چطور نیم بوت خوب انتخاب کنیم
کد خبر: ۹۳۶۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 05    -    ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
ما در این مقاله کمکتون میکنیم بهترین نیم بوت رو برای امسال انتخاب کنید! اگر بیشتر از کوه و پیاده روی به مهمانی میروید باید نیم بوتی بخرید که در وهله اول ظاهری زیبا داشته باشد. نیم بوت های پاشنه دار ساده ای که هم برای مهمانی های پاییزی با دامن کوتاه و پیراهن قابل پوشیدن است

چطور نیم بوت خوب انتخاب کنیمهوا داره آروم آروم رو به سردی میره وباید فکر یه استایل خوب برا روزای سرد سال باشیم!یکی ازاصلی ترین اجزای یه استایل خوب نیم بوت ها هستند که وجودشون برای همه الزامیه، ولی بستگی به نوع پوشش و مکانی که میرید باید نوع خاصی از این نیم بوت هارو انتخاب کنید. ما در این مقاله کمکتون میکنیم بهترین نیم بوت رو برای امسال انتخاب کنید! اگر بیشتر از کوه و پیاده روی به مهمانی میروید باید نیم بوتی بخرید که در وهله اول ظاهری زیبا داشته باشد. نیم بوت های پاشنه دار ساده ای که هم برای مهمانی های پاییزی با دامن کوتاه و پیراهن قابل پوشیدن است و هم اگر پاشنه ای راحت  دارند برای قرارهای دوستانه یا خرید مناسب هستند؛ بهترین انتخاب برای شماست.

چطور نیم بوت خوب انتخاب کنیم

ولی اگر اهل پیاده روی هستید و آخر هفته ها رو بیشتر در طبیعت سپری میکنید. باید بوت های سنگین و مقاوم در برابر آب رو انتخاب کنید و فاکتور زیبایی رو کنار بگذارید البته پوشیدن این نیم بوت ها با شلوار کتون استایلی منحصر به فرد است و اخیرا بیشتر مورد استقبال قرار گرفته.

چطور نیم بوت خوب انتخاب کنیم

اگر دوست دارید همگام با دنیای مد پیش برید وتابع اون انتخاب کنید باید نیم بوت های چرمی با سر گرد که در اطراف ساق دو تکه کش دارند بپوشید.

چطور نیم بوت خوب انتخاب کنیم

اگر هم به روز بودن کفشتون خیلی براتون اهمیت نداره و شیفته ی ظاهر نیم بوت های جیر با کفی ابری شده اید، چه ایرادی داره؟ امسال هم همان سبک را انتخاب کنید و نیم بوت گرم و راحت بگیرید. شبیه اسکیمو ها بشید!!

چطور نیم بوت خوب انتخاب کنیم

شاید همیشه سرباز هایی را دیده باشید که از داشتن بوت های بد ترکیب و سنگینشون گله کنن ولی حتی این بوت ها هم وارد دنیای مد شدن و کلی طرفدار دارن!! و البته برند های مشهوری طرح بوت هارو تقلید کردند و قیمت های بالایی براشون گذاشتن.

برچسب ها: نیم بوت ، بوت ، کفش فصل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
خوب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار