هنرمندانی که قبل از شهرت معلم بودند +تصاویر
کد خبر: ۹۴۰۶۲
تاریخ انتشار: 2017 December 10    -    ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
 بیشتر هنرمندانی که به شهرت رسیده اند از دوران کودکی زمینه هنری خودشان را مشخص کرده اند. اما در مورد سوپراستارها موضوع کمی فرق می کند. برخی از آن ها قبل از این که استعداد ذاتی خودشان را کشف کنند در زمینه های دیگری مشغول به کار بوده اند. یکی از شغل های شریفی که به نظر می رسد انتخاب شغلی هنرمندان با اشتیاق قبل از مشهور شدن بوده است شغل معلمی است.

در این جا با هنرمندانی که زمانی معلم بوده اند آشنا شوید.

استینگ

 بازیگرانی که قبل از شهرت معلم بودند

استینگ یکی از مطرح ترین موزیسین های دنیا با نام اصلی گوردون سونر در دوره نوجوانی به کارهایی چون کمک راننده اتوبوس، کارگر ساختمان و مامور مالیاتی مشغول بود. استینگ بعد از دو سال شغل معلمی به لندن رفت تا گروه سه نفره پاپ راک پلیس را تشکیل دهد. گروهی که او را به شهرت جهانی رساند.

شریل کرو

بازیگرانی که قبل از شهرت معلم بودند

شریل کرو خواننده زن محبوب اخیرا آلبوم جدیدش را بیرون داده است در حالی که طرفدارانش از زنده بودن او اطلاعی نداشتند. شریل قبل از خوانندگی در یک مدرسه ابتدایی در ایالت میزوری موسیقی تدریس می کرد.

جی. کی. رولینگ

بازیگرانی که قبل از شهرت معلم بودند

جی کی رولینگ در زندگی گذشته خود زمانی که به تنهایی همراه با دختر کوچکش به ادینبرگ اسکاتلند می رود سختی های زیادی کشیده است. او زمانی که به پرتغال می رود در شهر پورتو به تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در مدرسه می پردازد.

بیلی کریستال

بازیگرانی که قبل از شهرت معلم بودند

بیلی کریستال مدت زیادی است که به عنوان یک کمدین محبوب و مشهور شناخته شده است بنابراین به سختی می توان او را در شغل دیگری تصور کرد. او از سن ۲۰ سالگی کار کردن در زمینه کمدی را شروع کرد و در کنار آن به عنوان معلم جایگزین در لانگ ایسلند نیز مشغول بود.

جان هم

بازیگرانی که قبل از شهرت معلم بودند

جان هم قبل از این که در مجموعه تلویزیونی Mad Men ایفای نقش کند تصمیم داشت بازیگری را کنار بگذارد زیرا دائما در این کار شکست می خورد و مخارج زندگی اش را از طریق پیشخدمتی در رستوران به دست می آورد. جان به مدت دو سال در مدرسه ای در ایالت میزوری تدریس می کرد.

هیو جکمن

بازیگرانی که قبل از شهرت معلم بودند

هیو جکمن یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است که می تواند به نوبه خود جایگزین راسل کرو مشهورترین بازیگر استرالیایی شود اما موفقیت جکمن یک شبه به دست نیامده است. او بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان به مدت یک سال به آموزش های جسمانی در مدرسه می پردازد و پس از آن به بازیگری روی می آورد.

لیام نیسون

بازیگرانی که قبل از شهرت معلم بودند

نیسون یکی از موفق ترین چهره های مشهور سینمای هالیوود است که قبل از این که وارد صنعت سینما و بازیگری شود به شغل معلمی مشغول بود اما پس از مشاجره شدیدی که با یک پسربچه ۱۵ ساله داشت و او را تهدید کرد از مدرسه اخراج شد.
باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: هنرمندان ، معلمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار