حضور بازیگر زن مالزیایی در یزد+عکس
کد خبر: ۹۲۶۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 26    -    ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
فیلم سینمایی «یک لحظه بی‌پایان» محصول مشترک ایران و مالزی است که فیلمبرداری آن به تازگی به پایان رسیده و تدوین آن در کوآلالامپور پایتخت مالزی آغاز شده است.

تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده محمدعلی حسین‌نژاد از ایران و زبرینا فرناندز از مالزی بوده است و کارگردانی فیلم توسط برنارد شولی یکی از کارگردان‌های کشور مالزی صورت گرفته و نقش اصلی زن فیلم را نورفوزورا بازیگر مالزیایی برعهده دارد.

حضور بازیگر زن مالزیایی در یزد

داستان این فیلم درباره یک زوج جوان ایرانی - مالایی است که بعد از آشنایی و ازدواج برای گذراندن نخستین سفر زندگی مشترکشان به ایران می آیند و در این سفر به شهرهای یزد، شیراز، میبد، تفت و ابرکوه می‌روند و همان‌گونه که با زیبایی‌های این شهرها آشنا می‌شوند سیاحتی درونی را نیز تجربه می‌کنند که نتیجه آن رسیدن به شناختی عمیق تر و کامل تر از خود و یکدیگر است که شاید نوید بخش استحکام بیشتر ازدواجشان باشد.

تدوین اولیه فیلم هم‌اکنون تحت نظارت کارگردان مالزیایی در حال انجام است و بعد از پایان تدوین، آهنگساز فیلم معرفی و ساخت موسیقی آغاز می‌شود.

سازندگان فیلم تلاش دارند در ماه ژانویه ۲۰۱۸ نمایش افتتاحیه فیلم را در مالزی برگزار کنند. احتمال دارد نخستین نمایش فیلم در ایران نیز همزمان با جشنواره جهانی فیلم فجر در اردیبهشت ماه سال آینده باشد.

عوامل اصلی فیلم سینمایی «یک لحظه بی‌پایان» عبارتند از کارگردان: برنارد شولی، نویسنده فیلمنامه: برنارد شولی و زبرینا فرناندز، مدیر فیلمبرداری: مالک عبدالله، سوپروایزر ارشد پروژه: علی درخشنده، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: بهداد امینی، دستیار اول فیلمبردار و نورپرداز: سعید براتی، جانشین مدیرتولید: علی مهرآسا، فیلمبردار دوم: لستر بریان راجا، صدابردار: هلمی بن همرن، طراح هنری: شهناز بنت بهارالدین، روابط عمومی ایران: علی زادمهر، تهیه‌کنندگان: محمدعلی حسین‌نژاد و زبرینا فرناندز، محصول مشترک ایران و مالزی.

امیر رضازاده، نورفوزورا، رابعه مدنی و جمعی از هنرمندان بومی شهرهای شیراز و یزد بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


مهر


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
0
فیلم های توریستی برای جذب توریست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار