چه کنیم که دستانمان نلرزند
کد خبر: ۹۳۷۱۴
تاریخ انتشار: 2017 December 06    -    ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
این لرزش تنها زمانی به مشکل تبدیل می شود که نوشتن، به دست گرفتن استکان چای یا استفاده از قاشق و چنگال برایتان سخت می‌شود. در این مطلب دمنوش‌هایی را معرفی می‌کنیم که کمک شایانی به رفع لرزش دست می‌کنند.
چه کنیم که دستانمان نلرزند  به گزارش «تابناک باتو»؛ دست‌های ما به طور طبیعی در اوقات بیداری، دچار یک لرزش بسیار خفیف و نامحسوس هستند که انقباض و استراحت علت این لرزشِ بسیار خفیف است. این لرزش تنها زمانی به مشکل تبدیل می شود که نوشتن، به دست گرفتن استکان چای یا استفاده از قاشق و چنگال برایتان سخت می‌شود. در این مطلب دمنوش‌هایی را معرفی می‌کنیم که کمک شایانی به رفع لرزش دست می‌کنند.

درمان لرزش دست با گیاهان دارویی

چای بابونه

بابونه، گیاهی دارویی است که باعث تسکین اعصاب و آرامش می‌شود؛ این گیاه سیستم عصبی را آرام می‌سازد و استرس و اضطراب را از بین می‌برد.

بابونه ضد اسپاسم است که سبب شل شدن اسپاسم‌های عضلانی نیز می‌شود. برای تهیه چای بابونه، یک قاشق غذا خوریگل بابونه را در یک فنجان بریزید سپس آب داغ را به آن اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت پنج تا ۱۰ دقیقه دَم بکشد. چای را صاف و روزانه ۲ تا سه فنجان از آن را میل کنید.

افرادی که دارو‌های دیابت مصرف می‌کنند باید در استفاده از بابونه اعتدال را رعایت و با مشورت با پزشک آن را مصرف کنند.
 
چه کنیم که دستانمان نلرزند 

خواص بابونه در رفع لرزش دست‌ها

چای اسطوخودوس

اسطوخودوس یک درمان طبیعی موثر برای لرزش دست‌ها است. این گیاه دارویی برای سیستم عصبی نیز بسیار مفید است.

اسطوخودوس همچنین سبب کاهش اضطراب و استرس افراد نیز می‌شود. رایحه آرامش‌بخش اسطوخودوس میزان اسید گاما آمینوبوتیریک مغز را افزایش می‌دهد که یک انتقال دهنده عصبی موثر در مبارزه با استرس است.

برای تهیه چای اسطوخودوس، سه قاشق غذاخوری از گل‌های تازه این گیاه یا یک قاشق و نیم از اسطوخودوس خشک شده را به ۲ فنجان آب داغ اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت پنج دقیقه دَم بکشد.
 چه کنیم که دستانمان نلرزند

چای سنبل الطیب

سنبل الطیب سالیان متمادی است که برای آرامش عضلات و کاهش تنش مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین این گیاه استرس را کاهش می‌دهد و خواب را بهبود می‌بخشد.

برای تهیه چای سنبل الطیب، یک قاشق چای‌خوری ریشه سنبل الطیب خشک شده را در یک فنجان آب داغ بریزید و اجازه دهید که به مدت ۱۰ دقیقه دَم بکشد سپس چای را صاف و میل کنید.
 چه کنیم که دستانمان نلرزند
نیک صالحی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار