درمانگر قلابی نازایی شناسایی شد
کد خبر: ۹۲۷۴۱
تاریخ انتشار: 2017 November 26    -    ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
 رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: درمانگر غیرمجاز نازایی که به صورت سنتی اقدام به این کار می‌کرد شناسایی شد.

محمدرضا مدبر در قزوین اظهار داشت: بانوی میانسالی که در منزل خود با گرفتن مبالغی میلیونی اقدام به درمان نازایی می‌کرد شناسایی و برای بررسی پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد.

وی افزود: این زن حدوداً 60 ساله در منزل مسکونی‌اش (واقع در خیابان حیدری قزوین) از مراجعین با گرفتن مبالغی حتی تا 50 میلیون ریال اقدام به درمان نازایی می‏‌کرد.

مدبر تصریح کرد: این فرد که سواد کافی هم ندارد با تجویز داروهای گیاهی و شیمیایی خوراکی و تزریقی به بانوان مراجعه کننده، ادعای درمان نازایی داشته و در مراحل بعدی درمان خود با گرفتن مبالغ بیشتر و گرفتن نمونه از همسران بانوان مراجعه کننده، مدعی استفاده از روش‌‏هایی مانند لقاح در خارج از بدن مادر (IVF) در منزل خود بود.

رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: پس از تلاش کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه برای پیدا کردن منزل این فرد متخلّف سرانجام وی شناسایی و به اتهام دخالت در امور پزشکی و درمان نازایی به مراجع قضایی ذی‌صلاح معرفی شد.

تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار