زن سرمایه دار نیویورکی طعمه کوسه شد +عکس
کد خبر: ۹۳۵۳۲
تاریخ انتشار: 2017 December 04    -    ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
یک زن سرمایه دار آمریکایی در حمله کوسه جان خود را از دست داد.
خبرگزاری تسنیم: این حادثه در سواحل کاستاریکا رخ داد جایی که گردشگران بسیاری به دلیل وضعیت آب و هوایی مناسب در این فصل سال برای تفریح به آنجا می‌روند.

بر اساس گزارش تلگراف، این زن که در آب‌های ساحلی کاستاریکا مشغول غواصی بود در حمله یک کوسه کشته شد.

وزارت محیط زیست این کشور ضمن تائید این خبر اعلام کرد که خانم «روحنا بانداری»(Rohina Bhandari)، 49 ساله، مدیر ارشد شرکت WL Ross & Co. LL در حالی که به همراه دوستانش در ساحل مشغول غواصی بود با حمله کوسه‌ها مواجه شد و جان خود را از دست داد.

زن سرمایه دار نیویورکی طعمه کوسه شد

این حادثه در حالی رخ داد که مربی 26 ساله غواصی نیز به شدت مجروح شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر هوشیاری خود را بازیافته و شرایط او نسبتا پایدار گزارش شده است.

وی به مسئولان گفته است که کوسه زمانی به او و گروه همراهش حمله کرد که در منطقه مرزی بین آب‌های شیرین و آبهای ساحلی نزدیک «جزیره کوکو»(Cocos Island) در حدود 300 مایلی ساحل قرار داشتند.

یک روزنامه محلی کاستاریکایی در این رابطه نوشته است که مربی با دیدن کوسه‌ها سعی کرده آنها را از گروه همراهش دور کند اما ظاهرا کوسه به پاهای «روحنا» رسیده است.

کوسه‌های یکی از ساکنان بومی سواحل کاستاریکا محسوب می‌شود و هراز گاهی تعدای از ساکنان بومی و گردشگران مورد حمله کوسه‌ها قرار می‌گیرند.

اقتصاد این کشور آمریکای مرکزی به شدت به صنعت گردشگری وابسته است.

تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار