تردید‌ها درباره آینده این بخش، تقاضا‌های مصرفی آرام آرام در حال ورود به بازار هستند. آمار معاملات به طور آهسته، اما پیوسته در جریان است، موضوعی که کارشناسان مسکن از آن به‌عنوان سیگنال‌های بازگشت رونق به بازار مسکن یاد می‌کنند. با این مقدمه کوتاه سری به نرخ‌های روز مسکن در پایتخت و در گروه ساختمان‌های نوساز تا دو سال ساخت می‌زنیم.

در منطقه ۱۹ یک واحد آپارتمان ۲ سال ساخت ۸۳ متری حدود ۲۴۰ میلیون تومان (هر مترمربع ۲.۹ میلیون تومان) قیمت‌گذاری شده است. در منطقه ۱۳ قیمت یک واحد مسکونی یک ساله ۷۶ متری با پارکینگ و بدون انباری ۴۳۰ میلیون است. 

آپارتمان ۹۰ متری نوساز در زرگنده با پارکینگ و انباری ۶۷۵ میلیون تومان، واحد مسکونی ۸۵ متری ۲ سال ساخت واقع در آلستوم ۵۲۷ میلیون، واحد ۸۰ متری یک سال ساخت در بریانک ۳۵۰ میلیون و آپارتمان ۷۵ متری نوساز در ارامنه جنوبی ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت یک واحد ۹۴ متری ۲ سال ساخت در نارمک شرقی ۵۵۰ میلیون، واحد ۷۲ متری ۲ ساله واقع در استاد معین ۲۷۵ میلیون، واحد ۴۸ متری ۲ ساله واقع در حکیمیه ۱۸۰ میلیون است. قیمت یک واحد مسکونی ۱۵۰ متری ۲ سال ساخت با پارکینگ و انباری در گیشا ۶۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

یک دستگاه آپارتمان ۹۰ متری ۲ سال ساخت در امام زاده معصوم (منطقه ۱۷) ۱۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در قیطریه قیمت یک آپارتمان ۷۵ متری نوساز ۹۷۵ میلیون تومان و واحدی با همین متراژ در منطقه ۱۸ (بهداشت) ۱۳۹ میلیون تومان است. در دروس یک واحد ۷۵ متری یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و قیمت واحد مسکونی ۷۵ متری نوساز در قلعه مرغی ۱۵۰ میلیون تومان است.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
0
فکر کنم قیمت آپارتمان گیشا را اشتباه زدید. باید بجای دو سال ساخت 20 سال ساخت باشه یا متراژش کمتره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار