اپلیکیشن‌های هیچ کاره ای که ده‌ها هزار بار دانلود می‌شوند!
کد خبر: ۹۳۵۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 04    -    ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
این برنامه به معنای کامل هیچ‌کاری نمی‌کند. روی گوشی‌تان نصب و اجرا می‌کنید ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد. در اینترنت کلی درباره‌اش مطلب نوشتند و حتا مطالبی با این عنوان یافت می‌شود: «۶ دلیل برای نصب اپلیکیشن Nothing». یکی دیگر از کاربران این برنامه نوشته است: «این به تنهایی بزرگ‌ترین برنامه در جهان است. چون غم و اندوه و تنهایی مرا از بین می‌برد.»
 اپلیکیشن‌های هیچ کاره ای که ده‌ها هزار بار دانلود می‌شوند!
 
اپلیکیشن‌های هیچ کاره ای که ده‌ها هزار بار دانلود می‌شوند!  به گزارش «تابناک باتو»؛ هستی براساس منطق و قاعده مشخصی آفریده شده است اما شاید برخی پدیده‌ها یا مصنوعات بشری را ببینیم که هیچ منطق و قاعده‌ای ندارند و معلوم نیست چرا در این هستی وجود دارند؟

اگر خوب دقت کنیم و به دنیای درون این پدیده‌ها برویم. باز هم می‌بینیم برای خودشان منطق و قاعده‌ای دارند و البته دلیلی برای خلق شدن و بودن!

یکی از این پدیده‌ها، اپلیکیشن‌هایی هستند که هیچ کاری نمی‌کنند. واقعا هیچ کاری نمی‌کنند و با نصب‌شان روی گوشی موبایل شما؛ هیچ اتفاقی نمی‌افتد و انگار وجود ندارند!

وقتی هم روی آن‌ها کلیک می‌کنید. هیچ اتفاقی نمی‌افتد و شاید همین موضوع شما را خوشحال کند و باعث تغییر بزرگی در زندگی شما بشود(کامنت یکی از کاربران اپ nothing)

جالب‌تر اینکه این اپ‌ها هزاران بار در روز دانلود می‌شوند؛ به‌روزرسانی می‌شوند و طرفداران خاص خودشان را دارند. کلی روی آن‌ها نظر و کامنت گذاشته شده است و در اینترنت گروه‌هایی با طرفدارای از چنین اپلیکیشن‌هایی شکل گرفته است.

در ادامه یک نمونه از این اپ‌هایی که کارشان «هیچ‌کاری» است را معرفی می‌کنم: اپلیکیشنNothing

 اپلیکیشن‌های هیچ کاره ای که ده‌ها هزار بار دانلود می‌شوند!
روی گوگل‌پلی یک اپلیکیشن به نام Nothing هست که تا کنون بیش از یک میلیون بار دانلود شده و امتیاز ۴.۳ را کسب کرده است. تا کنون، چندین به‌روزرسانی برای این اپلیکیشن عرضه شده و اکنون در نسخه ۱.۶ است.

این برنامه به معنای کامل هیچ‌کاری نمی‌کند. روی گوشی‌تان نصب و اجرا می‌کنید ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد. در اینترنت کلی درباره‌اش مطلب نوشتند و حتا مطالبی با این عنوان یافت می‌شود: «۶ دلیل برای نصب اپلیکیشن Nothing»

برخی از کاربران به شوخی و در حالت رئالیسم‌وار چیزهایی درباره این اپلیکیشن نوشتند. مثلا «قدرتمندترین اپ اندروید است» یا «این اپلیکیشن برایم شادی‌آور است و تصوراتم از زندگی را تغییر داده است» و …
اپلیکیشن‌های هیچ کاره ای که ده‌ها هزار بار دانلود می‌شوند! 

یکی دیگر از کاربران این برنامه نوشته است: «این به تنهایی بزرگ‌ترین برنامه در جهان است. چون غم و اندوه و تنهایی مرا از بین می‌برد.»

چندین اپلیکیشن دیگر هم روی گوگل‌پلی با همین کارکرد عرضه شده است.

نظر شما چیست؟ تمایل دارید یکی از این اپ‌های Nothing را نصب و امتحان کنید؟ دیوانگی است یا حس خوبی به شما می‌دهد که ای کاش دنیا و کارهایش مانند همین اپ‌ها بودند؟
یک پزشک
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عماد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
1
چرا موضوعاتون مهندسی فنی شده، در حیطه ی فلسفه و علوم انسانی هم مطلب بگذارید لطفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
0
طفلک سازندش زحمت کشیده اینهمه نبوغ بخرج داده دانلود میکنم از ما به خارجیا خیلی رسیده اینم روش
Hamid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
1
ايرانيهاداخل ايران دانلودنمى كنند چون ماعملى شوداريم ونيازى به مجازيش نداريم.
كلى موسسه وسازمان فرهنگى داريم باميلياردهابودجه كه هيچكارى انجام نمى دنnothing!
اخيرابرخى ادارات هم هستند، بانكهاوختى درخواست وام مى دى nothing
تو فضاى مجازى هم درموردبرخى موضوعات براى تابناك نظرمى زارى ولى nothing يعنى هيچى
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار