نحوه ثبت‌نام متقاضیان دانشگاه آزاد در آزمون ارشد 97
کد خبر: ۹۳۹۷۸
تاریخ انتشار: 2017 December 09    -    ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
حسین توکلی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد 97 از روز پنجشنبه 16 آذر 96 آغاز شده است، اظهار کرد:‌ ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 97 برای تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در روز چهارشنبه 22 آذر به پایان می‌رسد.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌های روزانه در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 حتی در صورت عدم ثبت‌نام یا انصراف قطعی از رشته قبولی، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 به منظور انتخاب رشته‌های تحصیلی دوره روزانه نخواهند بود.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ دانشجویان سال آخر و دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ 31 شهریور 86 به بعد فارغ‌التحصیل شده‌اند اگر معدل آنها کمتر از 12 باشد حق ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را ندارند.

توکلی بیان کرد: 25 درصد ظرفیت هر کدرشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان و همسر و فرزندان آنها، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنها اختصاص دارد. 5 درصد ظرفیت هر کدرشته محل نیز به جانبازان زیر 5 درصد و همسر و فرزندان آنها، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد.

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان یادآور شد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت 97 برگزار خواهد شد.

تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار