بانوان مصرف کننده شیشه
کد خبر: ۹۲۶۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 25    -    ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
بسیاری از دختران جوان که در رابطه‌های دوستی به مهمانی‌های رایج بین برخی جوانان می‌روند برای اثبات اعتماد به نفس خود با آنان همراه شده و به مصرف روانگردان شیشه روی می‌آورند و با یکبار مصرف گرفتار این دام می‌شوند.
 بانوان مصرف کننده شیشه
بانوان مصرف کننده شیشه  به گزارش «تابناک باتو»؛ متأسفانه باورهای غلط در جامعه و در میان زنان منجر به افزایش مصرف این نوع ماده مخدر خطرناک در بین زنان شده است که خود موجب واردشدن آسیب های جدی به این افراد می شود.

لادن ساری اصلانی روز دوشنبه در نشست تخصصی طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه بیان کرد: در سال‌های اخیر روی آوری زنان به سمت و سوی اعتیاد به وی‍ژه اعتیاد شیشه افزایش یافته است که مهم‌ترین دلیل آن را می‌شود نا آگاهی از خطرات این ماده مخدر عنوان کرد.

در برخی موارد مردان معتاد برای اینکه از اعتراض‌های همسر خود در امان باشند او را را نیز به این ماده مخدر گرفتار کرده و بدین سان یک خانواده درگیر اعتیاد به ویژه اعتیاد شیشه می‌شوند.

بسیاری از دختران جوان که در رابطه‌های دوستی به مهمانی‌های رایج بین برخی جوانان می‌روند برای اثبات اعتماد به نفس خود با آنان همراه شده و به مصرف روانگردان شیشه روی می‌آورند و با یکبار مصرف گرفتار این دام می‌شوند.

مخدرهای صنعتی درد ناشی از خماری ندارند و از آنجایی که مواد مصرفی آن‌ها نیز بدون بو است، تشخیص اعتیاد این افراد در مراحل اولیه کار دشواری است اما اگر کسی به صورت افراطی هر اقدامی را انجام دهد، در حالی که در گذشته تمایلی به انجام آن نداشته است خطر مصرف مواد مخدر توسط وی وجود دارد. وسواس، پرخاشگری، بی‌هواسی، نبود تعادل نشانه مصرف ماده محرک شیشه است.

اگر یکی از اطرافیان شما بیش از اندازه کار می‌کند، می‌خندد، بیش از اندازه به نظافت خود اهمیت می‌دهد، پرخاشگر است، تعادل رفتاری خود را از دست داده و وسواس در او بروز کرده است، مدتی است مخدر صنعتی مانند شیشه مصرف می‌کند.
دکتر سلام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
چقدر هر غلطی را به پای مرد می نویسید "در برخی موارد مردان معتاد برای اینکه از اعتراض‌های همسر خود در امان باشند او را را نیز به این ماده مخدر... " خوب خرج اضافی را چکار می کند؟ اگر زنی افتاد زمین افتاد حتما به علت این بود ه که شوهرش به زمین افتاده می خواسته زنش درد اورا بفهمه پس این زن هم افتاده .چه با وفا؟؟؟ فکر می کنم همه مشکلات زنان را مرد ها درست کرده اند .جتما هم همین طوره بس نیست این همه گریه زاری برای زنان ! اگر زنی موفق بود بواسطه وجود خودش بود ه واگر موفق نبودحتما یه مردی مثلا شوهرش، برادرش،پدرش،پسرش مقصر بوده درست نمی گم؟
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
0
نه درست نمیگی عدم موفقیت یک زن مرد زندگیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار