مدل‌های متنوعی از درب‌های داخلی ساختمان
کد خبر: ۹۳۷۱۰
تاریخ انتشار: 2017 December 06    -    ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
شاید دلیل این بی توجهی به درهای خانه این باشد که بسیاری از ما خانه‌هایی را می‌خریم یا اجاره می‌کنیم که درهای آنها از قبل نصب شده‌اند و ما هم به سادگی آنها را می‌پذیریم اما اگر امکانش را داشته باشیم باید درب‌های داخلی را هماهنگ با استایل و تِم دکوراسیون خانه و اتاق خود انتخاب کنید تا پیوستگی جریان هارمونی دکوراسیون خانه همچنان حفظ شود.
مدل‌های متنوعی از درب‌های داخلی ساختمان  اختصاصی تابناک باتو؛ انتخاب مدلی مناسب  برای درب‌های داخلی منزل، یکی از عوامل تاثیرگذار در چیدمان داخلی است. داشتن درب زیبا، یکی از اساسی‌ترین عناصری است که می‌تواند تغییر زیادی در استایل خانه شما ایجاد کند. البته درست است که به بسیاری از درهای داخل خانه توجه زیادی نمی‌شود اما آنها تاثیر دراماتیکی در جلوه اتاق شما خواهند گذاشت.
 
شاید دلیل این بی توجهی به درهای خانه این باشد که بسیاری از ما خانه‌هایی را می‌خریم یا اجاره می‌کنیم که درهای آنها از قبل نصب شده‌اند و ما هم به سادگی آنها را می‌پذیریم اما اگر امکانش را داشته باشیم باید درب‌های داخلی را  هماهنگ با استایل و تِم دکوراسیون خانه و اتاق خود انتخاب کنید تا پیوستگی جریان هارمونی دکوراسیون خانه همچنان حفظ شود.
 
البته می توانید به مقدار کم الگوها و رنگ های متفاوت را با هم ترکیب کنید تا فضایی سرگرم کننده و شاد در جلوه دکوراسیون بوجود آورده باشید. در ادامه تصاویری از مدل‌های متنوع درب را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

منابع: hiamag ـ otag
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار