پرواز صد‌ها پهپاد برای طراحی مجسمه‌های هنری+عکس
کد خبر: ۹۳۳۵۵
تاریخ انتشار: 2017 December 07    -    ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
در چند سال گذشته شاهد استفاده از پهپادهای برای فیلمبرداری از رویدادهای مهم هنری بوده ایم، اما مدتی است از این پرنده ها برای خلق صحنه های بدیع و زیبا در پهنه آسمان استفاده می شود.
 
پرواز صد‌ها پهپاد برای طراحی مجسمه‌های هنری

به گزارش دیجیتال ترندز، تعدادی از هنرمندان در کشور هلند با همکاری شرکت بی ام و یک نمایش هنری زیبا را با استفاده از پهپادها در فستیوال Art Basel در سواحل میامی امریکا به اجرا گذارده اند.

این پهپادها با پرواز و استقرار در آسمان مجسمه های هنری زیبایی را از موجودات مختلف خلق کرده اند و تغییر رنگ مکرر پهپادها به این مجسمه های هوایی جلوه ای زیباتر بخشیده است.

برای شکل دادن به مجسمه های مذکور صدها پهپاد به پرواز درآمدند. پرواز هماهنگ این تعداد پهپاد برای ایجاد یک اثر هنری در فضای باز تا به حال کمتر سابقه داشته است.

بخش عمده این نمایش به بازسازی و شبیه سازی پرواز پرنده های مختلف در هوا به اشکال مختلف اختصاص یافت تا بر اهمیت مفهوم آزادی تاکید شود. به منظور هماهنگ سازی حداکثری پرواز خودکار پهپاها نیز از یک الگوریتم ویژه هوش مصنوعی استفاده شد.

قرار است این نمایش هوایی در آینده با طراحی الگوریتم های متفاوتی ادامه یابد تا در هر نمایش صدها پهپاد با خلق صحنه های بدیع و هماهنگ دیگری به پرواز درآیند.

مهر
برچسب ها: پهبادها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار