گرفتن اثر انگشت از دانشجوها برای استفاده از قاشق و چنگال+عکس
کد خبر: ۹۲۵۰۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 23    -    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
 دانشگاه لرستان نسبت به موضوع اخذ امضاء از دانشجویان پلدختری برای گرفتن قاشق و چنگال واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان با صدور مطلبی نسبت به موضوع اخذ امضاء از دانشجویان مرکز آموزش عالی پلدختر برای گرفتن قاشق و چنگال واکنش نشان داد.

در این مطلب آمده است:

در برخی کانال‌های خبررسانی، مطلبی همراه عکس منتشر شد در انتقاد از اینکه مرکز آموزش عالی پلدختر، از دانشجویان برای تحویل قاشق و چنگال، امضاء دریافت می‌کند.

به اطلاع می‌رساند مراکز اقماری آموزش عالی در شهرستان های پلدختر، کوهدشت، سلسله و دلفان وابسته به دانشگاه لرستان هستند و بدین وسیله اعلام می‌شود که روش انجام شده در مرکز آموزش عالی پلدختر، توسط پیمانکار بخش خصوصی انجام شده و بی‌درنگ، برای برچیدن این روش نادرست، تذکرات قانونی به پیمانکار داده شد و تیم مدیریتی دانشگاه لرستان و مراکز آموزش عالی این دانشگاه در شهرستان‌های استان، به شدت مخالف این‌گونه روش‌های ناسنجیده هستند.

از اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه که چشم و گوش جامعه هستند، نیز سپاس‌گزاری می‌کنیم.

 


مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
|
United States
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
1
2
یعنی میترسند که دانشجویان قاشق و چنگال را کش بروند؟ یادش بخیر زمان ما حتی ماشین حسابهای گرانمان (آن موقع کامپیوتر نبود) هر جای دانشگاه میگذاشتیم بعد از چند روز در همانجا پیدایش میکیردیم و کسی به آن دست نمی زد.
hamid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
1
3
هر جا یک افتضاح بالا میاد میگن پیمانکار خصوصی انجام داده.
ناشناس
|
Belgium
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
1
3
خجالت اوره بکجا رسیدیم خداوند اخر وعابت مارا با این مدیران بخیر کند
ورودی 1368
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
1
0
یادش بخیر، سال 1368 وارد دانشگاه شدم و کارت دانشجویی گرفتم. هرجا که میرفتم و میگفتم دانشجو هستم اونقدر بهم احترام میزاشتن که بقول معروف ذوق مرگ میشدم. حتی مغازه دارهای ساده هم کلی تحویلمون میگرفتن. چندبار برام مشکلاتی با کسبه پیش اومد تا میفهمیدن دانشجو هستم نه تنها کارم رو راه می انداختن بلکه کلی عذرخواهی میکردن. نمیدونم چرا اینروزا دانش و دانشجو و دانشگاه کم ارزش شده...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار