بهترین چراغانی‌های کریسمس را کجا ببینیم؟+عکس
کد خبر: ۹۴۴۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 15    -    ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
تصاویری که در این مطلب مشاهده می‌کنید همان تزئینات و دکوراسیون معمولی کریسمس نیستند که همه جا می‌بینید، فکر کنید یک درخت کریسمس ۲۴ متری یک پیست اسکت یخی را روشن کند و LED‌ها آنقدر خیره کننده باشند که یک رکورد جهانی واقعی را ثبت کنند. در اینجا ۱۵ مکان منتخب در سراسر جهان را مشاهده می‌کنید که می‌توانید بهترین چراغانی‌های کریسمس را در آن ببینید.

چراغانی زمستانی، توکیو، ژاپن

در این چراغانی زمستانی، خیابان‌های گوشه و کنار این شهر سعی می‌کنند با نمایش های نورانی هیجان انگیز خود با هم رقابت کنند. مردم و مسافران هم قطعا از این رقابت شاد و مهیج استفاده می‌کنند و آنقدر آن‌ها را دوست دارند که چراغ‌ها تا فوریه در شهر روشن می‌مانند.

بهترین چراغانی‌های کریسمس را کجا ببینیم؟
 

 
چراغ هنرمند (Luci d'Artista)، سالرنو، ایتالیا

خیابان‌ها و میادین سالرنو هر سال برای فستیوال نور و فعالیت‌های کریسمس چراغانی می‌شوند. امسال ماکت LED آسمان شب، یک باغ وحش درخشان و چراغ‌هایی به شکل درخت لیمو به این فستیوال اضافه شدند؛ علاوه بر اینکه با یک چرخ و فلک ۱۸ متری می‌شد این منظره را از بالا تماشا کرد.
 
بهترین چراغانی‌های کریسمس را کجا ببینیم؟
 

 
پارک کریسمس گلیب، کانبرا، استرالیا

نمایش‌های کریسمس کانبرا مشهور است و در سال ۲۰۱۴ توانست رکورد بیشترین چراغ (۵۱۸۸۳۸ چراغ) روی درخت کریسمس مصنوعی را به دست آورد. فستیوال کریسمس امسال ۸ دسامبر در پارک گلیب افتتاح شد و تا شب کریسمس ادامه یافت. این رویداد شامل ۶۵ درخت کریسمس بود که زیر سایبانی از چراغ قرار داشتند.

بهترین چراغانی‌های کریسمس را کجا ببینیم؟
  

 
رژه قایق‌های کریسمس، نیوپورت بیچ، کالیفرنیا
 
نمایش قایق‌های کریسمس در ساحل نیوپورت یکی از قدیمی‌ترین فستیوال‌های کریسمس در سراسر این کشور است که صد و نهمین سالگرد خود را از ۱۳ تا ۱۷ دسامبر جشن می‌گیرد. این رژه در بندر نیوپورت بیچ برگزار می‌شود و قایق‌ها و کایاک‌ها تزئینات ۵۰۰۰۰ دلاری خود را به میلیون‌ها بازدیدکننده نمایش می‌دهند.
 
بهترین چراغانی‌های کریسمس را کجا ببینیم؟ 



روستای نوئل، نیس، فرانسه

روستای نوئل در نیس با نمایش های نور، سرگرمی، غذا و خرید می‌تواند برنامه تعطیلات کریسمس شما را پر کند و خبر خوب اینکه همه چیز تا روز سال نو باز است.
 
بهترین چراغانی‌های کریسمس را کجا ببینیم؟ 
 


باغ‌های تیوولی (Tivoli)، کپنهاگ، دانمارک

باغ‌های تیوولی کپنهاگ از سال ۱۸۴۳ که افتتاح شده اند، هم برای مردم محلی و هم برای گردشگران محل جشن کریسمس بوده اند و نمایش‌های نور و چراغانی که دریاچه تیوولی را روشن می‌کنند بخشی از این جشن هستند. علاوه بر این، آتش بازی‌ و چراغانی‌های دیگر نیز در هفته بین کریسمس و سال نو اجرا می‌شود.
 
 بهترین چراغانی‌های کریسمس را کجا ببینیم؟
 


دایکر هایتس، بروکلین، نیویورک

دایکر هایتس در نیویورک هر سال برای کریسمس تزئین می‌شود. چراغ‌ها بعد از شکرگزاری روشن می‌شوند و تا سال نو روشن می‌مانند بنابراین زمان زیادی برای دیدن لایه‌های چراغانی، بابانوئل‌های پلاستیکی و گوزن‌های تزئین شده دارید.
 
 بهترین چراغانی‌های کریسمس را کجا ببینیم؟
 


سامرست هاوس، لندن

سامرست هاوس در ماه‌های زمستانی به یک سرزمین عجایب واقعی تبدیل می‌شود. نه تنها پیست اسکی روی یخ آن باز می‌ماند و تا ژانویه مورد استفاده می‌گیرد بلکه درخت کریسمس عظیم آن هم هر سال با چراغ تزئین می‌شود.
 
بهترین چراغانی‌های کریسمس را کجا ببینیم؟
 

 
بنای یادبود آزادی، تفلیس، گرجستان

هر سال زمستان، یادبود آزادی در میدان آزادی تفلیس می‌درخشد و برجی که تصویر سنت جورج در حال کشتن یک اژد‌ها را به تصویر می‌کشد با چراغانی تزئین می شود تا یک درخت کریسمس موقتی ایجاد کند. این مجموعه تا سال نو باقی می‌ماند و مرکز جشن‌ کریسمس در این شهر است.
 
بهترین چراغانی‌های کریسمس را کجا ببینیم؟ 
 


کوبه لومیناریه، کوبه، ژاپن

هر سال شهر کوبه یک نمایش چراغانی خیره کننده به یاد زلزله بزرگ هانشین در سال ۱۹۹۵ برپا می‌کند. طرح این اثر هر سال تغییر می‌کند و تم امسال «نگاهی به آینده» بود.
 
بهترین چراغانی‌های کریسمس را کجا ببینیم؟ 
 


بازار کریسمس، ینا، آلمان

بازار کریسمس ینا، یک بازار خیابانی است که در میدان اصلی و زیبای شهر برگزار می‌شود و در آن انواع محصولات غذایی و نوشیدنی همراه با آواز و رقص محلی فروخته می‌شود. هر روز ۵ بعد از ظهر، صدای ترومپت کریسمس از برج تالار شهر به گوش می‌رسد و به محض غروب آفتاب چراغ‌های بازار روشن می‌شوند و نوری ایجاد می‌کند که از فاصله چند کیلومتری قابل مشاهده است.
 
بهترین چراغانی‌های کریسمس را کجا ببینیم؟ 
 


مرکز راکفلر، نیویورک

یکی از جاهایی که علاقمندان کریسمس حتما باید ببینند، درخت ۲۴ متری در مرکز راکفلر است که با ۵ کیلومتر سیم و ۴۵۰۰۰ لامپ چراغانی می‌شود. اولین درخت این میدان در سال ۱۹۳۳ روشن شد و اکنون بیش از نیم میلیون نفر هر روز در کنار این درخت راه می‌روند، زیر آن می‌ایستند و روی پیست یخی مشهور آن اسکیت بازی می‌کنند.
 
بهترین چراغانی‌های کریسمس را کجا ببینیم؟ 
 


میدان کاتدرال، ویلنیوس، لیتوانی

این درخت افسانه ای که هر سال کریسمس روشن می‌شود در واقع یک اسکلت فلزی است که با شاخه‌های بریده پوشیده شده است. درخت امسال بیش از ۲۶ متر ارتفاع داشت و با ۷۰۰۰۰ لامپ حبابی تزئین شده بود و آنقدر تماشایی بود که از پنجره‌های هواپیمایی که در فرودگاه ویلنیوس فرود می‌آمد می‌شد آن را تماشا کرد. بازدیدکنندگان می‌توانند از بازار اطراف آن، قطار کریسمس و نمایش سه بعدی روی کاتدرال ویلنیوس هم لذت ببرند.
 
بهترین چراغانی‌های کریسمس را کجا ببینیم؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
0
کاش مسئولین ما هم شب عید همچین کاری از خودشون نشون بدهند....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار