داستان های ترسناک از مکان هایی واقعی در جهان
کد خبر: ۹۳۲۲۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 01    -    ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
این 5 داستان ترسناک برگرفته شده از کتاب مکانهای فراطبیعی اثر سازمان نشنال جغرافی است که به بیش از 240 مکان ترسناک و فراطبیعی در سراسر جهان اشاره می‌کند. بخشهایی از کتاب به داستانهایی ترسناک در مورد خون آشام‌ها و جادوگری و جادوی سیاه اختصاص داده شده است.
 داستان های ترسناک از مکان هایی واقعی در سراسر جهان
 
داستان های ترسناک از مکان هایی واقعی در سراسر جهان   به گزارش «تابناک باتو»؛ اگر به دنبال لذت بردن از یک ترس واقعی هستید. این پنج داستان ترسناک و واقعی، فرصتی برای نزدیک شدن به بعضی از داستانهایی در مورد اشباح ترسناک است.

داستان ترسناک شماره 1: دهکده کیشیلیوو صربستان داستان ترسناک خون آشامی
 
داستان های ترسناک از مکان هایی واقعی در سراسر جهان 

این روستای دورافتاده که کمتر از 800 نفر در آن ساکن هستند، یک داستان ترسناک در مورد شبحی خون آشام وار دارد. بله. برخی از افسانه‌های خون آشام‌ها واقعا درست هستند. در سال 1725، یکی از ساکنان آن به نام پتار پلوگوویتس، فوت کرد و هشت روز بعد، نه مرگ رخ داد. در مورد این نه نفر که مردند، گفته شده که آنها در رختخوابشان توسط پلوگوویتس کشته شده اند. کشیش و مقامات برای تحقیق در مورد روستای کیشیلیوو عازم آن منطقه شدند و تقریبا 40 روز پس از مرگ پلوگوویتس، قبر او را نبش قبر کردند و با موضوع بسیار عجیبی مواجه شدند که تا آن زمان کسی به چشم ندیده بود. ریش و ناخن او هنوز در حال رشد بود و نشانه‌هایی از پوست جدید وجود داشت. هنگامی که یک میخ را در بدن او فرو کردند، گزارش شد که خون تازه‌ای از دهان و گوش‌هایش به بیرون فوران می‌کرد، فریاد وحشتناکی بوجود آمد و پوست او سیاه شد. در آن لحظه قتل‌ها متوقف شد.

داستان ترسناک شماره 2: شهر ممنوعه چینداستان ترسناک ارواح شهر ممنوعه
 
داستان های ترسناک از مکان هایی واقعی در سراسر جهان 

شما ممکن است با بعضی از شهرهای ارواح در جهان آشنا باشید، اما این شهر زیبا و گسترده در پکن با نام شهر ممنوعه، که از 980 ساختمان در فضایی 180 هکتاری تشکیل شده است، یکی از نمادهای شناخته شده کشور چین است. از قرن 15 تا اوایل قرن بیستم، امپراتوران چین در آنجا زندگی می‌کردند، اما اکنون شایعه شده است که توسط ارواح پادشاهان خالی از سکنه شده است. در زمان امپراطوری یونگ، در سال 1421 وی دستور داد که نزدیک به 3000 نفر از خانمهایی که در حرمسرای پادشاه در شهر ممنوعه زندگی می‌کردند را به قتل برسانند زیرا او فکر می‌کرد که با یک زن مسموم در ارتباط است. او بعضی از معشوقه‌های مورد علاقه خود را نگه داشت، اما در روز مراسم تشییع جنازه، 16 زن فاحشه با بندهای سفید ابریشمی به دار آویخته شده بودند. در سالهای اخیر در شهر ممنوعه، یک خانم با موهای سیاه که در حال فرار از روح یک سرباز است، دیده شده است. صدای جیغ، گریه و مبارزه با شمشیر بارها شنیده شده ؛ و ارواح مردگان، حوضی از خون و قطعه‌ای از ابریشم سفید نیز رویت شده است. شهر ممنوعه میراث جهانی یونسکو است و برای عموم مردم باز است اگر چه به هنگام شب، همیشه بسته است.

داستان ترسناک شماره 3: قلعه گلامیس اسکاتلندداستان ترسناک ارواح قلعه
 
داستان های ترسناک از مکان هایی واقعی در سراسر جهان

این قلعه برای اولین بار در قرن چهاردهم ساخته شده است و در آنجا ملکه مادر، مادر ملکه الیزابت دوم در آن رشد کرد. همچنین گفته می‌شود که توسط یک دسته از ارواح از جمله بانوی خاکستری یا گلمیس که به عنوان بانو جانت داگلاس شناخته می‌شود، احاطه شده است. بانوی خاکستری به دلیل اتهام به قتل شوهرش به وسیله مسموم کردن وی و استفاده از جادو برای کشتن پادشاه جیمز پنجم، پادشاه اسکاتلند شد، در 1537در ادینبورگ سوزانده شد. گفته شده که بسیاری از اوقات روحش در راه پله‌های برج ساعت به راه می‌افتد در حالی که دودی در مسیر راه رفتن او دیده می‌شود. یک زن بدون زبان، در حال پرسه زدن در پارک اطراف قلعه دیده شده و روح یک خدمتکار قرن 18 که به شدت با آن بدرفتاری شده در اطراف اتاق خواب ملکه، سرگردان است. معروف‌ترین ارواح، ارل باردی یا ارل کرافورد است. این نجیب زاده در قرن پانزدهم از قلعه بازدید کرد، و یک شب او مست شد و تقاضا کرد که یک نفر با او بازی کارتها را انجام دهد. ارل اعلام کرد، اگر هیچ کس نخواهد بازی کند، او خودش نقش شیطان را بازی خواهد کرد، یک مرد که با پوشیدن لباس سیاه و با اسلحه از گلامیس خواست تا با او بازی کند. صبح روز بعد، ارل از بین رفته بود و افراد حاضر در قلعه، ادعای شنیدن صدای بلند، صدای برهم خوردن پنجره‌های خانه و صدای تاس (مربوط به بازی کارتها) را گزارش کردند.

داستان ترسناک شماره 4: پارک باستان شناسی کومای ایتالیاداستان ترسناک پارک باستان شناسی کومای ایتالیا
 
داستان های ترسناک از مکان هایی واقعی در سراسر جهان
 
اگر مکانهای متروک و دورافتاده شما را نمی‌ترساند، این شهر باستانی مناسب شما خواهد بود. جزیره کومای که در سواحل جنوب غربی ایتالیا قرار داشت و در قرن هشتم میلادی مستقر شد، نخستین کلونی یونان در سرزمین اصلی ایتالیا بود. این جزیره بیشتر به عنوان سکونتگاه زنی جادوگر با ادعای پیامبری شناخته شده است. در حماسه منظوم انه‌اید آمده که اینیاس پیش از ورود به دنیای مردگان، به دیدن این جادوگر رفت؛ یک گذرگاه برای جهنم در آن حوالی وجود دارد. کومای محل خونریزی‌های زیادی بوده است: در قرن 1 میلادی، چندین جنگ وحشیانه در طول جنگهای گوتیک رخ داد و در طی جنگ جهانی دوم، سربازان آلمانی از بخشی از آن به عنوان یک پناهگاه و محل انبار اسلحه استفاده می‌کردند. مردم امروزی که به دیدن این مکان می‌روند می‌توانند از تونلهای تاریک و ترسناک بگذرند و شانس خود را برای مشاوره با آن زن جادوگر برای هدایت شدن به دنیای مردگان امتحان کنند.

داستان ترسناک شماره 5: خانه متروکه مونته کریستو استرالیاداستان ترسناک خانه ای در استرالیا
 
داستان های ترسناک از مکان هایی واقعی در سراسر جهان
 
گفته می‌شود که متروکه‌ترین خانه، این خانه دور افتاده ساخته شده بر روی تپه‌ای در نیوسات ویلز است که در سال 1884 توسط کشاورزی به نام کریستوفر کراولی ساخته شده است. پس از مرگ او در سال 1920، همسرش الیزابت، یک فرد منزوی و گوشه گیر شد که فقط کتاب مقدس می‌خواند و تنها دو بار قبل از مرگش از خانه بیرون رفت. تصور می‌شود که شبح او در اتاق به راه می‌افتد و افراد بازدید کننده از خانه به هنگام مشاهده وی در حالی که صلیب نقره‌ای را در دست گرفته است، احساس سرما و یخ زدگی می کنند . او تنها یکی از گروه ارواح مردگان در آن خانه است، از جمله این ارواح : خدمتکاری زن که روزی از بالکن افتاد و مرد، یک خدمه اصطبل که توسط استاد خود سوزانده شد، یک مرد عقب مانده ذهنی که توسط سرایدار این خانه به مدت 40 سال زندانی شده بود. آیا هنوز هم باور می‌کنید که داستانهای ترسناک تخیلی هستند و واقعیت ندارند.

این 5 داستان ترسناک برگرفته شده از کتاب مکانهای فراطبیعی اثر سازمان نشنال جغرافی است که به بیش از 240 مکان ترسناک و فراطبیعی در سراسر جهان اشاره می‌کند. بخش هایی از کتاب به داستان هایی ترسناک در مورد خون آشام‌ها و جادوگری و جادوی سیاه اختصاص داده شده است.
منبع: redmag.ir
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
3
10
چقد مسخره
مریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
1
3
خون اشام برگرفته از نام دراکولا حاکم رومانی بوده او شخصی بسیار خون ریز بوده و برای ایجاد رعب در سر راه لشکر صلاح الدین بیش از ۲۰۰۰ نفر را به سیخ کشید این داستانها بر مبنای وحشت و الهام گرفته از خونریزان تاریخ است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
1
5
خرافات ب نطور ترویج گردشگری و جمع پول
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
2
6
همش دروغه. از وقتی تکنولوژی پیشرفت کرد هیچ چیزی از ماورأالطبیعه گزارش نشده. پس نتیجه می گیریم که داستان های قدیمی همه دروغه
نفس
|
Netherlands
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
1
6
خيلی مصخره بود اصلا هم ترسناک نبود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
1
3
جالب بودممنون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار