درباره‌ خاندان ترامپ؛ یک خانواده‌ی معمولی در آمریکا+عکس
کد خبر: ۹۳۰۸۳
تاریخ انتشار: 2017 December 01    -    ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
 خانواده ی اول ایالات متحده را باید یک خانواده پیچیده دانست: دونالد ترامپ، رییس جمهور برگزیده ایالات متحده سه زن، پنج فرزند، روابط تجاری بسیار مهم و چندین مورد نیز رسوایی اخلاقی. چیزهای بسیار مهم و شنیدنی اما نادیده گرفته شده ای در مورد خاندان مشهور ترامپ وجود دارد که کمتر کسی از آن ها باخبر است و در ادامه ی متن می خواهیم به آن ها بپردازیم.
 
اولین رییس جمهور با سابقه دو طلاق

قبل از این که دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور ایالات متحده برگزیده شود تنها یک رییس جمهور ایالات متحده سابقه ی طلاق از همسر خود را داشت آن هم رونالد ریگان بود که در سال 1949 از همسر بازیگرش جین وایمن جدا شده و در سال 1952 با نانسی دیویس ازدواج کرد. در واقع دونالد ترامپ تنها رییس جمهور این کشور است که دو بار جدایی از همسر را تجربه کرده است.
 
همسر اول ترامپ ایوانا ترامپ نام داشت و جدایی این دو از هم به تیتر یک رسانه های کشور تبدیل شد زیرا مشخص شد که دلیل جدایی این دو خیانت ترامپ و داشتن رابطه با مارلا مپلز بوده است که در واقع همسر دوم ترامپ شد.
 
با توجه به آشنایی و ازدواج جنجالی این دو جای تعجب نداشت که جدایی شان نیز با رسوایی و سر و صدا همراه باشد. این دو بعد از حدود 4 سال زندگی مشترک در اواسط سال 1997 از هم جدا شدند. بر اساس گزارش ها مپلز هنگام جدایی از ترامپ 2 میلیون دلار دریافت کرد که به دنبال جدایی توافقی شان به مپلز پرداخت شد. این در حالی بود که طلاق توافقی او از همسر اولش، ایوانا ترامپ، با پرداخت رقم سرسام آور 25 میلیون دلار به او انجام گرفت.
 
 خاندان ترامپ خانواده مرد اول ایالات متحده
 


امتناع بانوی اول از زندگی در واشنگتن

در نوامبر سال 2016 اعلام شد که ملانیا ترامپ؛ همسر سوم ترامپ، علی رغم راهیابی همسرش به کاخ سفید همراه به پسر 10 ساله اش، بارون، همچنان در پنتهاوس شان در نیویورک باقی خواهند ماند و در ماه ژانویه 2017 همراه با همسرش به خیابان 1600 پنسیلوانیا نقل مکان نخواهد کرد. علت این تصمیم نیز تمام نشدن سال تحصیلی برای بارون عنوان . بر اساس ادعای رسانه ها بارون و مادرش بسیار به هم وایسته بوده و این نزدیکی در طول رقابت های انتخاباتی بیشتر نیز شده است. از آنجایی که دوران رقابت های انتخاباتی برای بارون سخت بود مادرش نمی خواست که بیش از این فرزندش تنها بماند. در آن زمان هنوز سال تحصیلی برای بارون که کلاس جهارم در یک مدرسه ی خصوصی با هزینه ی 40.000 دلاری در سال بود هنوز به پایان نرسیده و با پایان سال تحصیلی این دو به دونالد ترامپ پیوستند.
 
 خاندان ترامپ خانواده مرد اول ایالات متحده
 


برج ترامپ؛ کاخ سفید دوم

از آن جایی که برای مدتی پس از اقامت دونالد ترامپ در کاخ سفید هنوز ملانیا و پسرش در برج ترامپ باقی مانده بودند، تیم حفاظتی امنیتی رییس جمهور مجبور شدند تدابیر امنیتی مشابه کاخ سفید را در این برج نیز برقرار کنند به نحوی که بر اساس گفته های رییس یک شرکت امنیتی خصوصی، این برج به کاخ سفید دوم تبدیل شده بود و این شامل برخی برنامه ریزی ها برای محدود کردن نزدیک شدن به این ساختمان از بیم بمب گذاری می شد. بدین ترتیب برخی از کوچه های اطراف این برج برای مدتی بسته شدند. البته دونالد ترامپ در این مدت نیز باید به خانواده اش در نیویورک سر می زد و این موضوع به معنای تدابیر شدیدتر در اطراف برج ترامپ بود.
 
خاندان ترامپ خانواده مرد اول ایالات متحده
 


خانواده ای بسیار نرمال

علی رغم سبک زندگی مجلل و تعدد همسرها و درگیریهای خانوادگی، فرزندان ترامپ بسیار طبیعی رفتار کرده و با این مشکلات کنار آمده اند و هیچ مشکل خاصی در کل خانواده وجود ندارد. دونالد ترامپ والدین بسیار محکم و معقولی داشته و هیچگاه به مصرف مواد و مشروبات الکلی دست نزده است و البته خانواده اش نیز زیاد در انظار عمومی ظاهر نمی شوند.
 
اگر چه وی جدایی های بسیاری همراه با درگیری به دلیل حضور زنی دیگر در زندگی اش داشته اما کمتر شنیده شده که او به عیاشی و خوشگذرانی بی بند و بارانه بپردازد. دونالد ترامپ به جای این که یک زندگی مصنوعی مجلل را برای خانواده اش در برج ترامپ ایجاد کند کاری کرده که آن ها زندگی بسیار معمولی و بدور از ریخت و پاشی داشته باشند و ارزش های خانوادگی برای آن ها اهمیت بالایی دارد.
 
 خاندان ترامپ خانواده مرد اول ایالات متحده
 


عادت نداشتن به جنجال رسانه ای علیرغم شهرت فراوان

شاید دونالد ترامپ اولین رییس جمهور ایالات متحده باشد که فرزندانش در دیدار با مقامات عالی رتبه ی کشورهای دیگر همراه او هستند. در نوامبر 2017، عکس هایی از دیدار ترامپ با شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن منتشر شد در حالی که ایوانکا و جارد کوشنر، دختر و داماد ترامپ در کنار آن ها حضور داشتند و آبه بعدها اعلام کرد که در آن زمان گفتگوهای آن ها صرفاً دوستانه و غیررسمی بوده است. اگر چه برخی از مقامات وزارت امور خارجه این چنین دیدارهایی را خلاف عرف رسمی دانسته و گفتند که در واقع بین دو مقام بلند پایه گفتگوی غیررسمی وجود ندارد اما یکی از منابع نزدیک به ترامپ در این مورد گفت:" آقای ترامپ همواره ایوانکا و فرزندانش را تشویق کرده که در نشست های رسمی به او بپیوندند. این نشست بسیار غیررسمی بوده است اما آن ها باید با شرایط جدید خود را وفق دهند و این کار نیز انجام خواهد شد".
 
 خاندان ترامپ خانواده مرد اول ایالات متحده
 


مشارکت فرزندان در فعالیت های اقتصادی پدر

این که ایوانکا، اریک و دونالد ترامپ کوچک در یک خانواده ی ثروتمند به دنیا آمده اند به این معنا نیست که آن ها با کار کردن آشنایی ندارند یک پیمانکار ساختمانی که با خانواده ی ترامپ همکاری داشته در این مورد چنین گفته است:"من فکر می کردم که آن ها روسایی ظاهری هستند که با فعالیت های روزمره شرکت خود آشنایی ندارند اما قضیه کاملاً برعکس بود. در هر زمانی از روز من تماسی از طرف اریک یا ایوانکا دریافت می کردم که می گفتند بیایید در مورد پنجره ها حرف بزنیم. آن ها در واقع از سختکوش ترین مشتریانی بودند که تاکنون با ان ها همکاری کرده بودم. این چیزی نیست که کسی از فرزندان یک میلیاردر انتظار دارد".
 
 خاندان ترامپ خانواده مرد اول ایالات متحده
 


عادات و سرگرمی های بحث برانگیز فرزندان

دونالد ترامپ کوچک و اریک ترامپ سرگرمی بسیار بحث برانگیزی دارند: شکار جایزه ای. این دو حتی بعد از این که تصاویری از آن ها بعد از شکار چیتا و فیل در رسانه ها منتشر شد نیز سرگرمی جنجالی خود را پنهان نکردند. دونالد ترامپ کوچک در سال 2012 در مصاحبه ای با مجله فوربس در این مورد چنین گفته است:"هر کسی که فکر می کند شکارچیان انسان های خونخوار سبک مغزی هستند قطعاً در مورد شکار چیزی نمی داند. اگر برای مدتی در ساعات سرد در جنگل با کمانی در دست منتظر دیدن یک گوزن شده باشید یا اگر چند روز را در بوته های صحراهای آفریقا در تعقیب یک بوفالو بوده و صدای غرش شیرها را در اطرافتان شنیده باشید خواهید فهمید که شکار ربطی به کشتار ندارد".
 
وی گفته که شکار و ماهیگیری صبر و تحمل و استقامت را به انسان آموخته و شما را عاشق طبیعت خواهد کرد. به همین دلیل است که شکارچیان همواره به حفظ محیط زیست اهمیت می دهند. با این وجود دونالد ترامپ پدر گفته که وی با این سرگرمی پسرانش موافق نیست.
 
 خاندان ترامپ خانواده مرد اول ایالات متحده
 


نزدیکی بیش از حد با داماد

بر اساس گزارش ها، دونالد ترامپ رابطه ی بسیار نزدیکی با دامادش، جارد کوشنر دارد. یکی از نزدیکان ترامپ در این باره گفته است که در میان نزدیکان ترامپ وی بیش از همه به جارد کوشنر اعتماد دارد و وی یکی از اصلی ترین بازیگران دوران رقابت های انتخاباتی و بعد از آن در تیم مدیریتی دونالد ترامپ است. همچنین گفته شده که جارد کوشنر به دلیل این که دادستان سابق نیوجرسی، کریس کریستی، در سال 2005 پدر جارد را به دلیل فرار مالیاتی به زندان فدرال فرستاده بود، جارد پس از رسیدن پدرزنش به مقام ریاست جمهوری موجبات اخراج کریستی از مقامش را فراهم کرده است. البته این ادعا توسط تمامی افراد حاضر در این مسئله رد شده است.
 
 خاندان ترامپ خانواده مرد اول ایالات متحده
 


تیفانی ترامپ؛ عشق موسیقی پاپ

تیفانی ترامپ، تنها فرزند دونالد ترامپ از ازدواجش با مپلز، از سال 2011 وارد دنیای موسیقی پاپ شد هر چند در این زمینه موفقیتی کسب نکرده است. وی در مصاحبه ای با اپرا وینفری در این باره چنین گفت:" من عاشق موسیقی هستم و موسیقی همواره برای من جذابیت فوق العاده ای داشته است. اما اکنون بیشتر به یک سرگرمی برای من تبدیل شده است. اما در چند سال آینده خواهیم دید که آیا می توانم یک مرحله بالاتر بروم و خود را به سطح حرفه ای برسانم. با این وجود اولویت اول من مدرسه و رفتن به یک دانشگاه خوب است". او در می 2016 از دانشگاه شناخته شده پنسیلوانیا فارغ التحصیل شد.
 
 خاندان ترامپ خانواده مرد اول ایالات متحده
 


جدایی تیفانی از دیگر اعضای خانواده

تیفانی اکنون بیشتر از گذشته با خواهر و برادران ناتنی اش زندگی می کند اما در دوران کودکی به دلیل زندگی با مادرش در لس آنجلس کمتر فرصت می کرد با خانواده ی پدری اش باشد. وی در مصاحبه اش با اپرا وینفری در این مورد نیز چنین گفت:" برادران و خواهران من در زندگی شان به موفقیت زیادی دست پیدا کرده اند و به چیزهای زیادی رسیده اند.. از آن جایی که من در ساحل غربی بزرگ شده ام بدون شک نسبت به آن ها که در ساحل شرقی به دنیا آمده اند شرایط متفاوتی داشته ام.
 
بدون شک سبک زندگی متفاوتی است، کالیفرنیا در برابر نیویورک. پدرم به نحوی مرکز ثقل شهر نیویورک سیتی است". او رابطه ی بسیار نزدیکی با خواهر بزرگ ناتنی اش ایوانکا دارد به نحوی که ایوانکا در یکی از مصاحبه هایش در مورد خواهرش چنین گفت: او خواهر کوجولوی من است! من در تمام عمرش با او رابطه ی نزدیکی داشته ام و واقعاً او را دوست دارم. این فوق االعاده است زیرا او نیز همین جا در نیویورک حضور دارد. او برخی اوقات با من و همسرم به تعطیلات می اید و همیشه در کنار بچه هایم است. او شخصیت بسیار خوب و مهربانی است".
 
خاندان ترامپ خانواده مرد اول ایالات متحده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار